Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Jævlig vondt etter trekning av visdomstann...

Re: Jævlig vondt etter trekning av visdomstann... [Re: Josruu] #1820537 10/07/2014 21:49
A
Abit Offline
Ivrig
Ivrig
A
Geir K. Whats da difference between me and you ???

Du finner det i låta der. + 100 mengder sjarm i forskjell...

Niggah ! Paaaause it ! ICON_SMILE

What's da difference between me and you ? We can start at the penis ICON_SMILE

Og liker du ikke den sangen, så har du faen meg ikke mye latent hat i deg. Og i så fall, så skjønner itt jæ hvorfor du gidder å blåse seg opp så voldsomt. It is a fucking mtb-forum. Clown

( Du har jo det. Ta tak i fortiden og kjerringa di og få ut fingeren. De fleste etniske norske kvinnfolk, er noen late sauer som skal ha og skal ha. Og gi faen i å kverruller så jævlig. Ta heller tak i din egen feighet på hjemmebane) Bitch ICON_LAUGH

Better to be a niggah then a clown.. And u fuckign know it... You see the truth is, everybody wanna know how close me and Snoop is..... Fucking livsvisdom på 4 min. Take it.

Redigert av Abit; 10/07/2014 22:04.
Re: Jævlig vondt etter trekning av visdomstann... [Re: Abit] #1820541 10/07/2014 21:52
mogens Offline
Besatt
Besatt
Den visdomstannen som jeg fikk trukket med tang hadde rette røtter og var ute på noen minutter. No problemo. Den andre jeg tok, var aldri kommet helt frem, lå fremdeles under tannkjøttet. Tannlegen så på røntgen at denne hadde påbegynt karies, så da lå det an til bakteriefest under tannkjøttet. Da ble det operasjon der de først må kutte åpning i tannkjøttet over, så må tannen kløyves i biter med hammer og meisel før bitene kan plukkes ut. Dersom det er krokete røtter kan dette være en del plukk.

Trakk to tenner på barneskolen også, den ene tannen var det ikke plass til så den kom frem på innsiden av tanngarden oppe. Så den måtte ut, og tilsvarende på motsatt side, og så var det fire år med nattbøyle, streng og plate.

Re: Jævlig vondt etter trekning av visdomstann... [Re: mogens] #1820542 10/07/2014 21:55
A
Abit Offline
Ivrig
Ivrig
A
Sitat: mogens
Den visdomstannen som jeg fikk trukket med tang hadde rette røtter og var ute på noen minutter. No problemo. Den andre jeg tok, var aldri kommet helt frem, lå fremdeles under tannkjøttet. Tannlegen så på røntgen at denne hadde påbegynt karies, så da lå det an til bakteriefest under tannkjøttet. Da ble det operasjon der de først må kutte åpning i tannkjøttet over, så må tannen kløyves i biter med hammer og meisel før bitene kan plukkes ut. Dersom det er krokete røtter kan dette være en del plukk.

Trakk to tenner på barneskolen også, den ene tannen var det ikke plass til så den kom frem på innsiden av tanngarden oppe. Så den måtte ut, og tilsvarende på motsatt side, og så var det fire år med nattbøyle, streng og plate.

goodie goodie. Mer sånn saklig info. hell. Liker jo smerte likevel. Men blir et gradsspørsmål. Det verste brudd jeg har hatt, av mange, var en fuckings jævla liten tå.

Re: Jævlig vondt etter trekning av visdomstann... [Re: Josruu] #1820567 11/07/2014 05:36
J
Josruu Offline OP
Veteran
OP Offline
Veteran
J
Tanna jeg trakk nå var helt rett og kunne ikke vært mer egnet for trekking. Bortsett ifra at den satt noe hinsides godt da....og lå tett på ei nerve...
Skar opp litt for å komme til og akurat i det den løsnet så hadde han tenkt å begynne å kløyve den.

2015 Saracen Ariel 152 27.5"
2013 Merida Big Nine Carbon 1200 29"
Side 2 av 2 1 2

Moderator  support