Hei,
Jeg er blitt en aktiv syklist og har mål å ambisjoner om å bli for det første mere aktiv og oppnå enda bedre resultater.
Litt om meg først som er verdt å vite:
Jeg er en gutt på 22 år som bor i Oslo, sykler mye i bakker så turene går veldig ofte opp til tryvannstårnet, ned til ullvollseter og videre rundt Maridalsvannet, ellers er jeg også ofte oppe ved grefsenkollen etter en lengre sykkeltur. Har begynt nå også å sykle en del i Lørenskog og Eidsvoll. Men hoved stedet er i oslo

Jeg sykler på en Head Fanatic som er ca 6-7 år gammel men holdet den ved like og både byttet og endret på enkelt av utstyret som kom med som standard.
Kjører med full XTR utstyr (Drivverk, bremser, pedaler og alt). Demper er jeg faktisk usikker på type men er veldig fornøyd.
Ramma er ikke den nyeste å sykkelen tipper jeg veier mellom 12-13 kg. Noe som i utgangspunktet ikke gjør noe siden jeg er ganske lett fra før å har ulempene i utforbakkene.
Med aktiv syklist kan jeg si at jeg tok syklinga seriøst først nå i år for å oppnå akseptable resultater.
Målet var i utgangspunktet å gjennomføre Birken nå i år (2014) men ble totalt 3 ritt i år.
Debuterte i år med disse rittene og tidene

Grenserittet – med tiden 3 timer og 15 min (etter å ha startet i pulje 30)!
BMC 1814 Rittet – 2 timer og 18 min (følte jeg tok det rolig fordi jeg ikke var helt i form)
Birken – 3 timer og 17 min.
Grunnlaget mitt har hvert i år totalt ca 200 mil og 100 timer på sykkel setet.
Uansett det var nok om meg.
Jeg skal satse mye mere neste år å har som mål å gjennomføre 4 større ritt og 4 mindre lokale ritt for året 2015.
Har sett litt på denne siden før å dere har peiling på sykkel så derfor lurer jeg på om dere har noen ritt å anbefale meg for neste sesong.
Jeg har satt opp en komplett trenings plan men mangler de vesentlige tingen som er rittene jeg skal bli med på.
Har satt opp Grenserittet, Birken og BMC 1814 rittet, men trenger nå minst 2 store ritt og 3 mindre ritt for å få planen min komplett.
Håper på positiv tilbakemelding