Någon annan som har problem att omregistrera biljett? Går inte online och när jag ringde fick jag bara till svar att "det var fullt". Har blitt lovat att någon med bättre koll ska ringa tillbaka så det ordnar sig säkert, men blir litt orolig då jag kanske var för snabb att betala när jag hittade en biljett..
Någon annan som har problem att omregistrera biljett? Går inte online och när jag ringde fick jag bara till svar att "det var fullt". Har blitt lovat att någon med bättre koll ska ringa tillbaka så det ordnar sig säkert, men blir litt orolig då jag kanske var för snabb att betala när jag hittade en biljett..
Det er vel fullt, men ikke for omregistrering vel? Litt dårlig på forklaringene? Ring på nytt så ordner det seg sikkert.
Sitat: elviz
Hvor mye dytting/bæring/vandring/pælming av sykkel blir det i UB? Kan jeg ta carbonsåleskoa til typ 3 tusen med 4 små knotter under?
Eller anbefales det mer robuste saker?
Det kommer vel ann på hvor sterk du er og hvor teknisk god du er, men de 2-3 bratteste kneikene etter djuposet, samt kanskje 2-3 andre steder i løypa. Kanskje 2-3km til sammen, max?
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Det löste sig. "Svikt i systemet". Men då är man påmelt! Yahoo!
Hvor mye dytting/bæring/vandring/pælming av sykkel blir det i UB? Kan jeg ta carbonsåleskoa til typ 3 tusen med 4 små knotter under?
Er det kun snakk om fare for å ødelegge skoene, eller er det brukervennloghet? Hvor mye gåing skal det til før du ikke velger de skoene? Det er en del traskong og klyving. Jeg kan velge stive lette rittsko og halvmyke stisko (Rime). Det blir Rime. Brukte de ifjor og leggene og akillesene mine var sjeleglad for det valget
Er det kun snakk om fare for å ødelegge skoene, eller er det brukervennloghet? Hvor mye gåing skal det til før du ikke velger de skoene? Det er en del traskong og klyving. Jeg kan velge stive lette rittsko og halvmyke stisko (Rime). Det blir Rime. Brukte de ifjor og leggene og akillesene mine var sjeleglad for det valget
Mest redd for å være ødelegge de ny carbonlekkerbiskene! Myke stisko tok kvelden i går(vræka cleatsfeste).. Så nå må det enten kjøpes nye sko, eller sykle(gå) med carbonglis!!
Mest redd for å være ødelegge de ny carbonlekkerbiskene! Myke stisko tok kvelden i går(vræka cleatsfeste).. Så nå må det enten kjøpes nye sko, eller sykle(gå) med carbonglis!!
Vet ikke hvor skjøre carbonglisa dine er, men jeg ville vurdert å handle. Det er noe gåing og rett som det er på steinete underlag om jeg husker rett. Og blir det noen vanndråper kan det bli glatt med karbonsåler med minimalt med gummisåle, tror jeg. Ikke at det blir regn, selvsagt.
Norskenduro.no - Alle norske enduroresultater på ett sted
Bilde nede er ikke fra Moksjølia men fra Kriksfjell. Rask flytsti i retning Dublervegen [img]Ja, håper dette blir bra. Vi har trua! Dette bilde er ikke fra Moksjølia men fra Kriksfjell. Rask flytsti i retning Doublervegen
Det andre er som Aksel sa tatt nordover fra Hafjell
Ellers har jeg sjekket med et par programmer flere enn BaseCamp og jeg kommer hver gang frem til ca 2350 høydemeter. Blir det mer så er det bare å klatre
Jeg kjørte med carbonsko i fjor. Det knaste fælt popover steinene, og skoa så litt tvilsomme ut under. men jeg har nå kjørt med de i år uten problemer. Stisko er ikke dumt.
Er jo forskjell på carbonsko også, jeg har prøvd noen superduper dritdyre drittsko fra scott og de tok nesten livet av meg når vi måtte krysse ei elv med høy vannstand i skåburittet for noen år siden. Nå har jeg shimano sko, men er carbon disse også men har gummi under og funker ganske bra å gå med
Jeg har traska to ganger med sidi dragon2 og det funker bra for meg. De har blitt stygge på tuppen og ser litt tøggine ut under men det blir carbon i år og.
Hvis gud hadde ment at vi skulle vært vegeterianere, hadde grønnsakene vært lagd av kjøtt.
Noen som har fått omregistrert nylig? Fikk ikke gjort det i går kveld, og så at det ble mulig midt på dagen i dag. Men da hadde jeg ikke bankbrikka med meg, så fikk ikke gjort det. Nå er det samma dritten igjen.
Problemet er at Ultrabirken ikke er mulig å velge når man skal velge arrangement, kun lørdag fredag og ungdom.