Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Stiprosjekt Nordfjord, spennande ting på gang.

Stiprosjekt Nordfjord, spennande ting på gang. #1724208 14/12/2013 13:21
avdem Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
For eit drygt år sidan blei eg kontakta av Reisemål Stryn og Nordfjord for å sjå nærmare på moglegheitane for ei satsing på stisykling i området. Bakgrunnen for dette var ein auka etterspurnad etter guiding og stiar i området. I tillegg er reiselivsbedriftene i området interesserte i eit auka aktivitetstilbod vår, sommar og haust.

Vi starta roleg med eit forprosjekt støtta av NCE tourism. Her ville vi sjå på marknaden og potensialet i regionen. Rekognosering av sti var og ein viktig del av dette prosjektet.

Resultatet av stileitinga så langt finn du her: Sti Nordfjord

No er forprosjektet snart i mål, og med grunnlag i det vi fann, søkte vi i haust Sogn og Fjordane fylkeskommune om infrastrukturmidlar til å iverksette noko av det vi såg behov for.

Søknaden blei sendt inn i samarbeid med fleire reiselivsbedrifter i området, Folven Camping som satsar på sti og utforsykling tilknytt campingen. Harpefossen skisenter som opna nybygde utforløyper i haust, og Nordfjord Folkehøgskule som har rydda mykje sti tilknytt skulen på Sandane. Vi har og fått kommunane med oss i arbeidet.

Denne veka fekk vi svar, og tildelinga var over all forventning. Vi fekk 650000 over ein treårsperiode som skal brukast til alt frå stileiting til kompetanseheving og marknadsføring.

Sidan dette er noko som gagnar oss stisyklistar vil eg bruke denne tråden til å informere om arbeidet, men og til ris, ros og gode innspel. Forhåpentlegvis vil mange av dykk få lyst til å ta turen for å teste stiane, og vi treng all input vi kan få.

Fullstendig presseskriv finn du her: Stiprosjekt Nordfjord

Stisykling i Nordfjord: www.stinordfjord.blogspot.no
Re: Stiprosjekt Nordfjord, spennande ting på gang. [Re: avdem] #1724275 14/12/2013 18:50
knut77 Offline
Besatt
Besatt
Kuult, må prøve Stryn til sommer'n.

Jeg har ikke så mye input, men desto flere spørsmål. Vet du om noen bra ruter for stisykling på Eid? Stigedalen f.eks?

Hva slags tilbud er det på Harpen, stisykling i tillegg til DH?

Re: Stiprosjekt Nordfjord, spennande ting på gang. [Re: avdem] #1724289 14/12/2013 19:46
avdem Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
Leiting og logging av rutar på Eid er neste steg, foreløpig har vi ikkje konkrete turar men målet er å få eit godt utval der og. Hjelmelandsdalen og Harpen blir fokusområde men har og lyst til å leite litt på ryggen ut mot Torheim. Veit at Veten skal vere ein fin tur men litt kort.

Harpen er først og fremst DH enda så lenge, men nokre merka stiturer fins og, stort sett av det snille slaget.

Ellers er du berre ein fergetur og ei svele unna stimekka på Sandane...

Re: Stiprosjekt Nordfjord, spennande ting på gang. [Re: avdem] #1724327 14/12/2013 22:51
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Som Nordfjording i eksil må jeg si dette er gøy å lese, og jeg vil gjerne sykle sti i hjemtraktene til sommeren.
Tommel opp!

Roy

Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS

Re: Stiprosjekt Nordfjord, spennande ting på gang. [Re: knut77] #1727681 27/12/2013 11:57
Tgabriel Offline
Besatt
Besatt
Sitat: knut77
Vet du om noen bra ruter for stisykling på Eid? Stigedalen f.eks?

Stigedalen har jeg prøvd meg på noen ganger uten hell. Jeg har vært på strekningen fra Leivdalen til Almflåtevatnet. Det er bratt, ulendt og veldig mye kampestein i området. I tillegg til en del myr.
Det samme gjelder i hytteområdet innover Fladalen, fra Tua til Movatnet, dessverre.

Re: Stiprosjekt Nordfjord, spennande ting på gang. [Re: avdem] #1773895 20/04/2014 17:12
B
bondegutten Offline
Medlem
Medlem
B
Det må vel finnes noe fin flyt sti fra Utvikfjellet net mot Sandane, evt ned mot Ree?
Hadde vært artig om du fikk med noe slikt.

Re: Stiprosjekt Nordfjord, spennande ting på gang. [Re: avdem] #1773915 20/04/2014 17:55
Geir_Sint Offline
Ringrev
Ringrev
Oi - DH-anlegg, Harpefossen?! Høres spennende ut. Jeg gikk inn på hjemmesia dems, men fant intet om lengde på løype (løyper?), fallhøyde, etc.

Om det finnes en helmet-cam eller noen annen form for løypebeskrivelse; legg det gjerne ut her.

Om løypa er god nok - hvorfor ikke søke seg inn på NC-karusellen neste år? Må jo kunne gi "god blæst".

mvh
g

- A loop _spinning_ too fast is a sentrifuge. Cut the rope. (Cujo)
Re: Stiprosjekt Nordfjord, spennande ting på gang. [Re: bondegutten] #1773935 20/04/2014 19:09
avdem Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
Mykje innmark ned mot Byrkjelo og Reed men noko er det nok ja. Eg oppdaterer bloggen etterkvart som vi finn nytt gull. Årets store plan er å finne sti frå Utvikfjellet til Sandane, dersom vi finn god nok sti har vi ein instant classic.

Når det gjeld Harpefossen så er det ikkje store greiene enda, først og fremst eit lavterskeltilbod enda. Eit par maskinbygde løyper. Forhåpentligvis blir det meire å ta av framover.

Moderator  support