Trans Østerdalen 2014
|
Re: Trans Østerdalen 2014
[Re: anerz]
27/06/2014 06:08
|
Otoen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Bakgiret startet å fuske på 2-3-4 letteste kombinasjon bak oppover Mora, så gav litt irritasjon i småkneikene men prøvde å finne riktig gir kombinasjon og greide å bite meg fast på hjulet til Elgvenn2 og Andreas fra Solør.
Alt har en forklaring, heldigvis :), spylte av sykkelen på Koppang på søndag men tok først skikkelig vask i går kveld. Merket da at bakgiret beveget seg vel mye sideveis,og lurte på om XTR giret hadde tatt kvelden. Men så fant jeg ut at slarken var mellom gir og girøre, giret var i ferd med å skru seg ut fra girøret. Strammet over en runde på umbrakobolten så var slarken borte  Hadde sikkert vært lurt å gå over boltene en gang i blant... Hau! Må skjerpe deg!
CK ELVERUM
|
|
|
[Re: Oddefa]
27/06/2014 08:44
|
Elgvenn2
Besatt
|
Besatt
Du gikk jo over det nå Anders... Ikke noe stress! 
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
|
|
|
30/06/2014 21:05
|
Oddefa
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Noen som har lest dagens Østlendingen (sikkert ikke mange) og leserinnlegget fra Anne Beathe Lie som deltok i år (tror hun var med første året også). En flott hyllest til ritthelgen, men også et spark bak til lokalbefolkningen og da spesielt storelvdølinger (Koppang) for laber deltagelse når dette kommer til hjembygda deres. Personlig mener jeg at denne kritikken burde gjelde fra Elverum i sør til, Trysil/engerdal i øst og Rørøs/Os i nord. Har hørt mye "neste år" fra kompiser nå, noen som ØyNe gjorde som han sa, han ble med i år. Nå håper jeg at mange kan prioritere denne helgen neste år, for noe bedre sosial helg får vi ikke folkens! Og med den trasen på lørdag får vi som elsker sti og harde traser en kremetappe!
Og husk dette, når dere sitter på en den dritt kjedelige rulla en lørdag i Desember og ser på Bonanza fordi hopprennet fra et eller annet sted er avlyst pga vind, da er det tanken på 3 harde deilige dager i Nordøsterdalen som bringer dere framover. Selv skal jeg tenke på de onde sataniske startene, hvordan jeg skal henge med litt bedre der. For det er ingen ting som tyder på at de vil gå saktere.
|
|
|
01/07/2014 07:05
|
Otoen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Noen som har lest dagens Østlendingen (sikkert ikke mange) og leserinnlegget fra Anne Beathe Lie som deltok i år (tror hun var med første året også). En flott hyllest til ritthelgen, men også et spark bak til lokalbefolkningen og da spesielt storelvdølinger (Koppang) for laber deltagelse når dette kommer til hjembygda deres. Personlig mener jeg at denne kritikken burde gjelde fra Elverum i sør til, Trysil/engerdal i øst og Rørøs/Os i nord. Har hørt mye "neste år" fra kompiser nå, noen som ØyNe gjorde som han sa, han ble med i år. Nå håper jeg at mange kan prioritere denne helgen neste år, for noe bedre sosial helg får vi ikke folkens! Og med den trasen på lørdag får vi som elsker sti og harde traser en kremetappe!
Og husk dette, når dere sitter på en den dritt kjedelige rulla en lørdag i Desember og ser på Bonanza fordi hopprennet fra et eller annet sted er avlyst pga vind, da er det tanken på 3 harde deilige dager i Nordøsterdalen som bringer dere framover. Selv skal jeg tenke på de onde sataniske startene, hvordan jeg skal henge med litt bedre der. For det er ingen ting som tyder på at de vil gå saktere. Skal ha dette som et eget JH opplegg neste år med JH telt og henger, satser da på å leie en stor hytte til JH sine deltakere med da gratis overnatting for rytterne:).
CK ELVERUM
|
|
|
[Re: Otoen]
01/07/2014 07:18
|
Oddefa
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Og husk dette, når dere sitter på en den dritt kjedelige rulla en lørdag i Desember og ser på Bonanza fordi hopprennet fra et eller annet sted er avlyst pga vind, da er det tanken på 3 harde deilige dager i Nordøsterdalen som bringer dere framover. Selv skal jeg tenke på de onde sataniske startene, hvordan jeg skal henge med litt bedre der. For det er ingen ting som tyder på at de vil gå saktere. Skal ha dette som et eget JH opplegg neste år med JH telt og henger, satser da på å leie en stor hytte til JH sine deltakere med da gratis overnatting for rytterne:). Og Kjell Erik som massør:)
|
|
|
01/07/2014 07:53
|
Elgvenn2
Besatt
|
Besatt
Det hadde vært interessant å lese artikkelen. Ta et bilde av den og poste her kanskje?
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
|
|
|
01/07/2014 08:14
|
Oddefa
OP
Søk hjelp!
|
OP
Søk hjelp!
Har revet den ut og kan ta den med på Bukkerittet, tror ikke det blir noe bra bilde av den, men kanskje noe kjenner Lie og om hun evt kunne postet det her på forumet (hun sikkert word fil som det bare er å lime inn).
|
|
|
01/07/2014 09:12
|
Otoen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Og husk dette, når dere sitter på en den dritt kjedelige rulla en lørdag i Desember og ser på Bonanza fordi hopprennet fra et eller annet sted er avlyst pga vind, da er det tanken på 3 harde deilige dager i Nordøsterdalen som bringer dere framover. Selv skal jeg tenke på de onde sataniske startene, hvordan jeg skal henge med litt bedre der. For det er ingen ting som tyder på at de vil gå saktere. Skal ha dette som et eget JH opplegg neste år med JH telt og henger, satser da på å leie en stor hytte til JH sine deltakere med da gratis overnatting for rytterne:). Og Kjell Erik som massør:) Det må vi få til;)
CK ELVERUM
|
|
|
|
|