Mitt aller første forsøk på en sykkelfilm, fra en liten stisnutt jeg fant på ferietur i Spania. Forsert på verdens værste 17kg stålsykkel. Men morro lell.
Tar gjerne imot konstruktive innspill på filming, vinkler og klipping (jeg ser allerede nå noen noob-tabber jeg har gjort) da jeg som nevnt er fersk på dette her.
Norskenduro.no - Alle norske enduroresultater på ett sted
Mitt aller første forsøk på en sykkelfilm, fra en liten stisnutt jeg fant på ferietur i Spania. Forsert på verdens værste 17kg stålsykkel. Men morro lell.
Tar gjerne imot konstruktive innspill på filming, vinkler og klipping (jeg ser allerede nå noen noob-tabber jeg har gjort) da jeg som nevnt er fersk på dette her.
Om det er din første sykkelfilm kan det umulig være din første film :-) Synes den var helt toppers og terrenget så ikke verst ut det heller for meg som ikke er helt "stinisse" enn så lenge :o) (Der gleden øker proposjonalt med knotinga tilsynelatende uten grenser :o)
Om det er din første sykkelfilm kan det umulig være din første film :-) Synes den var helt toppers og terrenget så ikke verst ut det heller for meg som ikke er helt "stinisse" enn så lenge :o) (Der gleden øker proposjonalt med knotinga tilsynelatende uten grenser :o)
Har bare et par-tre filmer under beltet totalt. Noen ake-og skiturer med unga og litt sånt. Prøver jo å lære av andres feil også, ikke bare mine egne.
Ganske flat sti, selv om noen lokale helter hadde bygget opp litt hopp og doseringer og sånt. Turde dog ikke hoppe av frykt for å knekke gaffelen :-/
Huff! Flere lærdommer her gitt. Aldri, aldri trykk på "skal vi fikse ristingen i videoen din for deg?"-knappen! Dessuten, selv om man prøver så hardt man kan å legge på musikk lisensiert med CC-lisens, kommer youtube opp med dust dialog om å bestride krav om opphavsrettbelagt musikk. Blæh.
Forhåpentligvis siste versjon som trengs:
Redigert av knuthaug; 08/07/201310:11.
Ei gjennomkøyring av Postvegrittet løypa i Dale i Sunnfjord. Sjå http://www.postvegrittet.no/ for meir informasjon, dette er einaste seeding rittet til Birken Sogn og Fjordane. Årets ritt starter 3.August klokka 12.