Både Deda RHM og FSA Compact fungerer bra med Campa. Jeg liker nok RHM-kurven bedre, men FSA er 1 cm smalere ved hettene enn i bukkeenden og det er også fint. Gi meg en kombo av begge, takk.
Både Deda RHM og FSA Compact fungerer bra med Campa. Jeg liker nok RHM-kurven bedre, men FSA er 1 cm smalere ved hettene enn i bukkeenden og det er også fint. Gi meg en kombo av begge, takk.
@kennyp: Sånn på høsten når veiene likevel er rene er Conti GP4000sII fremdeles et godt bud. Skal du bruke de samme dekkene når det blir vår (tra la la) er Conti GP4season ennå lurere, siden de bruker samme dekkstamme, men har lagt inn mer punkteringsbeskyttelse. 25 eller 28 mm er lurt uansett.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Beklager Vedlegg istedet for URL + dårlig bilde... Noen stilpolitiske forandringer eller andre tips til oppgraderinger tas vel imot
Du ber om det- og her kommer min mening ;-)
Om det er clincherdekk du har (vanskelig å avgjøre utifra bildet...) så må du montere dekkene slik at logo/tekst er sentrert over ventilstem. De røde eikenipler og quick-release bryter jo litt med det sort/blå/hvite temaet, og quick-release hendel på forhjulet må i det minste settes langs gaffelbeinet.
Dekkteksten oppdaget jeg litt sent at var plassert feil, så har ikke fått fikset på det enda. Er forøvrig helt enig i at Quick-releasen skal følge gaffelbeinet og det er rettet opp i Men er litt uenig i at de røde nipplene og Quick-releasen ikke passer inn. Er enig i at de bryter med resten av fargene, men synes selv det ser tøft ut. Min mening da Takk for input
Har oppgradert ramme fra Canyon Ultimate AL til CF SL og spedd på med Record krank og bremser, resten er Chorus. Campa Shamal hjulsett. Gikk ned to str på ramme, noe jeg var litt spent på, men som fungerer veldig bra.
Inspirert av blant annet kennyp og maghva, har jeg også flesket til på Anton Sport-høsttilbudet (Sykkeldelisk) på en Cannondale SuperSix Evo Hi-Mod med mekanisk Dura Ace + noen få tilpasninger: Dura Ace krank, FSA K-Force setepinne, FSA Plasma styre/stem og Zipp 303 tubular hjulsett. Med Speedplay-pedaler og 2x Elite flaskeholdere ble totalvekta 6,75 kg. Dere får bare unnskylde den hvite elektrotapen...
Mange Cannondales nå for tiden. Både Anton og Sykkelsenteret selger billigt.
Blir Cannondale det nye Specialized, som Specialized var det nye Cervelo?
Hadde tenkt å kjøpe meg Cannodale SuperSix Evo, men det blir for nesten for main stream. Fete rammer, ingen tvivl. Men mange av de.
Du kan jo kjøpe Black inc. og du får noe som ikke er helt mainstream:)
Solgte min Evo nylig, utelukkende da jeg trer over i komfortsyklistenes rekker for 2015 (treg, gammel og stiv). Evo er en flott sykkel, men tipper på en oppdatering til 2016! Selv er det nytt prosjekt underveis som er ferdig i vinter og kommer i 2015 tråden når den tråden er på plass!
Merida 904 Comp. Kjøpt for et par dager siden, og betydelig mer komfortabel enn jeg hadde trodd. Rask, morsom, stilig, ryddig og billig! Dette ble bra!
Så var endelig min nye, fiiiiiine, Canyon Endurace CF kledd opp i DA9000 komponenter og Zipp hjul med nylimte Veloflex Arenberg. Nå venter jeg bare på et sort Spec. Romin sete og seteklemmer fra Canyon, som funker med ovale rails. Styrerøret er kappet, men jeg flytter nok også den siste spaceren opp på oversiden av stemet etterhvert. Legg merke til den elegante customdesignflasken, som er delt på midten og inneholder reservedekk for de daglige pendlerturene. Skulle gjerne droppet å pendle med Zipp hjul, men orker ikke skifte bremseklosser for hvert hjulskift.
Skjønner at det poenget var for fristende ja Her må man velge å a) vise til min oppvekst på andre siden av byen og dessuten skylde på at dette er eneste trening jeg får, at hjulene var brukt, at det er billigste karbonsykkelen fra Canyon, at jeg er gammel nok til å ha jobbet for det osv. osv...
eller
b) Gå for full Bærumspott og si at det er "because I can"