Det er lite som er trist med at han legger opp. Bildet over sier mer enn 1000 ord. Nå må vi glede oss over en ren idrett og at nordmenn faktisk presterer på øverste nivå. Er egentlig bare en kjempefordel at alle de "gamle" blir borte sånn at det blir plass til nye. Fortsetter den gode jobben i norsk sykkelsport kan det bli meget artig om noen år.
Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Sier kanskje noe om ledelsen til TREK; setter et stort spørsmålstegn ved dømmekraften til de som har stått for finansieringen av satsingen på øverste nivå.
I "The Secret Race" påstås det at Trek skal ha gitt hundretalls sykler US Postal for videresalg på bruktmarkedet/svartebørsen, for å sponse dopingen uten paper trail.
Hele Trek-laget har vært/er jo en salig suppe av eks CSC/Bjarne Riis-disipler, ispedd litt Lance Armstrong-støttespillere fra Radioshack.
Jeg har ingen illusjoner om at Andy har vært ren gjennom karrieren. Jeg er heller ikke noen spesielt stor fan. Men jeg liker måten han sykler på og og han har alltid virket som en sympatisk fyr. Og det er trist at skader skal ødelegge og jeg har sympati for de tunge årene han har vært igjennom. Tviler på at det hadde vært unisont hylekor og "til pass for han" stemning hvis Contador hadde blitt alvorlig skadet og måtte avbryte karrieren etter krasjen i Touren. Det er nok folk her som kan mer om saken enn meg men jeg opplevde aldri Bruyneel-linken som noe Schlecks ønsket og forholdet ble jo dårlig veldig fort. At restene av Radioshack laget er pill råtten er ikke noen bombe.
Han får hvertfall støtte og one love fra den notoriske doperen og rasshølet Bradley Wiggins. Verden er ikke svart-hvit.
Han får hvertfall støtte og one love fra den notoriske doperen og rasshølet Bradley Wiggins. Verden er ikke svart-hvit.
Hvilke indikasjoner har du på at Bradley Wiggins er dopet?
Det der var ironi altså! Veldig. Jeg henviser bare til kommentaren Wiggo postet på Instagramen til Peloton Magazine. Wiggo er nok ren og en veldig ålreit type i tillegg tror jeg.
Det der var ironi altså! Veldig. Jeg henviser bare til kommentaren Wiggo postet på Instagramen til Peloton Magazine. Wiggo er nok ren og en veldig ålreit type i tillegg tror jeg.
Hehe, jeg kunne liksom ikke se den! My bad. Wiggins har jo kjørt fort, men det er jo liksom eneste indisie..
Både Wiggins og Schleck er jo litt sytete, tipper de føler seg litt i samme båt.
Wiggo er nok ren og en veldig ålreit type i tillegg tror jeg.
Ren er han nok. Om han er så alreit kan sikkert diskuteres. Spør kona og de som måtte rydde etter fyllekulene hans.
Han kan være litt av hvert. Jeg synes i alle fall det er ålreit å ha sånne typer i idrett. Ikke fyllekjørere altså, men følsomme mennesker som ikke følger boka.
Kunne du skrevet hva som stod i denne kommentaren, evt. fortalt hvilket bilde han kommenterte på?
Tankegangen min er som følger; hvis vi går ut ifra at Wiggo er ren og at han er en oppegående fyr så har han utrolig mye bedre forutsetninger en oss for å dømme Andy. Og han bærer tydeligvis ikke nag men kan se mennesket, kollegaen og talentet Andy Schleck.
Tankegangen min er som følger; hvis vi går ut ifra at Wiggo er ren og at han er en oppegående fyr så har han utrolig mye bedre forutsetninger en oss for å dømme Andy. Og han bærer tydeligvis ikke nag men kan se mennesket, kollegaen og talentet Andy Schleck.
Noe av problemet med å gjøre det sånn er at de fleste personer faktisk er hyggelige og sympatiske mot de de kjenner. Blir jo bare håpløst å bruke en som tydeligvis kjenner ham ganske godt, som sannhetsvitne. Wiggins hadde kanskje formulert seg litt annerledes om han hadde blitt spurt om han gikk 100% god for at Andy aldri hadde dopet seg.
Redigert av sveinaa; 10/10/201410:51.