Noen har faktisk begynt å bestille for neste år. Her er tråden for å vise frem Det nye gliset I 2013 var det utrolig mange fine bilder som ga go inspirasjon til de som ennå var på vippe pinnen.
Selv bestilt Genius LT710. som skal få noen oppgraderinger før den ser sola i 2014.
Redigert av Supersand82; 30/08/201305:06.
************ @Supersand82 at Insta Strava athlete 972825
2023 Scott Foil RC 10 2022 Scott Spark RC 900 Team Issue 2021 Scott Addict RC 10 2016 Scott Speedster 10 CX 2015 Giant TCR Advanced 1 ************
Jeg går mot "strømmen" og går tilbake til barnesykkelhjul. 2014 blir på denne 2013 Canyon Strive'n, som nettopp er ferdig "moddet": Fikk testet den under Kongsberg enduro og må bare si, FOR EN SYKKEL, og det var jo før flere av oppgraderingene, så nå må den jo være heeelt rå!!!! Gliser fra øre til øre og gleder meg til prøvesykling!!
Du fant jo opp Yeti, når jeg hører Yeti så tenker jeg på John Tomac (også kalt GUD) og deg Kristian (også kalt PUNGROTTA)
Eller opossum på engelsk
Nå gleder jeg meg så jævlig til jeg skal avdekke hva jeg har i planene. Du bør ha tatt blodtrykksmedisinen din da, for det er så bra at du kommer til å dævve av oppgitthet blandet med misunnelse. (nei, det er ikke "gjør som vi sier, ikke det som er bra"-spesh)
Jeg går mot "strømmen" og går tilbake til barnesykkelhjul. 2014 blir på denne 2013 Canyon Strive'n, som nettopp er ferdig "moddet": Fikk testet den under Kongsberg enduro og må bare si, FOR EN SYKKEL, og det var jo før flere av oppgraderingene, så nå må den jo være heeelt rå!!!! Gliser fra øre til øre og gleder meg til prøvesykling!!
Slapp av Raymond det kalles ULV, det andre heter sau eller 29" Eller :jeg har hørt at de GØRRESTE folkene på Terrengsykkel.no sier at 29" er super-dupert å ha når du skal blogge om hvor rå du har vært på facetube mens du drikker er supergay cafe latte to go:
Du fant jo opp Yeti, når jeg hører Yeti så tenker jeg på John Tomac (også kalt GUD) og deg Kristian (også kalt PUNGROTTA)
Eller opossum på engelsk
Nå gleder jeg meg så jævlig til jeg skal avdekke hva jeg har i planene. Du bør ha tatt blodtrykksmedisinen din da, for det er så bra at du kommer til å dævve av oppgitthet blandet med misunnelse. (nei, det er ikke "gjør som vi sier, ikke det som er bra"-spesh)
Å jasssssså.
Nå lurer jeg, fortell har du solgt ungen og klinker til?
Eller opossum på engelsk
Å jasssssså.
Nå lurer jeg, fortell har du solgt ungen og klinker til?
Hvis han ikke har endret mening igjen, så skal han ha noe som får Canyon til å fremstå som et dritkult merke!
Jeg får følgende assosiasjoner når jeg tenker på det kjipe merkenavnet, som jeg ikke orker å nevne:
Slække vinkler, lav krank, passe korte kjedestæg, lang front center, skikkelig bakdemper, mulighet for 650BEST, kan bruke skikkelig styrelager, normalt krankhus (og hvis jeg vil, kan jeg bruke DH-hjul med 150mm-dropouts.
Jeg er fornøyd jeg! Kommer selvfølgelig an på øyet som ser, men skodd med skikkelige dekk og den spec'en den er satt opp med nå så er den ikke veldig lett, men den tåler skikkelig bruk!!
Slække vinkler, lav krank, passe korte kjedestæg, lang front center, skikkelig bakdemper, mulighet for 650BEST, kan bruke skikkelig styrelager, normalt krankhus (og hvis jeg vil, kan jeg bruke DH-hjul med 150mm-dropouts.
HVA!
Skal du ha trailer trash merke nummer 1?
Du er ikke lenger pungrotte, den har sjel. Du er helt sjelløs: Kristian den sjelløse: Hva får en akademiker som deg til og kjøre håndverker sykkel?
Kanskje på tide med en tur til Specsavers, 2 for 1 vet du.
At du har kjørt YETI er en skam,
Du burde kjørt et sjelløst merke:
nakamura fuji hardrocks canyon (beklager Raymond. Bra kanskje, men ikke sjel) Gud dette var jeg ikke god i, flere sjelløse merker?
Du kan putte på hva du vil, og tro meg, jeg vet du kommer til og putte på alt mulig dritt.
Skal du ha inne beina på RockShox og yter beina på Fox?
HVA!
Skal du ha trailer trash merke nummer 1?
Du er ikke lenger pungrotte, den har sjel. Du er helt sjelløs: Kristian den sjelløse: Hva får en akademiker som deg til og kjøre håndverker sykkel?
Kanskje på tide med en tur til Specsavers, 2 for 1 vet du.
At du har kjørt YETI er en skam,
Du burde kjørt et sjelløst merke:
nakamura fuji hardrocks canyon (beklager Raymond. Bra kanskje, men ikke sjel) Gud dette var jeg ikke god i, flere sjelløse merker?
Du kan putte på hva du vil, og tro meg, jeg vet du kommer til og putte på alt mulig dritt.
Skal du ha inne beina på RockShox og yter beina på Fox?
Lærer du aldrig?
Han ville ikke kjøre for merke med mest sjel, Ibis.