Har byttet sete på temposykkelen, og har behov for å kutte den integrerte setepinnen litt ned. Per i dag hviler "setepinnehodet" på toppen av setepinnen, og selv om det er den ønskede løsningen, lurer jeg på om det rent prinsipielt vil være noe i veien for at hodet kan klemmes fast på setepinnen med litt glipe øverst? Vanlige setepinner holdes jo på plass ved ren friksjon, så jeg vil jo anta at det funker andre veien også, men tilbakemelding fra noen som har forsøkt settes pris på.
Setepinnehodet er for ordens skyld en ganske stor og massiv utenpåliggende løsning med to skruer for stramming. Tror det skal være ganske bra areal å fordele kraften på, så jeg er ikke all verdens redd for knusing av fibre. Mest bekymret for at det skal glippe.
Er litt usikker på hvordan setehøyden blir på det nye setet (ISM Prologue), så kunne gjerne tenkt meg å kutte én gang og så justere derfra. Har ingen mellomstykker eller lignende, men kan jo alltids forsøke å kappe den biten jeg kapper av i mindre stykker og bruke til formålet ...