Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Cykelvasan 2013

Re: Cykelvasan 2013 [Re: Zaskarin] #1663417 19/08/2013 21:10
K
KriF Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
K
Jeg får se bedre etter neste år, da - sliten er jeg sikkert da også. Nå var det ikke akkurat krise, jeg blir hentet i Mora og i bilen er det både mat og kald drikke, kan sove i baksetet heeeele veien hjem.

Re: Cykelvasan 2013 [Re: TRK] #1663508 20/08/2013 06:20
Lurifax Offline
Besatt
Besatt
Sitat: TRK
Den matserveringen jeg fant var ikke i målområdet, men utenfor den store "FM Mattson" hallen borte ved svømmehallen i nærheten av der hvor dusjer og bagasjeutlevering var.

Forsåvidt bare flaks at jeg fant den også, men jeg hadde parkert bilen på ved den hallen, så gikk rett på den etter at jeg hadde dusjet.

Såvidt jeg forsto var det "all you can eat" med salat, potetsalat, skinke og rundstykker, samt vann/alkoholfritt øl/cider etc. Det var ihvertfall det jeg praktiserte ICON_SMILE

/Trond

Aha, den så jeg når jeg syklet bort til Campingen, så det satt mye folk ute der, men sjekket aldri nærmere etter. Men som OleChr sier, det er deilig å dusje, strekke litt på beina og sette seg på en Restaurant og spise en skikkelig middag.

Sånn sett er 4-5 beger med kaldt vann samt ei pølse godt nok for meg rett etter målpasseringen, jeg er uansett alltid såpass i kjelleren at mat ikke frister spesielt de første 30+ minuttene ICON_SMILE

Skal svi litt...

Re: Cykelvasan 2013 [Re: TRK] #1663703 20/08/2013 10:09
Q
qarma Offline
Fersking
Fersking
Q
Sitat: TRK

.....
De av dere som har syklet både dette og birken, hvordan er forholdet mellom tidene? Magefølelsen min sier at birken antakelig er noe tyngre/tar lengre tid, stemmer det med virkeligheten?

/Trond

Mine tider i fjor var:
3:40 Vasan
3:54 Birken

Jeg er nok i klassen "litt-over-snittet-tung-rytter" og det gjør nok at Birken-tiden blir litt dårligere enn i Cykelvasan. De lange seige bakkene det er noen av i Birken (som jeg nok gjør det ganske dårlig på) er nesten fraværende i Vasan.

Vasa-tiden i år ble 3:45 og er OK fornøyd selv om det ikke ble pers. Tror vel at formen ikke er noe dårligere enn i fjor, men det periodevis sugende underlaget får nok litt av skylden for at det ikke ble pers på meg.

--
Arne

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support