Hei!
Nå har jeg ved hjelp av m@rtin-algoriten (TM) indeksert hele 2013 og sammenholdt med mine spådommer for året. Under er indekstallet for korrekthet for hver spådom. Enkelte kommentarer er det også nødvending å inkludere.
Generelt vil jeg si at jeg har veldig rett i det meste, som vanlig faktisk. Nå er jeg jo en anerkjent spåmann, eller dere er en forutsigbar gjeng. Men det skal sies at jeg ikke så den voldsomme oppblomstringen av fatbike i 2013. Selv ikke han som har båret mest ved på bålet fikk med seg HVOR stort det kom til å bli
I skrivende stund er den tråden 186 sider! Så her må jeg bare legge meg flat, ta ansvar og innrømme at jeg beklager om noen opplever at de føler seg støtt. Videre overvurderte jeg enduro som tema i 2013. Hbakkens #myedurolife døde dessverre en tidlig død , og forøvrig ser det ut til at deltagerne sykler mer enn de poster her.
Jeg skal gå inn i pinnekjøttranse i kveld og kanskje åndene gir meg klarsynet til å se 2014s trender med et utlisløret indre øye. Da vil jeg lage en egen tråd. For øvrig ønskes alle et riktig godt nytt år.
Husk at det koster 29,90 i minuttet å lese denne tråden. Det belastes mobilregningen din i 2014. Ønske du bedriftsutgaven kan du få analysen fra [hornbrille]
Bjölzen Trend Labor [/hornbrille]
for 450 000. Da tilpasset din bedrifts visjoner.
Snikksnakk osvNy bil?
100 Tesla på suveren føsteplassNy bil?
100 TeslaNy bil?
100 TeslaBrukt bil?
85 Subaru holder stand, Skoda Roomser taper terrengNy eller brukt bil?
27 lite aktivitet og lav tempManuell eller automatisk choke?
Ord deling spolitiet kommer tilbake
11 Hvor er du når det er stille?Min telefon/Nas/nettverk/ipad/Mac/Tv/vaskemaskin virker ikke
56 Min Apple virker ikke er vinneren her i årJobben min/naboen/livet mitt/landet mitt suger, what to do?
50 Hvilepuls holder dette teamet varmt. Abit prøver seg, men er for plumpDama gjør det ikke hwat to do?
00 Total skivebom. Alle er er fornøyd med dama eller for blyge i år. Abit prøver seg, men er for plumpPressen/politikerne/vegplanleggerne kan ikke skrive eller bestemme eller lage bra veier
70 Valget og "lyslykter" trekker opp. Abit prøver seg, men er for plump Deler:Hvilken sykkel til enduro
20 Endurofolk er en stille gjengHvilke dekk til enduro
20 Endurofolk er en stille gjengHvilke holker til enduro
20 Endurofolk er en stille gjengHvilke beskyttelse til enduro
20 Endurofolk er en stille gjengFatbike til enduro
10 Espen W har så vidt vært inne på det. Dette er nok 2014 mateialeHvilke dekk til
a: sti sykkling b: Birken c: Ultrabirken d:fatbike
1000 Ping! Måleren er sprengt!Hvor mye luft til a:
sti sykkling b: Birken c: Ultrabirken d:fatbike
1000 Ping! Måleren er sprengt!Hvilken fatbike
1000 Ping! Måleren er sprengt!Hvilke holker til fatbike
100 Hvilke røde holker... Hvilke dekk har fatbiken min plass til
1000 Ping! Måleren er sprengt!YmseEnduro noen som har erfaringer.
75 13 sider om rittet i Sogndal sier sitt. Noen har erfaringBussen er slem – med film
1 Lite aktivitetBilen er slem - med film
1 Lite aktivitetFotgjenger er slem – med film
1 Lite aktivitet, men ikke om fotgjengeren går i ØstmarkaHvilke enduroritt blir man ikke så sliten av
25 Endurosyklistene er tøffere enn spåddEnduro som går bare nedover
25 Endurosyklistene er tøffere enn spåddStyrketråkk til enduro
25 Endurosyklistene trener i hemmelighetEr det noen som har erfaring med: CRC, Cyclecomponents, Telenor, handle på internett?
100 Det er fortsatt lov å spørreEr det noen som vet hvor i Ålesund jeg får toppmodellen langt under veiledende?
Bør jeg handle på denne nettbutikken i Indonesia, det er jo billig?
100 Ikke det mest aktive temaet men trofast. Vi fikk et par stykker i år ogsåFatbike er diskriminerende for de feite
0 Diskriminerte feite er lite i aktivitet i årFatbike er hype
60 Spede forsøk, men drukner i fanskarens massive postingKarbon til enduro
Karbon til fatbike
1000 Ping! Måleren er sprengt! RittHvorfor kan ikke ultrabirken starte på lillehammer
90 Vi fikk dosen i år ogsåHvorfor må man sykle oppover på enduro
25 Endurosyklistene er tøffere enn spåddHvorfor går birken på grus og noen kaller det sykkelritt.
100 Ingen juli-september utenNC er dum NCF er teit. Ny sportssjef i NCF er dum og teit
100 Tilnærmet ukentlig bobler den opp. anonymous13 gjør sitt beste.Enduro ritt uten oppoverbakker
25 Endurosyklistene er tøffere enn spåddUBcup hvordan er løypa på skullerud
100 Vi fikk dosen i år ogsåHvilke dekk til Birken/Ultrabiken/Grenserittet/UB Cup på skullerud/Helgøyatråkket color:#FF0000]100 Vi fikk dosen i år også[/color]
TreningTrening til enduro?
25 Endurosyklistene trener i hemmelighetStyrketråkk til enduro?
25 Endurosyklistene trener i hemmelighetStyrketråkk er dumt?
35 Forsøk på diskusjon, men kveles av pekere til tidligere diskusjoner. Abit prøver seg, men er for plump. Få går på sammenligningen med vektløftingIntervaller gjør deg feit – ny forskning?
Intervaller noen som har erfaring?
Watt hvor får man kjøpt det?
100 Masse aktivitetWatt gjør deg feit -ny forskning?
Styrketråkk gjør deg feit – ny forskning?
RacerHar 5 000 til nye hjul hva anbefales?
100 Trodde noen vi skulle slippe?Har 10 000 til nye hjul hva anbefales?
100 Trodde noen vi skulle slippe?Har 25 000 til nye hjul hva anbefales?
100 Trodde noen vi skulle slippe?Har 34 000 til nye hjul hva anbefales?
100 Trodde noen vi skulle slippe?Har helt avsindig mye til nye hjul hva anbefales?
100 Trodde virkelig noen seriøst vi skulle slippe?Størrelse, noen som har erfaring med det?
100 Ingen uke er komplett uten to av disseHvilken av følgende protoursykler til over 66 000 anbefales til feit mosjonist?
90 Ikke hver uke, men ofte nokDI2, DI3, DI 4-9 og Campa?
100 Når kommer RED med Elektronisk giring?
100 Til salgsAlt til 26 tommer latterlig billig, untatt enduro
100 Full klaff, men enduro er på salg også?Ønskes kjøptEnduro
10 Full bom. Alle Enduroryttere har sponsoravtaer og splitter nye sykler. Ingen vil kjøpe bruktFatbike
100 Tar vi med "Hvor kan jeg kjøpe splitter ny... så sprenges skalenutgående temaerSom de skarpeste kan se kommer følgende temaer nesten til å forsvinne i 2013:
Sti sykkel
Totalt dødt. Erstattet av FatbikeKinakarbon
90 Bare noen få ferskinger er innom dette nå29 tommer
100 Her er det ikke mer å si. Brenner som en våtserviettErik Angvik
50 Vi har ikke mistet Erik, men han er visst i hi på vinterenUtfor
100 Det har alle glemtMagicshine
-10 Total miss. Magicshine* er en vinner i år også. M brenner opp, M blender, M er kjip, M til pendling, Hvor mange M til pendling på sti, M på fatbike. *inkludert alle andre lykter fra kina Rapha, her kan det umulig være mer å skrive om.
20 Trodde noen vi skulle slippe? men volumet minker sterkt. Trolig har alle Raphaister hele kolleksjonen nåSinglespeed (bare Dan vil nevne dette i 2013, i forbindelse med en episode med magicshine og en buss på lysaker)
100 Supernalle dissa singlespeed som meningsløst og Dan minnet på SSEM i IrlandRitt som ikke er enduro
90 Den skumle steinen på Ultraen og datoen for Bukkerittet i 2014 reddet så vidt rittkategorien