Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 3 1 2 3

Greit utvalg i øl

Re: Greit utvalg i øl [Re: Papegøyal] #1799811 03/06/2014 08:34
G
GeirK Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
G
Sitat: Papegøyal
Men allikevel så påstår diverse folk, bla folk vi betaler som folkehelseinstituttet, at det ikke fins noen statistisk grense for hvor lite du kan drikke uten å skade leveren. All drikking øker sannsynligheten for leverskade.

Inntil du viser til konkrete uttalelser fra andre enn deg selv her, så må jeg gjette på om du enten a) babler om noe du ikke har greie på, eller b) har utfyllende informasjon som du velger å hold tilbake. Begge deler er ganske uforståelig adferd fra min side, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

Hva blir det til?

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: Greit utvalg i øl [Re: Dan] #1799855 03/06/2014 09:30
N
Nils_Arne Offline
Veteran
Veteran
N
Sitat: Dan
En annen ting er forresten at jeg synes det er helt topp med ølpropaganda som i denne tråden, fordi det kan få ungdom til å bruke pengene sine på å kjøpe en eller to skikkelig gode flasker øl isteden for å bruke den samme pengesummen for å kjøpe seg en sekspakning Ringnes og bli fulle.

Jeg jobba på polet da rusbrusen kom. De fleste var veldig skeptisk, men det var en kar som ment det hadde en god side og det var at da kom kidsa på polet. Da hadde vi muligheten til å snakke med dem og selge dem god vin. Dette var riktignok den gangen det bare var over disk. Syntes det var en fornuftig tilnærming.

Friksjon - sykkelbutikk
Importør av Saracen, Genesis, Omnium, Cinelli, Rock 'N Roll, Mucky Nutz & Shovel.
Got Gimbal?
Re: Greit utvalg i øl [Re: Oyvindhs] #1799993 03/06/2014 11:55
I
ijustpop Offline
Entusiast
Entusiast
I
Sitat: Oyvindhs
Sitat: ijustpop
Sitat: GeirK
Har du smakt Sierra Nevada Bigfoot? Den lanseres i mars hvert år, og er vanligvis utsolgt en gang i mai. Jeg tok med meg 12 flasker hjem for en måned siden. På turen etter tok jeg med vin, og på denne tredje Californiaturen på en måned skal jeg ta med øl igjen. Da er FW Parabola er godt tips - takk. Det kan fort bli et par måneder før jeg er her igjen =)

Bigfoot lanseres på Systembolaget i dag. 35 kr flaska.

Bestilt! Andre tips blant det som lanseres i dag? Liste her.

Edit: usikker på om linken virker. Men finner det på forsiden til systembolaget det som ble lansert og så kan man filtrere til kun øl.

Det jeg bestilte:

Omnipollo Fatamorgana Sverige/USA 650 99,00 10008
Cuvée De Ranke Belgien
Struise Pannepot Belgien x 2
Omnipollo/Stillwater Schiuma Party
Stone Old Guardian 2014
Dugges Bärliner Sverige x 2
Siren/Grassroots/Mikkeller Limoncello IPA
Founder's Imperial Stout USA
Sierra Nevada Bigfoot 2014 x 2
Evil Twin Femme Fatale Yuzu Pale
Rulles Estivale

I tillegg kommer jeg til å plukke med en god del Founders Centennial IPA på boks som er ny i standardsortimentet.

Skriver forøvrig litt om øl her: http://aleporterstout.wordpress.com/

Redigert av ijustpop; 03/06/2014 11:55.
Side 3 av 3 1 2 3

Moderator  support