Jeg kjøpte denne syklen i mars, brukt den ca 250 mil. Jeg kjøpt uten di2,noe jeg angrer på da denne rammen har hull under krankhuset(det er skrudd på et lokk, men det kommer mye dritt inn der selv etter kun EN tur i regn. Trodde ikke dette var mulig,så tenkte ikke på å skru opp dette,for å rengjøre). Dette har resultert i mye gir trøbbel og irritasjon. Leverte inn for service, fikk regning på 250 kr for møkkete sykkel;) da jeg ikke har gjort reint under dette lokket. Dette er kun min andre racer så har ikke lang erfaring, men jeg hadde kjøpt noe annet hadde jeg vist det jeg gjør i dag, om kundeservicen til Bikeshop og denne rammen.
Det er helt normalt at noen tar seg betalt for å gjøre en faktisk jobb på sykkelen din. Det ekstisterer dog veldig ulik praksis på området. Det er mye kunder ikke vet, men en kan jo ikke la være og ta betalt allikevel. Det er masse greier med bilen min jeg ikke visste jeg burde fikset, men hjullageret og jobben som hørte til måtte jo like fullt gjøres.
Jeg har lang erfaring fra verksted, og det var faktisk et reelt problem når folk kom inn med sykler så skitne at det ikke var mulig å jobbe med dem. Kanksje Bikeshop i dette tilfelle kunne skrevet det som en notis i stedet?