Det lurer jeg også på! -om det er sykkelbart på Trones altså
Du skal få fortløpende oppdateringer med bilder fra meg også, Ola. Kom litt snø i går, men dette forsvinner med en gang som dugg for solen og støv for vind.
Livet er ingen lek, men det er lov å leke i livet.
Gladmelding: Grunneier har kappet opp/fjerna tømmer i Lille Ripsbranten-området og Kråkstia, så nå er det passasje som før der!!
Noen bilder fra kveldens tur. Maxxis Crossmark funket meget godt på føret. Synes det ikke er rettferdig i å resize bildene til mindre format da forholdene er topp nå!
Gladmelding: Grunneier har kappet opp/fjerna tømmer i Lille Ripsbranten-området og Kråkstia, så nå er det passasje som før der!!
Noen bilder fra kveldens tur. Maxxis Crossmark funket meget godt på føret. Synes det ikke er rettferdig i å resize bildene til mindre format da forholdene er topp nå!
TVK-ungdommen kommer til å legge vårsleppet til Trones på lørdag, mange som gleder seg til å legge ut på årets første skikkelige terrengøkt. Hvis noen lokale helter lyst og tid til å kjøre litt sammen med oss fra kl 11 så blir vi veldig glade for det. Vi legger opp til å kjøre 2 økter med innlagt rast i mellom
TVK-ungdommen kommer til å legge vårsleppet til Trones på lørdag, mange som gleder seg til å legge ut på årets første skikkelige terrengøkt. Hvis noen lokale helter lyst og tid til å kjøre litt sammen med oss fra kl 11 så blir vi veldig glade for det. Vi legger opp til å kjøre 2 økter med innlagt rast i mellom
Sikkert ikke utenkelig med søndagsøkt på Trones, heller, om snø og is ikke forsvinner fra trøndercup-løypa på Levanger.
Et lite spørsmål: De siste dagers snøfall har ikke forvillet seg til Trones vel? Beklager hvis dette er et dumt spørsmål, men alle som bor på Byåsen skjønner hvorfor man lurer
Et lite spørsmål: De siste dagers snøfall har ikke forvillet seg til Trones vel? Beklager hvis dette er et dumt spørsmål, men alle som bor på Byåsen skjønner hvorfor man lurer
Det snedde jo også her men dette påvirker ikke forholdene på Trones i april. Det er en eneste dam helt i begynnelsen på parallellen der tæla ikke har gått helt ut ennå, ellers er allt bare flott. Det er sommer på Tronesstiene i dag!! (For all del ikke kom med piggdekk!!)
Redigert av AsmundBjorshol; 05/04/201309:12.
Etter oppfording! For langveisfarende så er klubbhuset til Golfklubben (usynlig) helt oppe i venstre billedkant! Som tidligere en høyst uoffisiell oversikt, dette er ment som en veiledning for nyfikne. Flere nord-sør forb. finnes, men disse fikk jeg ikke helt plassert nøyaktig. Det er veldig greit å starte her hvis man parkerer ved klubbhuset.
Trones lå badet i vårsol i dag. Her har vi et bilde av Alexander og Ole Martin på tur ned i hølet på Baileys.. Ps. På vei hjem dukket det sannelig opp to sør-trøndere som var på "smugsykling" på Trones. De nevnes ikke med navn. Knut og Børre ønsket det slik
Prøvde å ungå å bli oppdaget, men det ble vanskelig. Fikk til 2 timer på herlige stier og knall forhold. Det var verd kveldsturen nordover ja!:D Ps det var Børge som jeg hadde lurt med.
Unnskyld språkbruken, men det er veldig bra på Trones nå. Ingen problemer, alle stier er åpne. Alle hovedstier på Sørskaget er nå finraka med Fiskars grønn hagerive i god kvalitet, i tillegg er det raka hist´og pist´n i Edderkoppen, men der var det ganske fint fra før. Paralellen fram til Fuglekikkertårnet og allestier bak det er også finraka.
Jeg bare refererer til hva en tilfeldig turgåer sa på originalen da han så en ivrig raker: "Æ tænkt å ta opp mobiln å ring 113, sånn at de kuinn komm nånn me kvite sjorta å hent dæ"
Kristoffer (Skippy, El-kippo, Oh Krist, K-man, Kippolainen) har planer om filming på søndag. I den forbindelse trenger han en bråta med hovedrolleinnehavere. Den som vil bli med møter opp hos meg kl 1100. Dette gjelder da for alle som har anledning.
Jeg bare refererer til hva en tilfeldig turgåer sa på originalen da han så en ivrig raker: "Æ tænkt å ta opp mobiln å ring 113, sånn at de kuinn komm nånn me kvite sjorta å hent dæ"
Jeg har jo blitt henta av 2 menn i hvite frakker en gang tidligere på Trones, da ringte jeg frivillig og sa de bare kunne komme og hente meg. Det var en sann lettelse når redninga endelig dukka opp..... Allt av stier er åpne nå!