Butcher, Magic Mary, Muddy Mary, Hans Dampf, Dirty Dan, Mud King, ChunkeyMonkey osvosv.... Generelt forholdsvis grove dekk med åpent møster, gjerne med myk/seig/klissegummi for grep på sleipe sva og røtter..
Fikk programmet nå. Leste stiguiden. Ble plutselig 10 år eldre, og fikk lyst til å begynne med golf. Alt høres dritskummelt ut.
Men. Sjekker livsforsikringen, setter på støttehjul og pakker meg inn i bobleplast. Og fyller kjøleskapet i bobilen med noe angstfordrivende. Dette blir moro!
Ikke er det så skummelt heller, se heller på det som en teknikk-boost når det gjelder litt bratt sykling. Evt. søk støtte og trøstende ord hos Oddeman, som har vært med på dette før.
Og siden det nå nærmer seg, er det vel på tide å skru opp forventningene med noen bilder fra tidligere år.
Ansok
Lievarden
Mefjellet
Mulldalsfossen
Tafjord
Redigert av btm; 19/08/201413:58. Rediger grunn: Inn med bilder...
Kommer til Ålesund om kvelden onsdag 27 august. Går det busser til Valldal fra Ålesund på kvelden? Vi lander litt over ti. Hvilke busser er det som kjører til der vi skal være?
Jeg gjorde en avtale med Han som styrer været; Hvis vi lover å sykle hardt og ha det gøy, så skal han blåse bort skyene og tørke stiene. Ser ut til at Han har tenkt til å holde sin del av avtalen så da er det bare opp til oss! Tormod http://www.yr.no/sted/Norge/M%C3%B8re_og_Romsdal/Norddal/Valldal/langtidsvarsel.html
Jeg gjorde en avtale med Han som styrer været; Hvis vi lover å sykle hardt og ha det gøy, så skal han blåse bort skyene og tørke stiene. Ser ut til at Han har tenkt til å holde sin del av avtalen så da er det bare opp til oss! Tormod http://www.yr.no/sted/Norge/M%C3%B8re_og_Romsdal/Norddal/Valldal/langtidsvarsel.html
Supert Tormod, det der ser jo helt riktig ut. Gøy blir det garantert, og hardt sykler vi da alltid
Supert Tormod, det der ser jo helt riktig ut. Gøy blir det garantert, og hardt sykler vi da alltid
Gleder meg veldig til dette her, vilt og vakkert natur med nydelige stier fra fjell til fjord ;-) Kan nesten ikke bli bedre enn dette.
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride
Er det noen som kjører til Valldal via Ålesund i morgen kveld? Vi er 2 stykker som lander på Vigra 22.15 og har en sykkel og litt bagasje med oss. Har prøvd et par alternativer men de har ikke ført frem til noe enda. Hadde vært greit å komme seg til Valldal i morgen og slippe å overnatte i Ålesund for å så ta bussen videre på torsdag.
Pål
Ser ut som det ordner seg nå. En hyggelig kar fra Ålesund Terrengsykkel klubb sa seg villig til å kjøre oss til Valldal. Så da er man klar for tur og ssykling
Da er årets Fjøråutflukt i gang! De første 600 nedovermeterne er tilbakelagt med lykt og store smil på Gamlebrekka ved Lalm. Anbefales!
Jeg har imidlertid ryki på litt teknisk med Reverb-pinnen.
Er det noen som kommer oppover/nedover i morra og som har luftesett de kan ta med og låne bort til en mann med svært lavt sete?
Hæ? Har du tjuvstarta? Ufint! Jeg trodde jeg hadde et luftekit et sted, men finner det ikke. Derimot ligger det en god, gammeldags setepinne i dimensjon 30,9 i reservedelskassa om det skulle kunne være en redning. Jeg kommer opp torsdag kveld.
Her tjuvstartes for alle penga ja! Kjører fram i dag, sykler litt, titter litt på Tormods ryddeambisjoner på Kilsti, deretter slå opp telt og henge opp Carolines rosa lamper... Så er det klart for Singletrackcamp!
Jeg har imidlertid ryki på litt teknisk med Reverb-pinnen.
Er det noen som kommer oppover/nedover i morra og som har luftesett de kan ta med og låne bort til en mann med svært lavt sete?
Jeg har pakket med luftesett og olje.. har også med ekstra reverbslange og koblinger, just in case.. Kommer opp i kveld/natt, send meg en sms på niennininitototre, så kan jeg enten sende deg en pip når vi kommer opp i kveld, eller i morgen tidlig. Vi rekker vel lufting før langtur i morgen!