Donert fra HV til meg en gang i tiden, nå klar for å bli donert på nytt. Er fra den gang forsvarets sovepose kom i tre lag som du måtte hekte sammen - se bilder. Ser ut til å være i veldig bra stand og lite slitt. Bruksområde må du finne på sjæl
Må for alle praktiske formål hentes på Kjelsås i Oslo. Send en PM hvis du er interessert. Doneres til loppemarked førstkommende fredag
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: Anders]
#169851812/10/201322:50
Har et par Schwalbe Furious Fred 26 x 2.0 EVO PaceStar som ikke vil bli brukt av meg, men som noen andre kan få glede av De ser hele og fine ut. Må hentes i hjemme hos meg i Sarpsborg. PM.
MVH Henning
#170397524/10/201307:15
Jeg har også en haug dekk som neppe blir brukt igjen Big Betty GG, 2.35, DH sidevegger. 2 stykk. Begynner å bli noen år gamle, men fortsatt noen km igjen. Ikke så seige i gummien lenger.
Continental Double Fighter II (asfalt/grus dekk 26"). 4 stykk. Så og si nye/ubrukt.
Maxxis Ardent 26", 2.2. 2 stykk. Fortsatt mye bruk igjen.
All gone!
Redigert av Anders A-R; 24/10/201310:24.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
#170399524/10/201307:38
Hei Anders, tar gjerne et sett terrengdekk i 26", kanskje helst Ardent'ene. Har en hardtail med slicks som jobbsykkel og kan sikkert være bra når snøen kommer
Kan hente når det passer deg på kveldstid?
..Megatower v2.. ::Vidar::
#170427924/10/201317:29
Defekt Playstation portable gies bort. Får den ikke på. Har ikke lader. Prøvde en universal lader, uten at det hjalp, men den hadde litt feil volt styrke. Fant den i bunnen av en fjellsekk som ikke er blitt brukt på sikkert 5-6 år. Medfølger også: FIFA 2006 GTA Vice city Star wars Lego 2 Terkel in trouble Brothers Grimm Marilyn Manson Guns, god and goverment world tour Red hot chilli peppers live in Slane Castle
På 90 tallet solgte Target et modulsystem der man kunne kombinerer plater og rør slik man ville og på den måte bygge opp et hi fi møbel etter egne preferanser. Jeg har en del rørstumper og standard sorte hylleplater som jeg aldri kommer til å bruke igjen. Gis bort til dem som måtte ha ønske eller behov for noe slikt
- Ikke direkte fjærlett, men utpreget treg.... 2012 On-One Scandal 29", 2013 Genesis Equilibrium 20 m/Athena 11s, 2015 Fuji Tread 1.0 LE, 1984 Nishiki International http://instagram.com/esp1e/
Hvit Elektrolux komfyr med induksjonstopp gis bort mot henting i fjerde etasje på Haugerud i Oslo. Den er kanskje ti år nå. Den kosta 12-13 tusen i sin tid. Ser nærmest ny ut utvendig, men trenger en grundig rens inni før bruk. Det eneste som er galt med den, er at den ikke passer i det nye kjøkkenet.
Materialer til gjør-det-selv styrelagerpresse gis bort.
Har rigget min egen gjør-det-selv styrelagerpresse, men det er materialer til overs til minst en til hvis noen vil ha
Du får med: - ca 66 cm M16 gjenget stang (det holder lenge med ca halvparten) - nøyaktig 2 stk M16 muttere - ca 6 firkantskiver 50 x 50 mm med 17mm hull i midten. Alt i flott Biltemakvalitet. Muttere og skiver ligger i en hendig liten plasteske. Spør du skikkelig pent kan det hende du får med en plastpose å ha det i også
(Hvis du har konisk/"tapered" styrerør, så må du finne ut om 50 x 50 mm er stor nok anleggsflate til det nedre lageret.)
Det funket helt fint for min del, men du bør vite hva du gjør slik at du ikke ødelegger lager eller ramme. Samt vite at du får en mindre overdådig verktøysamling siden du ikke kjøper en til 1500 spenn - evt. at ditt lokale sykkelverksted går konk siden du ikke ber de om å gjøre det.
Så for meg at dette ble hentet på Kjelsås
[Re: Radival]
#171181611/11/201307:44
Sengestamme for futon eller vanlig madrass gis bort.
Solid og god sengestamme for futon eller vanlig madrass. Sengegavel i bjørkefinèr og ramme i stål med trespiler som gir litt fleks. Ryggen kan settes opp til ca 90 grader.
Bredde: 158cm Lengde: 206cm med sengegavel (198cm uten gavel) Høyde: 20,5cm
Kjøpt på Futonbutikken i Vika i Oslo.
Redigert av Nils_Arne; 11/11/201307:45.
Friksjon - sykkelbutikk Importør av Saracen, Genesis, Omnium, Cinelli, Rock 'N Roll, Mucky Nutz & Shovel. Got Gimbal?
#171935330/11/201311:25
To sykkelesker gis bort mot henting i Trondheim. Altså slike pappesker som nye sykler kommer i. Fint hvis man skal ut og reise og trenger eske for flyfrakt. Eventuelt fint hvis noen har solgt en sykkel som skal sendes.
For fine til å kastes, men småbarnsfar som jeg er så skal jeg neppe ut og fly med sykkelen med det første...
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
#173018805/01/201416:07