Nå er VI mennesker generelt sett lite positive til forandringer, og jeg personlig så virkelig ikke dette behovet for deling i utgangspunktet. Etter litt tid nå, er jeg fortsatt ikke overbegeistret over disse endringene... Om jeg får be, så ikke fortsett å gjøre som MTBR og RBR der man har side opp og ned med (døde) underkategorier.
Bra med underkategorier. Er jeg på jakt etter racer, vil jeg helst ikke bla igjennom hauger av annonser som ikke er relevante. Hvorfor klikker jeg på de sier du? Kan dessverre ikke se av navnet på sykkel om det er racer eller mtb. :/
Det ble tatt bort slik at "kjøpetryner" som meg skal få med seg alt. Når man sitter og ser "alt" kan det plutselig dukke opp en sykkel man ikke ante man hadde lyst på eller trengte. Har holdt på å ryke på bade BMX og dirt sykkel kun pga en flott pris.
Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Jeg bare spøkte. Tipper det er en bedre grunn enn det der.
Det var problemer med tilgangene på forumet. Vi som blogger var moderatorer og vanlige brukere hadde null tilganger annet enn å kommentere eksisterende innlegg.
Jeg tipper underforumene har blitt fjerne i et forsøk på å få opprettet dem på nytt og riktig.
Hvorfor? Når det fylles 2-3 sider på en dag, er det klart at det er såpass mye pågang at en deling er på sin plass.
Jeg synes det nye oppsettet ble rotete, og likte det ikke. Å dele inn i "Rittsykler" etc. som først ble gjort var åpenbart veldig lite gjennomtenkt. Det selges ikke så mange hele sykler, så der er det lett å holde oversikt (nederste annonse på side 1 er fra 3. oktober). Når det gjelder "Deler" er det tidvis stor aktivitet der, og man må kanskje innom side 2 for å få med seg alt nytt. Med 2-3 sider _hver dag_? Det har jeg aldri opplevd.
Og det var uansett ikke "Deler"-delen redaksjonen splitta opp; det var "Sykler", som altså er enkel å ha oversikt over.
Synes det var meget bra delt opp slik det var før det ble fjernet. Dele-salgsforumet burde også splittes slik at man kan både få fler aktuelle treff på annonsene sine, og finne lettere det man er ute etter.
For forumeierne burde dette være nobrainer. Eksempel på fordel er at de vil få flere og mer presise bruker-treff på sidene og de vil kunne levere bedre targetted ads.