For min del virker begge to å være fra en annen planet
Synes i grunn de kan gjøre flere videoer sammen!
Det som er kult med Akrigg er jo at syklingen er mest i fokus mens det hos Macaskill er mer show og hele pakka som er greia. Ja takk, begge deler!
De to ble jo leid inn for å fullføre Martyn Ashtons Road bike Party II da han knakk ryggen og ble lam under filmingen. Tragisk for Martyn men sluttresultatet ble knallbra.
Håper de tre får muligheten til å lage film sammen igjen. Ser Martyn Ashton er i gang med håndsykling og er fast bestemt på å bli frisk igjen.
OJ! Jørgen, takk takk takk, alltid en god opplevelse å få være med Akrigg på tur. Uvant å se han på fatbike, og uvant middels teknisk vanskelighetsgrad på syklingen.
Men fett som alltid. Har sett The Ridge 3-4 ganger også, moro å se hva slags sykling som kan gjøres på samme sykkel som jeg selv bruker. Er spent på demperoppsettet hans, greit mye pop i mange av klippene som vel ikke bare kan tilskrives hans utrolige fysikk og spenst.
UT Å ØVE!!!
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
For min del virker begge to å være fra en annen planet
Synes i grunn de kan gjøre flere videoer sammen!
Det som er kult med Akrigg er jo at syklingen er mest i fokus mens det hos Macaskill er mer show og hele pakka som er greia. Ja takk, begge deler!
De to ble jo leid inn for å fullføre Martyn Ashtons Road bike Party II da han knakk ryggen og ble lam under filmingen. Tragisk for Martyn men sluttresultatet ble knallbra.
Håper de tre får muligheten til å lage film sammen igjen. Ser Martyn Ashton er i gang med håndsykling og er fast bestemt på å bli frisk igjen.
Fikk meg til å se på denne igjen. Utrolig fin dokumentar som viser alle 3 sammen. Og herlig å se positiviteten til Martyn.
Som noen andre her har nevnt: Spektakulær natur (hvorfor bruker han hjelm når han ror forresten?), noen skummelt bratte fjellsider, og den frontflip'en var episk, men hva teknisk stisykling angår er Chris Akrigg et par nivåer høyere i denne filmen:
I denne hopper han en del ganger opp på ting og lander på kranken før han drar videre. Uten sammenligning forøvrig så er det ganske ofte at jeg er ute og sykler på sti og må over relativt store steiner (dvs. 10-30cm høye, ikke 3 meter). Er ofte nervøs for å slå kranktannhjulet i steinene og få skade. Noen som vet hvor man kan få tak i en slik beskyttelse som han har under sykkelen?
Redigert av TEK; 03/10/201422:03.
Scott Spark RC 2011 Hard Rocx Equilibrium Cambrium Discimus 2007
Re: Ny film fra Herr Macaskill
[Re: TEK]
#186795203/10/201421:50
I denne hopper han en del ganger opp på ting og lander på kranken før han drar videre. Uten sammenligning forøvrig så er det ganske ofte at jeg er ute og sykler på sit og må over relativt store steiner (dvs. 10-30cm høye, ikke 3 meter). Er ofte nervøs for å slå kranktannhjulet i steinene og få skade. Noen som vet hvor man kan få tak i en slik beskyttelse som han har under sykkelen?
Er en typisk kjedefører med bashguard han bruker, ser det ut som. Ala en slik ens. Funker som bare det. Jeg bruker uten selve kjedefører-delen pga NW-drev og clutch-gir.