Ettersom jeg har gått over til kompaktkrank, så selger jeg denne wattkranken, nyinnkjøpt Nov 2011. -Ingen skader eller merker. -172,5 armer -Sitter på Rotor q-rings 53/39 -Vært innom service Nov 2012 for følgende oppgraderinger, Høyre/venstre splitting for wattverdier, og en oppgradering angående følsomhet på temperatur svingninger. -Er kompitabel med: BSA68, ITA70, Pressfit BB86, BB90 -Følger ikke med noe computer, men ettersom det er ANT+ så kan en f.eks bruke Garmin Edge 800 hvis en har det fra før.
Selges for 10000,- kr.
Send PM, kan sikkert ordne bilder hvis det er interesse her.
Så vidt jeg har fått med meg så blir det noe utover prisene på linken der. Hentet fra teskt i linken: "Without chainrings, bottom bracket, original Spider and chainring bolts!" Rotor klinger koster vel rundt 1500, og om noe mer skal kjøpes inn så blir prisen langt over 12000.
Eg har nettopp bestilt meg en power2max Rotor 3d+ krank.. med krank og drevbolter og ekstra batterideksel og pakninger og kranklager så kom det på 7767kr + mva.. (alså uten drev..) så eg vil også påstå at prinsen er litt stiv
Jeg har nettopp kjøpt meg en ny Lightning Power2max krank, den kosta litt over 14000 kr med klinger og moms. Så gikk ut fra det var det jeg ga for den gamle og Ser at det er litt urimelig den prisantydningen jeg har satt, så er åpen for bud hvis noen er interessert.
Så vidt jeg har fått med meg så blir det noe utover prisene på linken der. Hentet fra teskt i linken: "Without chainrings, bottom bracket, original Spider and chainring bolts!" Rotor klinger koster vel rundt 1500, og om noe mer skal kjøpes inn så blir prisen langt over 12000.
Klingene (Q-rings) var med i prisen jeg siterte.
Men du har et godt poeng i at selve kranken også koster penger, det er ca. 2750 kroner inkl. mva., beklager at jeg glemte det.
Klingene (Q-rings) var med i prisen jeg siterte.
Men du har et godt poeng i at selve kranken også koster penger, det er ca. 2750 kroner inkl. mva., beklager at jeg glemte det.
kranken er vell med i prisen der fra power2max man velger jo armlengden der ?
men nok viss vass.. hadde eg ikke nettopp bestilt en.. så kunne denne vært interesang
vet du foresten om man kan bytte selve kranken over til 3D+ eller er spideren forskjellig på 3D og 3D+ ?