Endelig fikk jeg min i hus! Canyon Nerve Al+ 7.0. Håper å få tid til å prøve den i dag! Har brukt de siste dagene til å feste rammebeskyttelse, kjedestagbeskyttelse, Bender Fenders og satt dekka opp slangeløst, samt fått satt sag nogenlunde. Må leke litt med rebound fremover til jeg finner "the sweet spot". Har satt de på midten nå, så får jeg se hvordan det er. Jeg har aldri hatt fulldemper før så dette er nytt for meg. Skal få tatt et bedre bilde på sikt.
PS: Har en Bash Guard i bestilling fra Ebay.
Redigert av H.Iversen; 08/08/201311:52. Rediger grunn: Bash Guard
Håkon. Insta-Håkon 2012 Ibis Mojo HD 2012 9:Zero:7
Jeg har aldri hatt fulldemper før så dette er nytt for meg.
Noe sier meg at i løpet av de nærmeste dagene, som bølgene på Stad en stormfull vinterdag, kommer følgende tanke til å slå inn over deg : "Hvorfor har jeg ventet så lenge?"
Jeg har aldri hatt fulldemper før så dette er nytt for meg.
Noe sier meg at i løpet av de nærmeste dagene, som bølgene på Stad en stormfull vinterdag, kommer følgende tanke til å slå inn over deg : "Hvorfor har jeg ventet så lenge?"
Lykke til med ny sykkel!
Takker! Ja, det var lånet av en kompis sin som fikk meg til den konklusjonen.
Håkon. Insta-Håkon 2012 Ibis Mojo HD 2012 9:Zero:7
Kul sykkel og velkommen som fulldempsyklist! Ulempen kontra HT er at alt som før rista nå er stuegulv. Fordelen er at alt som før rista nå er stuegulv.
Det eneste jeg kan se at mangler på den sykkelen er å fargematche pedalene!
Endelig fikk jeg min i hus! Canyon Nerve Al+ 7.0. Håper å få tid til å prøve den i dag! Har brukt de siste dagene til å feste rammebeskyttelse, kjedestagbeskyttelse, Bender Fenders og satt dekka opp slangeløst, samt fått satt sag nogenlunde. Må leke litt med rebound fremover til jeg finner "the sweet spot". Har satt de på midten nå, så får jeg se hvordan det er. Jeg har aldri hatt fulldemper før så dette er nytt for meg. Skal få tatt et bedre bilde på sikt.
PS: Har en Bash Guard i bestilling fra Ebay.
Gratulerer med ny. Om UPS gjør jobben sin, så kommer det en 8.0 inn døra på mandag Gleder meg. Er du fornøyd så langt?
Her en min sti/grus/hvor enn jeg sykler sykkel. Funker fin fint. Bilde er tatt under dagens lille tur.
Hey... Jeg har nøyaktig samme ramme på sykkelen jeg sykler sti med. Når jeg en sjelden gang svinger vekk fra grusen, altså. 11,5 kilo (med pedaler). Bærer preg av å være litt Frankenbike, men jeg har aldri brydd meg om kosmetikk. Bare sykkelen går fort og stopper når jeg vil er det godt nok.
Samme sykkelen som i 2006, 2007, 2008, 2009 etc. Miljøvennlig stisyklist mao. Med reservesete på bildet. Snart samleverdi på sånne med så små hjul har jeg skjønt.
Ønsker å kjøpe : Campa krank, 172,5. 2015 modell. Kompakt/semikompakt Chorus eller bedre.
Re: Vis oss din 2013 stisykkel!
[Re: eGo]
#169906314/10/201310:53
Samme som i fjor. Nye deler for året var gaffel (helt super) , styre, setepinne og bremser. Fungerer for bra til å oppgradere til carbon/27,5"29" etc. Blir nok denne for 2014 også.
Redigert av harald_2; 14/10/201311:22.
Gammel ringrev. Kleiva Pedal Pushers will never die!!
Har jo eeeegentlig postet denne under 2014 tråden, men siden vi fremdeles er godt innafor 2013, og siden jeg ble svææært fornøyd med utseende etter montering av nye hjul nå i kveld, så slenger jeg jaggu ut et bilde her og ass!! Beklager noe dårlig mobilbilde-i-dårlig-lys-kvalitet!
Har jo eeeegentlig postet denne under 2014 tråden, men siden vi fremdeles er godt innafor 2013, og siden jeg ble svææært fornøyd med utseende etter montering av nye hjul nå i kveld, så slenger jeg jaggu ut et bilde her og ass!! Beklager noe dårlig mobilbilde-i-dårlig-lys-kvalitet!
Kjøper den neste måned jeg Raymond, da er vel den for salg...
Kjøper den neste måned jeg Raymond, da er vel den for salg...
Utrolig fett med de gule hjula til alt det svarte
Sykkel og ski........ G-Sport Svinesundparken -------------------------------------------------------- Commencal Meta AM VIP Diamant Apex 29.2
<3 4 ganger sitat av det samme bildet... I det minste er tråden beveget seg vekk fra "se på reklamebilder fra fabrikant av sykkelen jeg har bestilt som kommer om X dager/uker/måneder/år" Nesten som det burde vært pålagt med nice bakgrunn på bildene og, fra syklenes rett element.
Fin sykkel dog. Kall meg gal som foretrekker sx'ene Dog, det kan bare være en stor del av meg som bevisst misliker gule hjul på stihoien og så jeg ikke finner på å kjøpe noen...