Guds løkka at forrige eier ikkje hadde kjørt noen meter med den CODA kranken som sykkeln va levert med, kjørte på tidenes chainsuck gang etter gang på Attituden min i Sea&Sky fra kranken va ny. Knakk CCD to gang før kranken blei gitt bort og RaceFace installert :-)
Bli knall me transparente Tomac holker, nydelig å kunne se fargan i MC når man sitt på sykkeln :-) Har du pimpa navkjedegiret med titanfestebolt eller e det originalbolt på?
--- det blir et annerledes liv i Dronning Mauds Land ---
Når jeg ser de cantileverbremsene, må jeg si at jeg IKKE savner å justere slike. Rallemikk!
Va ikkje DX, XT og XTR som va rallemikk å justere dengang da, det va alle de der helsikkes billige møkkabremsn, de nice holdt i det minste klemma rundt pinnen på bremseklossen i samme posisjon når du skrudde til festemuttern :-D
Kjøpte MachineTech sine Zeroflex bremse og hadde de på Attituden til V-brems revolusjonen kom :-) Ifølge reklamen trengte man "kun to hender for å justere de", tider!
Da er kranken på plass. Gamle,men strøkne FC-M900 Har planer om noe annet etterhvert,men det kommer senere i tråden. Det virker som om alt går på skinner her,men noen problemer dukker alltids opp. Det kommer senere.
You're born. You Ride A Few Bikes. You Buy A Klein. You Go To Heaven. Then You Die..
Guds løkka at forrige eier ikkje hadde kjørt noen meter med den CODA kranken som sykkeln va levert med, kjørte på tidenes chainsuck gang etter gang på Attituden min i Sea&Sky fra kranken va ny. Knakk CCD to gang før kranken blei gitt bort og RaceFace installert :-)
Bli knall me transparente Tomac holker, nydelig å kunne se fargan i MC når man sitt på sykkeln :-) Har du pimpa navkjedegiret med titanfestebolt eller e det originalbolt på?
Foreløpig originalt Tommy,Meeeeen æ har en plan. Vent å se. Æ har faktisk flere alternativa. Ok jeg prøvde å være nordfra hehehe. Men jeg har en plan som Egon Olsen sa
You're born. You Ride A Few Bikes. You Buy A Klein. You Go To Heaven. Then You Die..
Fiffig verktøy det der! Har faktisk aldri sett før.
Å herregud Kristian hvilket 10år ble du født?
Andre du er på vei til og drite deg ut, spørsmålet nå er bare om du ser det.
Skal du bruke de hjul sette som du har bilde av? Hvis ja, så ligger svaret der og når du ser på den rammen som du skal bruke.
Du får en mulighet til og redde ditt syke rykte........ Og jeg forventer at du ser hva jeg snakker om. Ikke spør Kanonen han har INGEN anelse om hva style, symmetri og look. Dette er totalt fremmed ord for han.
Men er du ute etter:
Å f... det er det styggeste jeg har sett Herregud går det an SATAN Det er det dummeste jeg har sett Voldtekt av ramme/sykkel Tror jeg må spy Milde måne for en nisse Best på verst Ikke f... det går da ikke an Har han gjort det, å herregud
Ja da er Baronen noe for deg/dere
Husk Baronen er en fin fyr, men style, glem det.
Bare så det er sakt, ikke le for tidlig sannsynligheten for at du/dere som leser dette er større enn at jeg møter Hitler på Hafjell.
Fleste parten av dere som er her på forumet er hva vi kaller sjelløse flatties runkepeller som tror dere kan sykle sti.............Mother Fuckers bare si når og hvor....
Hvor får jeg kjøpt cowboy hat? Det må jeg ha.
Andre husk at Hügi laget aldri dette og det andre starter med R.
Erik jeg snakker med deg nå i tlf og du reddet herved skinnet ditt ;-) Det er artig å høre dine unnskyldninger hehehe. Vi er kompiser vi Erik.Bare pga 26 tommer hæhæhæ PS! Gary Klein digger cowboyhatter og boblebusser hehehe.. Og den "R" greia du sikter til,den er borte. Det er C-Tech TI som gjelder på detta bygget. Hallo Erik!!! Det var du som lærte meg Klein På Skredder'n. Glemt det eller??? Åssen Klein/Kleiner har du nå forresten? Setter på Bjørn Eidsvåg med "Eg Ser" imens
Redigert av Clint Berg; 20/07/201307:11. Rediger grunn: Dobbel kompisfinger til Greven
Du får en mulighet til og redde ditt syke rykte........
Bare så det er sakt, ikke le for tidlig sannsynligheten for at du/dere som leser dette er større enn at jeg møter Hitler på Hafjell.
Fleste parten av dere som er her på forumet er hva vi kaller sjelløse flatties runkepeller som tror dere kan sykle sti.............Mother Fuckers bare si når og hvor....
Hvor får jeg kjøpt cowboy hat? Det må jeg ha?
Lykke til.....
Erik.
Æ flire så æ hold på å pesse mæ ut :-D
Erik æ ser du har beholdt snerten i språket og sansen før det kompromisslause, trivelig å se at der i høgste grad e liv! Du må gje beskjed om du sku befinne dæ nordpå så ska æ børste støvet av en gammel kropp og komme mæ en tur i marka i lag med dæ!
Det som e moro e jo at man e totalt kjørt i skallen etter propaganda fra tidlig nittitall, æ dræg enda på smilebandet av synet av en ControlTech, ODI, White Industries eller MacMahon(!) logo og ende opp med å kjøpe moderne Controltech dingsa når landeveiskringla sku pimpes til ære før twinsa mine, hvit CT og masse rosa stæsh i tillegg, fordi de her greiern va kul før tjue år sida.
Kokt i kålen og stolt av det! Det lokale stilpolitiet e heldigvis ikkje like krakilsk sånn at når den dagen kjæm at æ skal få lakka en Manitou gaffel med Kleinkrona i S&S før å sette på den gamle Attituden min kan æ gjøre det med glede, Controltech stikkakslinga, gule!(fra Judy SL perioden) Hügi nav og ka slags felgringa man skal finne når Mavic Citron fargen ska erstattes gjenstår å se, men drømmen e et funn av to gamle 117 ceramic felga :-)
Nok nu, tenke det blir en kaffekopp på formiddagen før å roe ned, ska bli spennandes å se videre bygging Andre, det glede en enkel sjel fra bygda i nord :-D
Tommy
Du får en mulighet til og redde ditt syke rykte........
Hvor får jeg kjøpt cowboy hat? Det må jeg ha?
Lykke til.....
Erik.
Æ flire så æ hold på å pesse mæ ut :-D
Erik æ ser du har beholdt snerten i språket og sansen før det kompromisslause, trivelig å se at der i høgste grad e liv! Du må gje beskjed om du sku befinne dæ nordpå så ska æ børste støvet av en gammel kropp og komme mæ en tur i marka i lag med dæ!
Det som e moro e jo at man e totalt kjørt i skallen etter propaganda fra tidlig nittitall, æ dræg enda på smilebandet av synet av en ControlTech, ODI, White Industries eller MacMahon(!) logo og ende opp med å kjøpe moderne Controltech dingsa når landeveiskringla sku pimpes til ære før twinsa mine, hvit CT og masse rosa stæsh i tillegg, fordi de her greiern va kul før tjue år sida.
Kokt i kålen og stolt av det! Det lokale stilpolitiet e heldigvis ikkje like krakilsk sånn at når den dagen kjæm at æ skal få lakka en Manitou gaffel med Kleinkrona i S&S før å sette på den gamle Attituden min kan æ gjøre det med glede, Controltech stikkakslinga, gule!(fra Judy SL perioden) Hügi nav og ka slags felgringa man skal finne når Mavic Citron fargen ska erstattes gjenstår å se, men drømmen e et funn av to gamle 117 ceramic felga :-)
Nok nu, tenke det blir en kaffekopp på formiddagen før å roe ned, ska bli spennandes å se videre bygging Andre, det glede en enkel sjel fra bygda i nord :-D
Tommy
Jævli bra Tommy ;-)
Fyfy. Det må enten være Ringle all the way, eller CT all the way. Ikkeno midt i mellem. Og sånne KCNC, bare så det er sagt, kan bare værra med etter ca 2005.
Re: Klein Attitude Gator Linear Fade 1993 NOS
[Re: mtbmaniac]
#164558320/07/201312:23
Fyfy. Det må enten være Ringle all the way, eller CT all the way. Ikkeno midt i mellem. Og sånne KCNC, bare så det er sagt, kan bare værra med etter ca 2005.
Hvor mye skal du ha for å glemme at det satt KCNC på den du prøvde igår mtbmaniac? Prater vi et sett med 950 armer eller
Du har vel aldri nåkka Syncros Crank-O-Matic bolta du har plana om å montere? Huske æ hadde så løst på de i hine hårde daga :-) Det må vel være det eine unntaket som e tillatt før å bryte Ringlé elle CT purhetslinja på et sånn her stasbygg?
Kor du bestille TI-bolta til smådela fra? Så du hadde nåkka SRP bolta på tur t straddlewire'n lenger opp i tråden.
Redigert av tommy; 20/07/201320:01. Rediger grunn: Trøkkfeilssatan...
Du har vel aldri nåkka Syncros Crank-O-Matic bolta du har plana om å montere? Huske æ hadde så løst på de i hine hårde daga :-) Det må vel være det eine unntaket som e tillatt før å bryte Ringlé elle CT purhetslinja på et sånn her stasbygg?
Kor du bestille TI-bolta til smådela fra? Så du hadde nåkka SRP bolta på tur t straddlewire'n lenger opp i tråden.
Hemmelig og prisen suger blooooood moahahaha
Det er jo som sagt dønn umulig å få med de fine fargene her,men det fær så gå. Kline på no deler eller?
Når man bilder av slike rammer så tenker man først og fremst dæven de syklene husker jeg fra da jeg var tenåring med masse kviser,tanke nummer to er at vi kanskje skulle ha laget en hvem har den peneste sykkelen konkurranse...
Det hadde vært noe,og da med krav om at det må tas minst 10 bilder fra forskjellige vinkler for å vise frem detaljene...
Jeg liker denne sykkelen godt,dog har jeg enda ikke sett den live.... Enda jeg sykler til alle døgnets tider i Tromsø.
Men så skjedde det noe se. Eff han som hadde drivi å banka på krank akslingen for å få CODA armene over til høyre. Det fant jeg ut da alt så ut til å gå på skinner. Faen asså. Jeg blei deppa og hissig om hverandre. Anglosaxiske gloser den veien osv. Lagrene hadde uansett tørka ut og da tenkte jeg rett og slett what the heck. Med nye lager,så følger det med TI spindle. 107mm ble byttet med 108mm for M900. Sære saker,men det varer og varer så lenge du gjør det riktig en gang. Opp til Trollmannen igjen for pressing. Vente vente osv. Uansett,så blir det TUNE bigfoots i sølv,så dette er en midlertidig TI spindel. TUNE krever 113mm såvidt jeg husker. Ok vi fær nå sjå guta.. Følger du med Skrika?
Redigert av Clint Berg; 21/07/201304:15.
Så har me juksa lite. Gikk unna detta gett... Detta harru gjort mange ganger Skrika. Husker en gang jeg kom inn på Skredder'n og du satt med no headsetlager til pressing. Jeg klarte jo elegant å stryke smørfinger'n over lagerbanen til det nederste lageret som du hadde rengjort med aceton eller så. Du klikka som vanlig i vinkel du,og etter gjentatte "navnebytter på meg,så fortalte du at detta måtte aldri skje igjen. Hæhæhæhæ. Var visst viktig at lagrene til Gary var sterile når de skulle smøres med Loctite. I ettertid,så har jeg gjentatt det du kalte meg Skrika. Du lærte meg no. You see? Calling of names funker det hæhæhæ...
Redigert av Clint Berg; 21/07/201304:53.
Og Skrika vi trenger deg i tråden her. Faen du sa du skulle pønke litt du. Ok da må jeg bare driste meg til å si;hvordan tror du denna Gator'n vil se ut med en KCNC i brun bak (seff) og blå foran med en Huret mutter fra en 74' Golden Flash? Jeg vurderer nesten en girspak på toptube a'la Tomahawk forresten. Funker det eller,kommer stilpolitiet marsjerende inn i Schutzstaffel tempo på Grinibrakka med deg i front? :-D Jeg vil bare at det ser sånn tålig okey ut lizzom. Braaaaap
Redigert av Clint Berg; 21/07/201307:51.
Nå tror jeg det nærmer seg her. Kan detta funke for deg Skrika? Ser jo riktig så lekkert ut dette da. Er jo i sølv lizzom? Ikke bare ærre retro sykkel,men skikkelig retro vingmutter åsså gett. Burde bli konge å sykle rundt i Aker Brygge distriktet med denna syns nå jeg da moahahahaha... Huret Luxe ække å kjimse'a serru ;-)