Sett bort fra fotballtrøyer, hvilke sport er dette egentlig kosher i?
Få ting som er teitere enn folk som ikke kan å kjøre på ski som farter rundt i Phenix-kolleksjonen med landslagsfargene hvertfall
kanskje jeg burde skrevet noen i stedet for endel Jeg snur meg hvertfall ikke i skiløypa etter folk som går i samme klær som landslaget. Kanskje jeg burde? treningsplankepolitiet.
Sett bort fra fotballtrøyer, hvilke sport er dette egentlig kosher i?
Få ting som er teitere enn folk som ikke kan å kjøre på ski som farter rundt i Phenix-kolleksjonen med landslagsfargene hvertfall
regner med at Hockey, Baseball, basketball og NFL trøyer er "kosher" ser hvertfall mye folk med slikt rundtomkring:D baseball kan jeg nesten skjønne da det ser ut som "vanlige" trøyer men de 3 andre blir jo bare teit så imine øyne like u kosher som tdf/profflag trøyer
men sku gjerne hatt noen proff trøyer på veggen i garron..
Jeg ble tvunget til å ha på meg den gule på sykkeltur på utdrikningslaget mitt. Gutta hadde jommen meg skjønt hvordan de skulle gjøre meg så flau og ukomfortabel som overhodet mulig. Heldigvis var det bikkjekaldt og det kom et helvetes regnvær, så jeg fikk disp til å ta på en sort Zoncolan over da jeg begynte å skjelve. Puh.
I går måtte jeg sykle hjem med gnagsår på øynene takket være en BOC-rytter. Hvis det er noen her inne, skjerpings! Det går ikke an å vise seg slik blant folk. Han syklet vanlig racer i lavt tempo på gangveien, med sølvfarget tempohjelm og svarte sokker som var omtrent like høye som fotballsokker. Ja og så BOC-trøya selvfølgelig, som jo er et stilbrudd i seg selv.
I går traff jeg på en triatlet(som jo selvsagt i og for seg betyr at stil ville vært overraskende), men jeg ble nå uansett litt satt ut av komboen ermløs trøye OG løse ermer, det så litt rart ut. Nesten som om jeg skulle gått med shorts, singlet, votter og lue. På den annen side er det Blodsmakere som mener at dette er heeeelt vanlig hos triatleter ... Han så ellers seriøst rask ut både med tanke på kropp, sykkel og ikke minst tempohjelm.
Ja, nei, de er triatleter og unndrar seg på sett og vis alle diskusjoner om stil på samme måte som pendlere, men det ser selvsagt ikke bra ut uansett. Karen jeg så i går hadde de løse ermene så langt opp på armen han fikk dem, så han hadde bare en liten glipe med skulder, det er da jeg tenker at det kanskje hadde vært like greit med en annen trøye, men det er meg.
Her i Bergen er det flere med Gore tex trekk på hjelmen enn uten og det selvsagt HELT HELT FEIL! En skal ikke ha noe over hjelmen. En kan ha sykkellue eller bandana under hjelmen, men ALDRI noe over.
Ref lue og banana: - Luer: One size fits all gjelder ikke meg. Hodet overgår standardmålene. - Bandana: Er ikke det for målrettede og framoverlente kontorister som skal prøve å framstå som litt smårocka og liberale?
Giro redder meg dog med et innlegg om dekker ganske bra.
Her i Bergen er det flere med Gore tex trekk på hjelmen enn uten og det selvsagt HELT HELT FEIL! En skal ikke ha noe over hjelmen. En kan ha sykkellue eller bandana under hjelmen, men ALDRI noe over.
Som innfødt bergenser må jeg bekjenne at jeg kjøpte et slikt hjelmtrekk en gang. Fant fort ut at selv til commuting-bruk så det latterlig ut. Det ligger i en skuff som et minne om dårlig dømmekraft, til skrekk og advarsel. Løser nå problemet ved å ikke sykle når det regner.
Som innfødt bergenser må jeg bekjenne at jeg kjøpte et slikt hjelmtrekk en gang. Fant fort ut at selv til commuting-bruk så det latterlig ut. Det ligger i en skuff som et minne om dårlig dømmekraft, til skrekk og advarsel. Løser nå problemet ved å ikke sykle når det regner.
Ref lue og banana: - Luer: One size fits all gjelder ikke meg. Hodet overgår standardmålene. - Bandana: Er ikke det for målrettede og framoverlente kontorister som skal prøve å framstå som litt smårocka og liberale?
Giro redder meg dog med et innlegg om dekker ganske bra.
Buff? Altså brettet dobbelt, ikke med halvparten ut bak.. Blafrebuff er faktisk styggere enn bandana. Bandana kan kun Pantani bære med stil.
Og barnehettebuff, da.. Man kan ikke varme halsen og ørene med én buff og fortsatt se smart ut. Bruk to eller frys ett av stedene.
Buff er ufattelig krise. Hjelm-pannebånd kan anbefales og er innenfor.
Hva skjer med tomlene på oversiden av styret? De skal da være på undersiden. Det sier nemlig Dag O2. "Hvis du holdå tomlene på undåsia, slippå du å miste styret hvis du treffå ei dump i veien."
Hvis du er Ale-Jet har du vel en hjelperytter til å holde styret hvis det er dumper i veien. Den mannen forbruker hjelperyttere som vi andre forbruker kalorier på treningstur. Toppkarakterer for fremtoningen, som vanlig.
Buff er ufattelig krise. Hjelm-pannebånd kan anbefales og er innenfor.
Hva skjer med tomlene på oversiden av styret? De skal da være på undersiden. Det sier nemlig Dag O2. "Hvis du holdå tomlene på undåsia, slippå du å miste styret hvis du treffå ei dump i veien."
Ikke dump. Humpel. "Humpel? Hva i alle dager er en humpel?" sitat Kristian Ødegård på klatretrening i Colombia.