kjøpte denne før nyttår og har brukt den nøyaktig 5 min, så selger den igjen. Den er godt brukt for å si det slik, men med sin solide konstruksjon og solide deler holder den lenge enda. Jeg mangler slanger, dekk og bremseskiver, men er ellers komplett. Merk at med en angle set fra works components vil geoen på denne sykkelen faktisk ha relativt moderne geo mtp krankhøyde og styrevinkel. Opphenget er klassisk link drevet single pivot og det fine er at relativt lite har skjedd med slike oppheng siden sykkelen ble laget. Med et enkelt drev fremme med størrelse tilpasset opphenget - dvs 30-36t størrelse - vil nok opphenget fungere absolutt utmerket.
Viktigste komponenter:
Gaffel: Rock Shox, Pike Dual air, 110-140mm
Bakdemper: Fox DHX5, coil
Bremser: Avid Juicy 3
Hjul: Hope på Mavic 729 felger
Setepinne: Thomson
Gir: Shimano SLX
Krank: Raceface Atlas m/ 26-36-bashguard
Styre: Stoneedge
Pedaler følger ikke med.
Prisen er ferdigprutet og relativt lav, vil jeg jeg mene, men jeg innser at bruktmarkedet er sørgelig for selger, så da så.
Feil og skavanker:
- svært få, og av ubetydelig art, men:
- Innerben på gaffelen har et mindre hakk. Det har nå vært der i flere år, og har ingen betydning.
- Mindre bulk i kjedestag etter stygg girøre kollaps.
- Kassett har fått slagskade og fusker litt mellom et par av girene.
- Antall timer bruk tilsier service av dempere, men de er helt tighte og funker fint.
slik den så ut når jeg kjøpte den, bruk 5 min på vei fra trikken siden jeg fikk den...
hbo 4444kr + frakt (vill budkrig forventes ei, mer for å vise at priser under ikke er interessant - 4444kr for en (nesten)komplett fulldemper i god mekanisk stand er biiillig)
sykkelen befinner seg i Harstad hvor den kan besiktiges. Den kan sendes mot forskuddsbetaling over det ganske land. Skriv i tråd om du er keen, for bud eller spørsmål.