Tenker meg en tur fra Årvoll, til Røverkollen så opp til Sørskogen. Ser an hvem som blir med, så blir det enten Lilloseter og så en vei tilbake til Årvoll, eller Sinober og tilbake.
Det skal regne på lørdag, så gir litt tid for at det skal tørke og varme opp på Søndag, så Avtråkk fra Parkeringen ved Isdammen kl. 1200 Søndag.
Lillolørdag høres ikke dumt ut, skal se hva jeg får til.
Ser ikke bort fra at det blir en liten tur i Lillo på Lørdag også.. men denne turen tenkte jeg for Søndag, når det skal være sol, fryd og gammen (beklager at jeg ikke spesifiserte det riktig ved første forsøk )
Lillolørdag høres ikke dumt ut, skal se hva jeg får til.
Ser ikke bort fra at det blir en liten tur i Lillo på Lørdag også.. men denne turen tenkte jeg for Søndag, når det skal være sol, fryd og gammen (beklager at jeg ikke spesifiserte det riktig ved første forsøk )
Ser at du vil sykle i skogen min. Jeg blir med :-).
Så flott at du vil vises rundt i skogen vår!
Har nå fått på ny setepinne og et fordekk som ikke er så råttent at knastene faller av; så dette blir bra tur! Er det noen [for eksempel deg Terje] som har gode ruteforslag mellom Røverkollen og Lilloseter / Sinober?
Skitt, dette skulle jeg gjerne ha blitt med på. Men regnet førte oss bort fra Golf banen i dag. Lovet meg derfor bort søndag formiddag. Jeg hadde ingen tanker om at det kunne komme en slik fristelse.
så da får det heller bli en trøste tur i området Grønmo, Skullerud /østmarksetra, litt senere på dagen.
Dere andre får kose dere maks på tur, så får jeg satse på at en ny anledning byr seg litt seinere eller i oppstart av neste sesong.
mvh kjell.sy -------------------------- Rides hard and fast, so the suffering will end faster! But in the woods and up in the mountain's I slow down, so I can enjoy the ride ! :-)
Det blir mest sti; men er ikke panisk på det, så hender det blir noen hundre meter for å koblet morsomme stier sammen.
Sist jeg tok med folk på denne turen, spiste vi litt niste etter ca. 2 timer på toppen av Røverkollen om jeg husker rett. Så er det ned og opp mot Sinober eller Lilloseter. Blir fort 4-5 timer til sammen
Men vi ser an an oppmøte, nivå og interesse og tar det derfra
Takk for veldig godt følge, inspirasjon og turforslag! @Terje: det er vel strengt tatt ikke Hijacking når du får guiderollen kastet etter deg til tider.. eller når du stiller et forsiktig spørsmål som: "er du SIKKER på at du vil starte turen med en lang klatring?" eller: "du vet det er minst 3 timer fra bunnen her til å komme til bilen"
vi er en passe stor gjeng som er på tur fra kl 10, vi kommer til å holde på rundt i barlindåsen og kanskje bort til lillo stiene, får se hva vi rekker men det blir sikkert lett å finne oss
I løpet av bare ei uke nå har regnet fyllt opp alle dammene som har vært tørre siden tidlig i sommer, og i natt har det regna kontinuerlig - blir bløtt med tur i dag gitt.
Ellers så ligger vel strengt tatt Barlind i Lillo, så da sykler dere allerede på "Lillostiene".