Canon tonere, svarte og farger: Multi: C521 M621 Y521, BK521 C6, Y6, 3Ex2 og 6Black
Fargekassettane er oppgitt å passa: B200/i560/i865/i905D/i950/i965/i990/i9100/i9950/iP3000/iP4000/ip4000R/ip5000/iP6000D/ip8500/MP750/MP760/MP780/S800/S820/S900/S9000
Stor pappkasse som inneholdt en Surly Big Dummy-ramme gis vekk snarest, hvis ikke blir den revet i stykker og lagt i pappcontaineren. Har plutselig litt mindre bodplass etter at jeg bestemte meg for at jeg vil gjøre om ene boden til snekkerverksted.
Hentes på Rosenborg i Trondheim, PM for adresse.
Per B.
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: Anders]
#173410015/01/201416:35
Source tre liters drikkeblære gis bort. Ligget i boden et par års tid, og jeg har mange fra før. Kun brukt til vann, så med litt rens sikkert god som ny. Varianten med vid åpning som er genial for å vaske samt fylle på kjapt fra bekker og kraner.
Hentes på Rosenborg i barteby eller overleveres i sentrumsnære områder.
Per B.
#173410515/01/201416:44
Source tre liters drikkeblære gis bort. Ligget i boden et par års tid, og jeg har mange fra før. Kun brukt til vann, så med litt rens sikkert god som ny. Varianten med vid åpning som er genial for å vaske samt fylle på kjapt fra bekker og kraner.
Hentes på Rosenborg i barteby eller overleveres i sentrumsnære områder.
Hei, jeg kan ta den blæra. Er daglig innom sentrum så vi finner vel et egnet sted for overlevering?
[Re: erikskon]
#173449216/01/201415:32
120x70 - høyde ca. 50cm. Det er 14-15 år gammelt. Ubehandlet fra Ikea, som vi har beiset med fargen kirsebær og deretter lakkert, mens beina er malt med uttynnet hvitfarge, var så poppis på tidlig 2000-tall vettu.
Må hentes i Trondheim. Beina kan eventuelt skrus av hvis det blir lettere å frakte det sånn.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
[Re: parob]
#174020601/02/201414:13
Rød hjelm go snowboardstøvler gis bort i Trondheim.
Hjelmen (størrelse M) ble kjøpt brukt en gang 3 år siden og brukt 4-5 ganger. Så ble den liggende i kjelleren siden rød var ikke favorittfargen akkurat
Støvlene, Salomon F24, er veldig gode og ble brukt i en sesong. Størrelsen skal være 42 2/3, men dem passer meg fint og jeg bruker vanligvis 41.5 eller 42. Det er en liten skade på festen til innerdelen av den ene støvlen, men det er øverst og jeg merket ingen praktisk betydning - det er bare å stramme godt inn på ytterdelen og så går det fint.
Hmm, litt usikkert hvorfor bildene ble rotert, men dere klarer nok å se hva det er for noe
Redigert av Punzel; 01/02/201420:44.
[Re: parob]
#174943626/02/201406:37
To sykkelesker gis bort mot henting i Trondheim. Altså slike pappesker som nye sykler kommer i. Fint hvis man skal ut og reise og trenger eske for flyfrakt. Eventuelt fint hvis noen har solgt en sykkel som skal sendes.
For fine til å kastes, men småbarnsfar som jeg er så skal jeg neppe ut og fly med sykkelen med det første...
Fremdeles én eske igjen. Den rommer ihvertfall en 29er i størrelse S.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
#175071501/03/201409:05
Er det noen som har noen gamle vifte de kan tenke seg å bli kvitt? Skal lage meg et lite lakktelt for sprøytemaling og trenger en vifte for å trekke ut lakkdunsten (gjennom et filter), samt en for å skyve inn luft. I tillegg til vanlige vifter renker jeg at også kanalvifter, gamle (flexit) avtrekksvifter og lignende må gå bra å bruke.
Holder til i Trondheim.
Scott Spark RC 2011 Hard Rocx Equilibrium Cambrium Discimus 2007
#175096501/03/201421:50
Har en diger kasse med sykkelblader som skal bort. Noen interesserte? Procycling (UK), Cycling, Landevei, Cyclingnews, etc. (2008–2013). Kan hentes i Bergen, om noen er interesserte.
Eirik
[Re: StEirik]
#175181604/03/201407:52
DBS tregirs herresykkel fra forrige århundre gis også bort. Bakhjulet har noe kast, men går rundt som bare det. Det gamle styret rustet i stykker, så det er byttet ut med et aluminiumsstyre fra Biltema.
DBS tregirs herresykkel fra forrige århundre gis også bort. Bakhjulet har noe kast, men går rundt som bare det. Det gamle styret rustet i stykker, så det er byttet ut med et aluminiumsstyre fra Biltema.
Passer til sånn omtrent alle.
Ååååååå.... Det er jo min første voksensykkel, jo. Som ble stjålet. Dumt at du bor så langt unna.
Noen som har lyst på et par FuriousFred? 26"x2.1", og jeg er rimelig sikker på at de er EVO med PS-gummi. PM meg hvis du vil ha de. Må i så fall hentes hos meg i Sarpsborg
MVH Henning
#176077423/03/201420:08
IKEA kjøkkenskap. 2 x overskap på 50 cm bredde og 2 x høyskap på 40 cm bredde. Vi har hatt dem på hjemmekontor, da med høyskapene på sidene og overskapene i midten, med pult under. Hvite, slette fronter i samme farge som skrogene. Ingen håndtak.
Må bort pga salg av leiligheten. Gis bort ved henting.
Perfekt til garasje, sykkelbod, furtebod, hobbyrom etc.
#176477501/04/201400:43
Avid juicy carbon hendler med avid code calipere. Nesten nye bremseklosser. Fungerte fint til utfor da jeg byttet dem ut i 2012. Slanger tilpasset en Large utforsykkel, men passer sikkert også alle andre sykler. Har iallefall en ny 203 skive du kan få med. Mangler et feste til styret for å være komplette.
Hentes på Thorsov.
[Re: chalshus]
#176477701/04/201402:24
IKEA kjøkkenskap. 2 x overskap på 50 cm bredde og 2 x høyskap på 40 cm bredde. Vi har hatt dem på hjemmekontor, da med høyskapene på sidene og overskapene i midten, med pult under. Hvite, slette fronter i samme farge som skrogene. Ingen håndtak.
Må bort pga salg av leiligheten. Gis bort ved henting.
Perfekt til garasje, sykkelbod, furtebod, hobbyrom etc.
Værsågod! Kom og hent. Alternativet er at det går til gjenvinningsstasjonen.