Jeg er bra sikker på at en ibis ripley i medium hadde passa begge to, dere blir begge i ytterkant av hvem ramma er laget for, men det vil funke. En 140-120 talas så er dere ganske godt skodd til hver deres ønsker. Personlig hadde jeg ikke gidda rett og slett. Det blir alt for mye jobb mellom hver gang dere bytter på å bruke sykkelen. Av med gammelt stem, på med nytt, regulere setehøyde, kanskje regulere sadel, tappe luft fra dempere, fylle luft i dempere kanskje regulere trykk i dekkene. Til slutt har du brukt en halvtime før hver sykkeltur, det funker ikke på sikt. Så er det prisen, en ripley er ikke rimelig(finnes sikkert andre sykler som vil funke like bra, men ripley vet jeg av egenerfaring vil passe), du får mange sykler til prisen av en ripley hvis du ikke finner en brukt, og så er det slitasjen på forholdet, når en av dere finner noe som er ødelagt på sykkelen så blir det bare kjefting og smelling, hvorfor vasket du ikke sykkelen i går? Hvorfor er det ei diger ripe i ramma? Hvorfor er kjedestrammeren bak gått to runder med rundt i hjulet? Nei off. Det høres ut som en oppskrift på katastrofe, og hvis dere ikke har dritbra makeupsex så ville jeg latt være.