Takk. Var sjukt fornøyd i dag. Hadde null forventninger og skulle bare ha det "gøy" siden det er på hjemmebane. Kjørte et javnt tempo som jeg ser i etterkant kunne vært enda litt høyere, men var livredd for å gå på en smell. Har ikke kjørt sammen med disse gutta siden VM i 2011 så da gikk jeg for det sikre. Var sjukt fett å ta igjen flere og flere hele rittet.
Kjørte ikke fortere enn at jeg hadde kontroll når jeg kom på toppen av bakkene. Da går det safere og mindre kjangs for punktering. Merket at jeg kjørte fortere enn de fleste rundt meg nedover så da var det ikke noe å stresse med.
Alt i alt en skikkelig kul dag. Hadde ikke forventet dette med noen få Ub cup og Norges cup i beina. Takk for all heiingen.
Legger med et bilde av de 2 mest avslappa gutta på start. Begge klare for å ha det kult på hjemmebane.
Redigert av olechr; 06/09/201416:39.
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
En flott dag i Hafjell! Mye bra sykling selv om den norske medaljen uteble i dameklassen.
Imponert over Ole Christian idag ja! Syns du var overraskende godt plassert allerede etter en runde. Etterhvert så vi jo at du hadde så godt driv at det ble en spenning i rittet om du skulle faktisk bli beste norske mann idag og jammen ble du ikke det! Så i intervjuet ditt at du var overasket over at så mange kunne navnet ditt men jeg syns ikke det er rart. Du har jo stukket deg godt fram på "terrengsykkelscenen" gjennom mange år så er mange som kjenner deg både herfra og andre steder tenker jeg. Ropte og heia jeg og hørte jo mange andre rundt meg gjorde det samme!
Takk takk. Ja hadde vært moro å kunne sykle et år eller 2 til. Er rart når man "legger" opp og i er midt i det så ser man så mye man har gjort feil og kan gjøre annerledes. Så får vi se hva som skjer om jeg klarer å få med meg noe sponsorer neste år.
Uansett var fantastisk gøy i dag med så mye folk.
Eneste problemet med at olechr sykla var at han ikke kunne kommentere. Høydal er flink han men kan ikke kommentere ritt. Ole gjorde det veldig bra på sprinten ihvertfall.
Jeg skal på igjen i morgen ja. I dag hadde det vært sjukt fett å kommentere også, for rundbane kan jeg veldig godt. I morgen er det DH så det blir spennede. jeg følger jo med på alt som skjer her også, men er jo ikke i miljøet på samme måte. Men trur det skal gå veldig bra. Gleder meg skikkelig i hvertfall.
Må si det var jævla gøy i dag, en stor grattis til Ole Chr, du imponerte sterkt. Moro! Flott stemning, flott vær (ble nesten solbrent gitt), og å være så tett på de beste... og de dårligste var inspirerende.
Hvem er han fra Romania med rosa Cannondale ? han lå bakerst i fjor også. Virker som en slags kjendis som er med for gøy, litt som han prinsen som alltid deltar i alpin vm og ol.
Var skikkelig gøy å se på i dag! Fikk testa løypa etterpå, og skjønner godt at 7 runder her i høyt tempo er krevende. Den kneika der Nino tryna var litt lei gitt
Men hva skjedde med Emil Lindgren..han lå jo på 4. plass på det beste men ble plutselig borte? Så litt på replayen for å se om jeg kunne finne det ut men de sa ikke noe.. Punkterte vel.. Siden vi ligger litt bak i leksa fram til Olechr satser igjen så tenkte jeg å heie på søta bror men det ville seg ikke for de heller idag..;)
Hjemme igjen etter noen dager med jobbing på Hafjell. Mye kan sies om mangt, men først og fremst grattis til Ole. Så du hadde deg gøy i dag! Ellers er jeg sykt imponert over U23 vinner Jolanda Neff. Teknisk er hun helt hinnsides mye bedre enn alle andre damer, senior inkludert. Fikk også en teknikkleksjon av Fontana på trening. Mannen er virkelig en artist på sykkel med en helt sinnsyk kontroll. Synd jeg ikke kom på å filme det.
Any idiot can run a marathon, it takes a special idiot to run an ultramarathon
Ble nesten sittende å måpe da Schurter tryna ned bratthenge inn mot brua før mål. Visste ikke at han gjorde sånt liksom!!!
Teknisk vidunderbarn som han er utfor....jaja. Moro at Absalon tar seieren i sitt første ritt på fulldemper. Mannen gadd knapt å gå bort fra 26" og holdt ut på denne antikke hjulstørrelsen til det lengste
Ikke glem Heidi. Hun sto også helt bakerst i feltet (i likhet med Ole Christian) og kjørte seg opp til 32. plass. Imponerende av begge to må jeg si. Felles for disse "mosjonistene" er at de slår flere heltidsproffe på fabrikklag.
Ronny Nyhus Bikeguide og Cannondale ambassadør Free Motion, Gran Canaria '15 Cannondale SuperSix Hi-mod DA Di2 '15 Cannondale F-Si Carbon Team
Er jo blitt mange "mosjonister" og/eller "pensjonister" som hevder seg veldig godt.. Anders Hovdenes er jo ett annet eksempel.. Han og Ole hevder seg jo helt i toppen i årets Birkebeinerritt. Beklager den lille avsporingen av tråden..
Hvor mye psi hadde du i hjulene Ole? Liker selv å kjøre med lite luft, men trur ikke det var tingen i VM løypa. Av det jeg kunne se så fikk jeg inntrykk av at folk hadde bra med lufttrykk på lørdag.