Her er min venge. Hadde det ikke vært for manglende aero-hjelm burde jeg vinne det som er av skiltspurter med denne redskapen ;-)
I utgangspunktet kun ny ramme. Men så ble det oppgradering til 11delt campa record også. Også det ble en nytt styre og stem. Så det er vel egentlig bare hjulene, krank og sete som er fra gamlesykkelen :-S
Såpass ja.. nå ble jeg nesten litt skremt Hvis du dukker opp med Giropotte også skal du plutselig se det blir mye "tekniske" problemer blant konkurrentene rett før 60-sonene...
Strengt talt var vel både krank og hjul også nye å fjor, så det er vel igrunnen bare setet som er igjen fra gamlesykkelen? Den gamle står med andre ord helt ribbet igjen nå..
Flott ser det ut iallefall - har den rullet allerede, eller skal den døpes i Maridalen i kveld?
Her er min venge. Hadde det ikke vært for manglende aero-hjelm burde jeg vinne det som er av skiltspurter med denne redskapen ;-)
I utgangspunktet kun ny ramme. Men så ble det oppgradering til 11delt campa record også. Også det ble en nytt styre og stem. Så det er vel egentlig bare hjulene, krank og sete som er fra gamlesykkelen :-S
Såpass ja.. nå ble jeg nesten litt skremt Hvis du dukker opp med Giropotte også skal du plutselig se det blir mye "tekniske" problemer blant konkurrentene rett før 60-sonene...
Strengt talt var vel både krank og hjul også nye å fjor, så det er vel igrunnen bare setet som er igjen fra gamlesykkelen? Den gamle står med andre ord helt ribbet igjen nå..
Flott ser det ut iallefall - har den rullet allerede, eller skal den døpes i Maridalen i kveld?
Den har rullet ca 10 mil tidligere :-) Men gjørt fortstatt noen småjusteringer.
Egentlig mer en statusrapport på forholdene enn på sykkelen... Bildet er ikke tatt over fjellovergang, men 5 meter fra innkjørselen til huset mitt. En ikke pensjonert, men degradert gammel og god traver, nå kun til vårløsning og regnværsdager. Mye å sette fingeren på for stilpolitiet her, men med alderen har jeg blitt mer pragmatisk, og ser hva som funker under slike forhold. Tar meg derfor ikke nær av kritiske blikk ;): - Panzrede shimanohjul, til og med to ulike, med påsatt GP4season - Kassett like stor som Peppes maxi. 11-32 må til for å få rolige turer i nærområdet når bakkene inneholder stigninger opp mot 15-20%. - Styretapen burde gått i ett med snøskavlen bak (som t.o.m. ligger like ved veien). Dessverre likner den mer på asfalten vi såvidt ser antydning til noen steder. - SRM-kranken er foreløpig byttet ut for å hindre stor slitasje. Sesongens første turer er uansett ren nytelse/selvpining, og da er watt overflødig.
Pen sykkel. Vurderer akkurat samme sykkelen. Tenkte på sort utgave, men ser på bildet ditt at denne er skikkelig pen, så må revurdere...
Grattis!
Den er veldig fin, god å bruke er den og De hadde kun tatt inn i den fargen hos Anton Sport, spurte om de hadde den andre noe de ikke hadde. Iallefall ikke hos min lokale AS
Reality is an illusion that occurs due to lack of alcohol
Gjennomført og kul sykkel, men advarsel for stemvinkel og antall spacere under. Skulle du hatt setepinne med 0 setback?
Takker.
Når jeg er kvitt 15 - 20 kg til, og ryggen spiller på lag, blir det både færre spacere og korrekt stem.
Targjerne imot forslag på setepinne. Litt usikker på hvilken jeg skal ha da den er dråpeformet. Dog er største problemet med setepinnen den latterlige patenten for å justere setet (for lang bolt så måtte legge på noen skiver for å få setet i vater)
Fin Domane. H3-geometri? En av de sterke gutta i klubben stilte med splunkny Domane på trening i dag. Radikal forandring for ham, som alltid har valg aggressive rammer. Han liker forandringen, men det er litt uvant å måtte passe seg for å tråkke på i de skarpe svingene.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei