Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Orklarittet 2013 Sør-Trøndelag

Re: Orklarittet 2013 Sør-Trøndelag [Re: hJürg1] #1613307 25/05/2013 19:16
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: trekbikes
Dette var dårlige greier. Møtte totalt veggen. Tror jeg må slanke sykkelen.

Kongekommentar:)

Re: Orklarittet 2013 Sør-Trøndelag [Re: =DAZHOFF=] #1613358 25/05/2013 20:29
kaiost Offline
Ivrig
Ivrig
Flott arrangement og en topp ramme rundt det. Ble skikkelig bekymret da jeg skulle begynne oppvarminga og fikk smerter i venstre lår omtrent som om jeg hadde fått ei lårhøne. Klarte nesten ikke tråkke med venstre foten. Som den hypokonder man er gikk tankene til blodpropp i låret (var jo oppslag om det i avisa med han fotballspilleren som hadde fått det). Men slo det fra meg og tenkte jeg fikk prøve å starte og se hvordan det gikk.

Adrenalinet kom med startskuddet og jeg kom avgårde på rulleskiløypa og satt forbausende nok med teten (elitepulja hadde startet 3 min før) opp de første bakkene og gjennom første terrengparti-selv med stiv gaffel. Smertene i låret begynte å komme igjen mens vi ristet gjennom skogen, og på siste myra etter ca 10 km før det bar ut på grusen igjen måtte jeg bare stoppe sykkelen og stå ved siden av. Har aldri kjent noe lignende, med slike smerter. Fikk skyss tilbake til mål. (har søkt på nett nå, men ikke funnet diagnosen)). Vet ikke om årsaken kan være at jeg hadde ritt sist søndag, hard intervall mandag og en ny intervall tirsdag i regnet. Deretter har det vært sammenhengende sitting på stol i forbindelse med en hjemme-eksamen i en videreutdanning jeg tar. Satt også 6 timer i bil i går. Så kanskje jeg ikke tålte å sitte rolig så lenge...

Vel tilbake til rittet så var det kona som måtte berge familiens ære. Hun stilte også med stiv gaffel, pingla seg gjennom første terrengparti og fikk opp bra fart etter det. Hun skrøt fælt av løypa og spesielt siste bakken opp fra Fannrem der hun kjørte forbi en 10 karer el noe. Nest beste tid blant damene og bare 14 min bak fjorårets norgesmester er brukbart. Faktisk hadde hun blitt nr. 3 i min klasse, så spørs det bare åssen det hadde gått om beinet hadde holdt i dag:-)

Vi kommer tilbake neste år:-)

Redigert av kaiost; 25/05/2013 20:37.
Re: Orklarittet 2013 Sør-Trøndelag [Re: =DAZHOFF=] #1613362 25/05/2013 20:36
R
rocketscientist Offline
Entusiast
Entusiast
R
En stor takk til startnr 54 som stoppa og ga meg kjedelås like over gården opp Knyken! Ikke lange biten igjen, men med krampe fra lilletåa til ørene, så hadde den gåturen blitt kjip.

Veldig bra ritt, men dårlig grunnlag og tidlig krampe ødela den fine opplevelsen for min del.

Det har jag aldrig provat förut, så det klarar jag säkert!
Re: Orklarittet 2013 Sør-Trøndelag [Re: =DAZHOFF=] #1613398 25/05/2013 22:09
S
Snokken Offline
Entusiast
Entusiast
S
Kjemperitt dette! Var litt mer terreng enn det jeg hadde håpet og trodd, men det viste seg bare å være et jævla bra innslag. Med adrenalin til langt opp over øra gjennom myra og sjetikkpariet gikk det superfint!=)

Mange takk til de 6-7 som ble med å kjørte rulle nesten helt fra 1. mastasjon og inn, håper vi møtes igjen neste år;)

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support