Mulig jeg ordla meg klønete i dine ører, men det må da vel være mulig å svare på en skikkelig måte.
Når var det du var opptatt av riktig svar?
Du vil vite at det du tenker på er riktig, ikke hva som er riktig.
Jeg kan gi deg en uke med leksjon i hvorfor du skal kjøpe 29", men når alt kommer til alt så velger du og hører på de som sier det du vil høre.
Jeg har alltid sagt at folk ikke tåler/liker sannheten og dessverre så er det sånn.
Tror du jeg ble født i går fordi jeg kaller folk for Motherfucker's?
La meg gi deg et eksempel.
Du har over årene blitt en feit faen og plutselig en dag møter du noen du ikke har sett på en god stund, dere prater om alt mulig og han/hun sier du ser bra ut og dere sier adjø.
Så møter du meg: Vi hilser og snakker om vær og vind og så spør jeg hva har skjedd?
Du svarer: hva mener du?
Jeg svarer: du er blitt rimelig diger, mye og gjøre på jobben eller er du blitt syk?
Du svarer: nei, hvorfor spør du om det?
Jeg svarer: du vet du er blitt en feit fuck?
Du svarer: HÆ, du kan ikke si det.
Og nå kommer leksjonen.
Han/hun du møtte først lyver deg RETT I TRYNE, men siden han/hun sier noe du liker så er det greit.
Jeg snakker ærlig til deg, men siden jeg ikke sier det du like så blir du sur og syner jeg er en dust. Men tro meg han/hun første du møtte tenker akkurat det jeg sa, Herregud hvor fet han har blitt.
Hvis jeg spør deg vil du bli løyet til eller at folk snakket sant, så sier vi alle at:
er du dum selvfølgelig vil jeg at folk skal snakke sant, men vil vi det egentlig?
Hvorfor tror du folk her inne blir så jævla fyra opp når jeg sier et eller annet?
Fordi jeg lyver? NEI, snakker sant.
Landeveis folk kan ikke og kjøre nedover i terrenget? Er det sant eller ikke?
Ta en titt på Birken i går så skjønner du hva jeg mener.
Men nå kommer det en dust som kjenner ett landeveis menneske som kan og kjøre nedover, men det driter jeg i for hvis 90stk av 100 ikke kan og kjøre nedover så er det DE som teller og ikke de 10 som kunne.
Hvis du lurer på hva du skal ha, og du ikke vil høre på SHÖNE meg så stikk til Hafjell og se hva de virkelig raske gutta bruker, Jeg sto i mål området og telte hvilken pedal gutta brukte under WM i Åre i 99 på XC. De var grusomme forhold og jeg ville bekrefte min påstand om at Time var den beste pedalen under slike forhold og jeg hadde rett. Av 20 ryttere så kjørte det 17 første Time til og med de som var sponset av Shimano.
Løpa i Hafjell kommer til og ligne mye på det vi kjører her og jeg vedder at ingen innen topp 10 kjører noe annet enn 29".
Dette er hva du spør etter "Det skal være rittfulldemper."
Du kan se hvor mange her som kjører 27,5"
http://www.pinkbike.com/news/Results-Mens-XC-World-Championship.htmlMer ritt en dette finner du ikke. Heller ikke raskere karer til og med Ole blir sinke blant disse gutta, tror faktisk at Ole er nærmere meg en disse.
Les hvorfor 27,5 ble til ikke for og sykle fort, men for og ha noe som var bedre til fulldempet stisykkel.
Og husk dette også du kjører E6 i Nordmarka og jeg kjører E6.
Det er ikke det samme, jeg koser meg og spretter rund å ler du gjør det for trening, men du sier at det er for gøy og hvorfor gjør du det, jo fordi hvis folk/forumet som du møter på denne stien fikk vite at du syklet for trening så takler de ikke det. SANNHETEN, sti er ikke for trening det er bonusen for og ha det morro og ikke slik som OLE morro er bonusen.
Lykke til.