+1.
Jeg liker forresten heller ikke kudos-systemet. Det virker nesten som om det er slik at folk bare gir kudos helt ukritisk i øst og vest, og presumptivt forventer det samme tilbake. Hvis jeg har trillet en sone 1-tur, så vil jeg da slettes ikke ha kudos for det. Har jeg kjørt en skikkelig hardtur og kapret en KOM eller to, så kan jeg til nøds akseptere mottak av kudos.
Skjønner godt hva du mener med dette, samtidig så kan det være du er til enorm inspirasjon for en eller annen. Altså det at du får til å trene jevnt og trutt kan være det de gir det kudos for fremfor selve økten på en måte.
Har en kar jeg følger som syklet over 300 mil i Mai, fikk kudos for hver økt av meg for min del, om han ble lettere indignert eller sporet til å fortsette trøkket for å nå målet om 300 mil av mine vet jeg ikke. Jeg spør ikke, all den tid jeg gir kudos ut fra egne preferanser. Andre igjen gir jeg kudos når de setter PR, KOM eller klatring det står respekt av.
For min del forventer jeg null kudos tilbake, jeg gir kudos til andre fordi jeg mener de fortjener det. Trist hvis det blir sånn at man gir kudos tilbake fordi man føler man "må" på en måte.