Tull, det eneste som betyr noe er å vinne. Du kan spille så kjip ballspill som du ønsker, så lenge du vinner. Tror ikke Hellas ble tatt i mot noe dårligere, da de kom hjem med EM gull, selv om de spilte verdens mest bedritne ballspill.
Nå setter du ting veldig på spissen. Om du ser det fra en annen side, tror du Hellas hadd blitt tatt like godt i mot om de røk ut i gruppespillet? De hadde jo fortsatt vunnet de fleste kampene selv om man ryker der. Skal man spille bedriten ballspill så må man ha xx antal høyere vinn-prosent for at det skal være underholdende. ballspill er ren underholdning og jeg mener enten om jeg ser på en match eller spiller en selv så er det langt mer givende å tape en god kamp enn å vinne/spille uavgjort i en rævva kamp. Spiller man bedriten ballspill så er også tapene ekstremt mye mer surt.
Det greske landslaget ble helter fordi de vant (uavhengig av spillestil). Hadde de spilt verdens mest underholdene ballspill med driblinger, helspark og banan skudd i krysset, men røket ut av gruppespillet, så hadde de blitt buet på når de kom hjem.
Sånn er det i ballspill, så lenge man har suksess så er alt greit. Taper du så er du enten for kynisk eller for lite kynisk. Det er vel kun i Real at treneren har fått sparken fordi han ikke vant på en underholdene nok måte.
Men hvis jeg ser en kamp hvor jeg ikke har spesielt forhold til lagene, så er det mest underholdene med teknisk angrepsfotball.