Samboere/ektefeller som ikke er venner på facebook
|
Re: Samboere/ektefeller som ikke er venner på facebook
[Re: silverwrx]
14/11/2013 17:20
|
Tor Arne
Besatt
|
Besatt
Noen liker det. Andre liker ikke at noen liker det.
|
|
|
[Re: trondmm]
15/11/2013 07:05
|
GeirK
More than words
|
More than words
Litt av problemet er vel heller at folk er dårlige til å forstå konsekvenser. Sender du et julekort til 20 stykker, så er det 20 stykker som får bildet. Legger du bildet på Facebook, så deler du det i beste fall bare med dine 500 nærmeste venner. Men, de fleste legger de public, åpent for alle med internettilgang.
Korrekt - men poenget med å dele bilder av ungene sine med slekt og venner, som lektoren ikke forstod, er kanskje det samme.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
|
|
|
[Re: Abit]
15/11/2013 07:29
|
silverwrx
OP
Besatt
|
OP
Besatt
Det er mer rart at de ikke opplyser om det enn at de gjør. Enda merkelige om de andre "trivielle" feltene, som unger, er opplyst
Sikkert forsikringsteori som ligger bak der også. Hvis tilstand x+1 skulle være uten partner, så ønsker de å maksimere situasjonen i tilstand x+1, gitt tilstand x. Best mulig outcome mener de sikkert å få ved å være "tilgjengelig" allerede i tilstand x. Nåtiden dreier seg om å ha mest mulig (muligheter her) i fremtiden. Det var egentlig en god beskrivelse. Man utfører det for å ha mest muligheter.. Bilder på FB kan man skjule, det er en god del med begrensende muligheter i innstillinger, så man kan styre det godt, slik at det er venner eller nære venner eller custom lister. Små barn vil og endre seg i utseende, så 5år etter er de som regel veldig forandret. Om du raver i fylla og blir tatt bilde av, så endrer du deg ikke så mye de neste 10årene. Mer bekymret der mhp bilder. Og fremtidig endring av brukervilkår for xx gang.
Leave no trace - with fatbike
Diamant Apex 29Ltd 6,8kg Diamant Pinnacle R1 6,6kg Nakamura BigBob 5.0 MK3 11,6kg Surly Moonlander (solgt) Cannondale 1000w..
|
|
|
[Re: trondmm]
15/11/2013 07:34
|
cvrokka
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Kjennetegn er: - Men de fremstår som "single". Ikke er de i forhold (ser det ut til) selv om de bor sammen. - Ingen bilder av sine kjære er å finne i bildene. INGEN bilder. - Ikke liker de hverandres bilder. Om du kan huke av på de 3 der til sammen, og er begge er på FB, så er det et alarmerende tegn. Tror jeg. Veldig merkelig måte å tenke på, synes jeg. Hvis to personer bor sammen, snakker sammen daglig og ser bildene de begge tar av både unger, hverandre og annet, hvorfor er det så viktig at de følger med på og "liker" alt den andre legger ut på facebook? Igjen, poenget er borte hvis du bare ser på ett av punktene isolert sett. Doh.. OK, da uttrykte jeg meg tydeligvis ikke klart nok. La meg prøve igjen: Jeg synes ikke det er det minste viktig å flagge i Facebook hvem man er sammen med, selv ikke om man har vært sammen i 20 år eller om man er gift og har masse barn. Jeg synes ikke folk er rare om de ikke legger ut bilder av kjæreste/ektefelle eller barn. Jeg synes ikke noen er forpliktet til å "like" bildene (eller for den saks skyld postene) som kjæreste/ektefelle legger ut. Til sammen er dette tre punkter som er monumentalt trivielle, og jeg synes ikke det noe som helst merkelig med par som trigger alle tre på en gang. Da er du en av svært få som har et slikt syn på det, eller så skjønner du ikke/klarer ikke å relatere til dette.
Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.
|
|
|
[Re: cvrokka]
15/11/2013 07:50
|
EgilS
More than words
|
More than words
Da er du en av svært få som har et slikt syn på det, eller så skjønner du ikke/klarer ikke å relatere til dette.
Han er vel en av de lik meg; FB er av liten betydning for livet ut over å få informasjon om aktivteter.
|
|
|
[Re: EgilS]
15/11/2013 07:57
|
cvrokka
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Da er du en av svært få som har et slikt syn på det, eller så skjønner du ikke/klarer ikke å relatere til dette.
Han er vel en av de lik meg; FB er av liten betydning for livet ut over å få informasjon om aktivteter. Da er du en av de og, ja. For de som dette gjelder er facebook mye mer enn det er for deg.
Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.
|
|
|
15/11/2013 08:00
|
Lurifax
Besatt
|
Besatt
Han er vel en av de lik meg; FB er av liten betydning for livet ut over å få informasjon om aktivteter. Da er du en av de og, ja. For de som dette gjelder er facebook mye mer enn det er for deg. For tanken om at du skulle være på villspor den er utenkelig?
______________________________________________________________ "Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett."
|
|
|
[Re: GeirK]
15/11/2013 08:08
|
RazeFaze
More than words
|
More than words
Litt av problemet er vel heller at folk er dårlige til å forstå konsekvenser. Sender du et julekort til 20 stykker, så er det 20 stykker som får bildet. Legger du bildet på Facebook, så deler du det i beste fall bare med dine 500 nærmeste venner. Men, de fleste legger de public, åpent for alle med internettilgang.
Korrekt - men poenget med å dele bilder av ungene sine med slekt og venner, som lektoren ikke forstod, er kanskje det samme. Jeg er særdeles forsiktig med bilder jeg deler på facebook, spesielt av barna. Dette fordi man en dag kommer til å få en slags autotagging av bilder, man ser spor av det i dag. Det er ansiktsgjenkjenning på vei. Jeg ønsker ikke at mine barn, den dagen de selv kanskje er på facebook(hvis det finnes da), oppretter en profil og legger inn et profilbilde og første spørsmål de får er "facebook har tagget 1234 bilder som kan være av deg, vil du se gjennom og godkjenne?" Man trenger heller ikke presse ansiktsbilder, det sier gjerne mer om man tar situasjonsbilder som nok vil være mer beskrivende for familie og venner. Jeg mener man ikke kan sammenligne julekort med facebook. Det ene har man sånn høvelig kontroll på hvem som ser, det andre har man bare tilsynelatende kontroll på hvem som kan se... inntil noen "liker" bildet f.eks....
-------------------- Happy Trails! Jørgen
|
|
|
15/11/2013 08:09
|
Lektoren
Besatt
|
Besatt
Hva poenget med å legge bilder av ungene på Internett skal være, har jeg større problemer med å skjønne. Da tror jeg du har dårlig fantasi. Skjønner du hvorfor enkelte har bilde av ungene sine på julekort? Da tror du feil. Jeg har mange mangler, men fantasi mangler jeg ikke! Når jeg distribuerer bilder av ungene mine på julekort, i e-post eller gjennom fotobøker, er det fordi jeg tenker at akkurat de bildene kan være av interesse for akkurat de menneskene som mottar dem. Derimot innbiller jeg meg ikke at tidligere elever, tilfeldige bekjentskaper, tidligere klassekamerater og folk jeg i én eller annen sammenheng har møtt, har noen reell interesse av å se hvordan ungene mine ser ut. Og om noen lider av en eller annen morbid nysgjerrighet som gjør at de absolutt må vite hva slags hårfarge eller klesstil jentene mine har, trumfer ungenes rett til å ha kontroll over hva som legges ut om dem på nettet, denne driften med letthet! Når ungene har blitt samtykkekompetente, er det selvsagt en annen sak. Da kan det jo være de synes det er ålreit å få inn noen bilder av seg selv på foreldrenes profil, og da er det jo deres valg. Når det gjelder å vite litt om andres mindreårige barn, er akkurat hvordan de ser ut, antakelig det aller minst interessante. Har man noen reell interesse av ungenes og mitt ve og vel, kan man bare komme innom og hilse på familien. Da blir det en viss gjensidighet i forholdet, og mine barn er faktisk ikke objekter, men subjekter. Hva slags interesse folk som aldri har møtt dem, kan ha av hvordan mine døtre ser ut, er noe jeg nekter å prøve å forstå. Selvsagt skjønner jeg at det kan oppstå situasjoner som gjør at man føler et sterkere behov enn ellers, for å dele det man vanligvis ikke ville delt. Av og til blir livet veldig spesielt, og FB kan være et redskap for å holde folk informert der hvor andre redskaper blir for tidkrevende eller energikrevende. Det er ikke det jeg skriver om her, men heller de hundrevis av skrytebilder med små barn jeg ser folk deler ukritisk på nettet.
|
|
|
15/11/2013 08:25
|
Straightline
Ringrev
|
Ringrev
Han er vel en av de lik meg; FB er av liten betydning for livet ut over å få informasjon om aktivteter. Da er du en av de og, ja. For de som dette gjelder er facebook mye mer enn det er for deg. Jøss - jeg satt med halvåpen munn og lurte på om trådstarter og andre (cvrokka) drev med trolling eller faktisk mente det de skrev. Jeg er også en av de vantro som knapt nok har en facebook-profil :-)
|
|
|
[Re: Straightline]
15/11/2013 08:30
|
rockphotog
Besatt
|
Besatt
Han er vel en av de lik meg; FB er av liten betydning for livet ut over å få informasjon om aktivteter. Da er du en av de og, ja. For de som dette gjelder er facebook mye mer enn det er for deg. Jøss - jeg satt med halvåpen munn og lurte på om trådstarter og andre (cvrokka) drev med trolling eller faktisk mente det de skrev. Jeg er også en av de vantro som knapt nok har en facebook-profil :-) Jeg er også vantro. Har ikke et eneste bilde av barna på Facebook. Jeg er bare nødt til være en sosial avviker som ikke er stolt av familien min. Vi har bestemt at våre barn skal få bestemme sin digitale hverdag selv. Selv om intensjonen bak et julekort og et bilde åpent på internett er det samme, er ikke (de potensielle) konsekvensene det. Jeg respekterer de som gjør andre valg, men det er klart at noen deler åpenbart alt for mye av sitt privatliv. At et par i denne tråden kritiserer andre for å dele for lite av privatlivet sitt på internett er for meg høyest merkelig.
Redigert av rockphotog; 15/11/2013 08:34.
"To prepare for a race there is nothing better than a good pheasant, some champagne and a woman." -- Jacques Anquetil
|
|
|
[Re: Straightline]
15/11/2013 08:32
|
cvrokka
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Han er vel en av de lik meg; FB er av liten betydning for livet ut over å få informasjon om aktivteter. Da er du en av de og, ja. For de som dette gjelder er facebook mye mer enn det er for deg. Jøss - jeg satt med halvåpen munn og lurte på om trådstarter og andre (cvrokka) drev med trolling eller faktisk mente det de skrev. Jeg er også en av de vantro som knapt nok har en facebook-profil :-) Du, som egils og andre som "knapt har facebook-profil", kommer sikkert ikke til å skjønne dette(virker det som).
|
|
|
[Re: rockphotog]
15/11/2013 08:35
|
cvrokka
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Jeg er også vantro. Har ikke et eneste bilde av barna på Facebook. Jeg er bare nødt til være en sosial avviker som ikke er stolt av familien min.
Det å ikke ha bilder av barna på fb har ingenting med dette å gjøre. Det er fullt forståelig da man ønsker å beskytte de. Nå må du lese hva som egentlig er skrevet.
|
|
|
15/11/2013 08:37
|
rockphotog
Besatt
|
Besatt
Du, som egils og andre som "knapt har facebook-profil", kommer sikkert ikke til å skjønne dette(virker det som). "Dette vet du ikke så mye om". Det eldste trikset i hersketeknikk-boken. Vel, jeg parerer med å påstå at du ikke skjønner hva vi andre skriver. Voilá, en sirkel.
"To prepare for a race there is nothing better than a good pheasant, some champagne and a woman." -- Jacques Anquetil
|
|
|
15/11/2013 08:39
|
rockphotog
Besatt
|
Besatt
Nå må du lese hva som egentlig er skrevet. Hva som egentlig er skrevet? Seriøst? Jeg kan åpenbart ikke lese.
|
|
|
[Re: Lektoren]
15/11/2013 08:40
|
GeirK
More than words
|
More than words
Hva slags interesse folk som aldri har møtt dem, kan ha av hvordan mine døtre ser ut, er noe jeg nekter å prøve å forstå.
Så det er ikke evnen det står på, men viljen. Vi har gode venner som aldri har møtt fireåringen vår, som synes det er moro å følge med på hva han foretar seg. Samtidig synes vi det er givende å følge med på hva deres unger foretar seg. At noen mer perifere bekjentskaper får den samme informasjonen, ser jeg ikke så veldig mørkt på. De er stort sett voksne mennesker som kan filtrere ut den informasjonen de ikke ønsker å ta seg til seg. Det går begge veier - jeg klarer å overse bilder av barn jeg ikke har interesse av uten at det påvirker meg negativt at jeg må gjøre det. Dette gjør jeg hele tiden når jeg tar til meg nyheter på nettet eller på TV uansett.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
|
|
|
15/11/2013 08:54
|
RazeFaze
More than words
|
More than words
Hva slags interesse folk som aldri har møtt dem, kan ha av hvordan mine døtre ser ut, er noe jeg nekter å prøve å forstå.
Så det er ikke evnen det står på, men viljen. Vi har gode venner som aldri har møtt fireåringen vår, som synes det er moro å følge med på hva han foretar seg. Samtidig synes vi det er givende å følge med på hva deres unger foretar seg. At noen mer perifere bekjentskaper får den samme informasjonen, ser jeg ikke så veldig mørkt på. De er stort sett voksne mennesker som kan filtrere ut den informasjonen de ikke ønsker å ta seg til seg. Det går begge veier - jeg klarer å overse bilder av barn jeg ikke har interesse av uten at det påvirker meg negativt at jeg må gjøre det. Dette gjør jeg hele tiden når jeg tar til meg nyheter på nettet eller på TV uansett. Det er jo også mulig og filtrere "venner" på FB slik at man velger hvem som skal se hva. Bruker "lukkede, hemmelige og ikke søkbare grupper" for de gode vennene og familie vi.
|
|
|
15/11/2013 08:55
|
Lektoren
Besatt
|
Besatt
Så det er ikke evnen det står på, men viljen. Vi har gode venner som aldri har møtt fireåringen vår, som synes det er moro å følge med på hva han foretar seg. Samtidig synes vi det er givende å følge med på hva deres unger foretar seg. At noen mer perifere bekjentskaper får den samme informasjonen, ser jeg ikke så veldig mørkt på. De er stort sett voksne mennesker som kan filtrere ut den informasjonen de ikke ønsker å ta seg til seg. Det går begge veier - jeg klarer å overse bilder av barn jeg ikke har interesse av uten at det påvirker meg negativt at jeg må gjøre det. Dette gjør jeg hele tiden når jeg tar til meg nyheter på nettet eller på TV uansett. Så kan det vel være at forskjellige livserfaringer og grunnholdninger i noen spørsmål gjør at vi vurderer dette veldig forskjellig.
|
|
|
15/11/2013 08:55
|
fredriks
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
[quote=Lektoren] Derimot innbiller jeg meg ikke at tidligere elever, tilfeldige bekjentskaper, tidligere klassekamerater og folk jeg i én eller annen sammenheng har møtt, har noen reell interesse av å se hvordan ungene mine ser ut. Og om noen lider av en eller annen morbid nysgjerrighet som gjør at de absolutt må vite hva slags hårfarge eller klesstil jentene mine har,/quote]
Nu är inte jag på facebook så jag är inte helt säker på vad folk gör där men många uppdateringar är väl vad folk har gjort och bilder som visar vad man har gjort? I de fallen kommer ju bilder på barnen in väldigt naturligt.
Det handlar väl inte om att man måste visa hur ungarna ser ut?
Att man nog borde tänke mer på vad man lägger ut på internet stämmer antagligen men internett är också ett väldigt praktiskt sätt att dela bilder med familj och vänner.
|
|
|
[Re: rockphotog]
15/11/2013 08:59
|
cvrokka
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Du, som egils og andre som "knapt har facebook-profil", kommer sikkert ikke til å skjønne dette(virker det som). "Dette vet du ikke så mye om". Det eldste trikset i hersketeknikk-boken. Vel, jeg parerer med å påstå at du ikke skjønner hva vi andre skriver. Voilá, en sirkel. Når du sier "vi andre" så er det frem til nå folk som "knapt har en facebook-profil". De andre i tråden som er mer aktiv på facebook ser poenget.
|
|
|
[Re: RazeFaze]
15/11/2013 09:04
|
Lektoren
Besatt
|
Besatt
Så det er ikke evnen det står på, men viljen. Vi har gode venner som aldri har møtt fireåringen vår, som synes det er moro å følge med på hva han foretar seg. Samtidig synes vi det er givende å følge med på hva deres unger foretar seg. At noen mer perifere bekjentskaper får den samme informasjonen, ser jeg ikke så veldig mørkt på. De er stort sett voksne mennesker som kan filtrere ut den informasjonen de ikke ønsker å ta seg til seg. Det går begge veier - jeg klarer å overse bilder av barn jeg ikke har interesse av uten at det påvirker meg negativt at jeg må gjøre det. Dette gjør jeg hele tiden når jeg tar til meg nyheter på nettet eller på TV uansett. Det er jo også mulig og filtrere "venner" på FB slik at man velger hvem som skal se hva. Bruker "lukkede, hemmelige og ikke søkbare grupper" for de gode vennene og familie vi. Så er det jo litt forskjell på hvor mye, hvor aktivt og på hvilken måte man bruker FB. Biler som dukker opp i lukkede grupper jeg ikke har tilgang til, vet jeg jo ingenting om. Jeg får mer enn nok bakoversveis av å se hva folk får seg til å legge ut av bilder i all offentlighet, og det er denne typen publisering jeg reagerer sterkt mot. En helt annen sak: Jeg har jo ingen planer om å gjøre noe kriminelt i framtida, men jeg vet samtidig at alle, og særlig vi som jobber i offentlig sektor, kan komme til å bli anklaget for noe eller involvert i noe. Dessverre skjer det ikke så sjelden at mennesker uten å ville det, involveres i saker og ting som ikke er særlig trivelige. Som lærer på en videregående skole som i perioder har hatt problemer med vold og annen kriminalitet, har jeg vært nødt til å tenke igjennom dette. Om så skulle skje at jeg uforvarende havner i en situasjon som gjør at navnet mitt forbindes med noe negativt (skoleskyting, terrortrussel, falske anklager eller liknende), vil det være best for døtrene mine at de ikke er alt for enkle å identifisere, i alle fall ut fra det jeg har lagt ut på nett. Jeg innser at dette er vurderinger de fleste ikke behøver å gjøre, men kanskje flere enn de som faktisk gjør dem.
|
|
|
[Re: fredriks]
15/11/2013 09:07
|
Lektoren
Besatt
|
Besatt
Joda Fredriks, det er et poeng. Men ofte mangler helt åpenbart de sunne avveiningene før bildet publiseres.
(Eks: Selv om mor synes barnet er bedårende i den rosa fødselsdagskjolen, selv om den får overvekten til å være veldig tydelig, er det ikke sikkert framtidige klassekamerater av jenta vil være like velvillige.)
|
|
|
15/11/2013 09:11
|
RazeFaze
More than words
|
More than words
Så det er ikke evnen det står på, men viljen. Vi har gode venner som aldri har møtt fireåringen vår, som synes det er moro å følge med på hva han foretar seg. Samtidig synes vi det er givende å følge med på hva deres unger foretar seg. At noen mer perifere bekjentskaper får den samme informasjonen, ser jeg ikke så veldig mørkt på. De er stort sett voksne mennesker som kan filtrere ut den informasjonen de ikke ønsker å ta seg til seg. Det går begge veier - jeg klarer å overse bilder av barn jeg ikke har interesse av uten at det påvirker meg negativt at jeg må gjøre det. Dette gjør jeg hele tiden når jeg tar til meg nyheter på nettet eller på TV uansett. Det er jo også mulig og filtrere "venner" på FB slik at man velger hvem som skal se hva. Bruker "lukkede, hemmelige og ikke søkbare grupper" for de gode vennene og familie vi. Så er det jo litt forskjell på hvor mye, hvor aktivt og på hvilken måte man bruker FB. Biler som dukker opp i lukkede grupper jeg ikke har tilgang til, vet jeg jo ingenting om. Jeg får mer enn nok bakoversveis av å se hva folk får seg til å legge ut av bilder i all offentlighet, og det er denne typen publisering jeg reagerer sterkt mot. En helt annen sak: Jeg har jo ingen planer om å gjøre noe kriminelt i framtida, men jeg vet samtidig at alle, og særlig vi som jobber i offentlig sektor, kan komme til å bli anklaget for noe eller involvert i noe. Dessverre skjer det ikke så sjelden at mennesker uten å ville det, involveres i saker og ting som ikke er særlig trivelige. Som lærer på en videregående skole som i perioder har hatt problemer med vold og annen kriminalitet, har jeg vært nødt til å tenke igjennom dette. Om så skulle skje at jeg uforvarende havner i en situasjon som gjør at navnet mitt forbindes med noe negativt (skoleskyting, terrortrussel, falske anklager eller liknende), vil det være best for døtrene mine at de ikke er alt for enkle å identifisere, i alle fall ut fra det jeg har lagt ut på nett. Jeg innser at dette er vurderinger de fleste ikke behøver å gjøre, men kanskje flere enn de som faktisk gjør dem. Jeg har varslet flere "venner" om at de som default publiserer alt som "public" på Facebook, og ikke kun til "venner" eller i værste fall "venner og bekjente". Legger man ut på Public blir alt du legger ut tilgjengelig på web og søkemotorer, også bilder... Hovedpoenget er at man bør gjøre en vurdering før man legger ut, og tenke et par ganger før man trykker "Send".
|
|
|
15/11/2013 09:52
|
klev1
Avhengig
|
Avhengig
Facebook endrer også kontinuerlig på sin personvernspolitikk. Jeg for min del merker at jeg begynner å bli lei av å måtte følge med hver gang det skjer endringer. Før eller siden kommer jeg til å gå lei hele Faceføkkeriet, og da er det fint å slippe og bekymre seg nevneverdig for data på ville veier.
|
|
|
15/11/2013 09:54
|
Stein
Yozo Fanboy
|
Yozo Fanboy
Det er jo bare å ikke publisere ting du ønsker å ha kontroll på og rettighetene til, og kun legge ut ting som det ikke gjør noe at "alle" kan se.
|
|
|
[Re: klev1]
15/11/2013 10:02
|
tron
Besatt
|
Besatt
Facebook endrer også kontinuerlig på sin personvernspolitikk. Jeg for min del merker at jeg begynner å bli lei av å måtte følge med hver gang det skjer endringer. Før eller siden kommer jeg til å gå lei hele Faceføkkeriet, og da er det fint å slippe og bekymre seg nevneverdig for data på ville veier. Jeg tenker nøyaktig likt. Vilkår og retningslinjer er kompliserte og endre seg stadig. I tillegg har FB en historie ift. dårlige holdninger til personvern. Derfor velger jeg å være svært restriktiv med bilder og innhold forøvrig. Om man ønsker å dele bilder med venner og familie, finnes det mange gode alternativer. Selv deler jeg bilder med venner og familie via en passordbeskyttet og veldig brukervennlig funksjon på min Synology-NAS. Da får også venner og familie sett bildene slik de virkelig ser ut, ikke ødelagt av FBs veldige komprimering.
|
|
|
[Re: Stein]
15/11/2013 10:15
|
klev1
Avhengig
|
Avhengig
Det er jo bare å ikke publisere ting du ønsker å ha kontroll på og rettighetene til, og kun legge ut ting som det ikke gjør noe at "alle" kan se. Det er akkurat det jeg gjør? Sa du ikke egentlig akkurat det samme som meg, bare på en annen måte nå?
|
|
|
15/11/2013 10:16
|
Stein
Yozo Fanboy
|
Yozo Fanboy
Eh, jo. 
|
|
|
15/11/2013 11:35
|
Ruppert
Entusiast
|
Entusiast
Nettopp. Folk har et svært ulikt forhold til bruk av tjenester på Internett. Problemet bak OP er at han tillegger alle andre sine egne brukervaner.
|
|
|
15/11/2013 13:36
|
trondmm
Veteran
|
Veteran
Da er du en av svært få som har et slikt syn på det, eller så skjønner du ikke/klarer ikke å relatere til dette. Jeg har absolutt vansker med å relatere til hvor viktig du ser ut til å synes Facebook er, ja. Facebook er ingen komplett status over livet mitt til enhver tid. Det er primært et kommunikasjonsverktøy.
|
|
|
|
|