Ikke så dumt spørsmål det :-) Litt upresist av meg. Det jeg tenker på er 2 alternativer:
Alt 1) 2 påhengsykler
Alt 2) 1 påhengsykkel og en sykkelvogn
Så blir ikke noe vogntog nei ;-). Gleder oss til tur vi også. Satser dog på noe litt enklere overnatting da campingen blir gjort unna før vi drar til Danmark. Blir hotell i Skagen. Hvis vi skal ligge i telt tror jeg nesten jeg må ta alt 2. For da trenger jeg plass til telt på bagasjebrettet. Påhengsykkelen gjør at du ikke får noe særlig på bagasjebrettet.
Lykke til på tur, gleder oss vi også, alle sammen.
Positivt at du tar med barna på tur med påhengssykler. Vi har selv hatt to påhengssykler til våre når de var yngre.
Utfordinga er at dette kan bli monotont, lengden og vondt i baken f.eks. 5 mil høres kanskje mye ut, halvparten hadde vært nok.
Dessuten må dere trene mye på dette med å ha barna på lange dagsetapper før dere drar, slik at dere vet at det fungerer. Det er litt sjansespill å planlegge noe sånt uten å ha prøvd hjemme i Norge med slike lange etapper.
Mine barn synes dette var artig seff, men alt med måte. 2 mil pr. dag er max mener jeg, Det spiller ingen rolle om Danmark er flatt (det er det heller ikke!!) Barn på den alderen bryr seg ikke om å nyte lanskap og natur f.eks.
Ønsker dere uansett lykke til!! Dette var et positivt tiltak, men barn er barn altså.