Årets første tur på ny racer i dag. Var nok litt for mye vann og dritt på veien, og det var vondt å se den bli møkkete. Veier akkurat 6,80kg med pedaler og flaskeholdere
Ny Scott Foil Team Issue ramme fra Westbrook (50%), Enve hjul med DT240 nav fra terrengsykkel forum (1040 g), Ultegra Di2 gir fra MerlinCycles, Schmolke styre (153 g, puuuuh), Extralite stem, DA 7800 krank, bremser og pedaler (fra gammel sykkel), hjemmelaget sete :-), og en alt for tung setepinne (221 gram, denne skal snart lages ny!) Komplett sykkel vipper akkurat 6,5 kg.
(Med hjelp fra Nire, har jeg nå klart å legge inn bilde. Endelig! og takk for hjelpen :-)
Ny Scott Foil Team Issue........hjemmelaget sete :-)...... vipper akkurat 6,5 kg.
Begrepet hjemmelaget får her en litt uvant dimensjon. Jeg kan selvsagt også lage et sete.....ved bygge om skjærefjøla fra sløyden, men tviler på om det ville høste tilsvarende anerkjennelse.
Det er ikke så enkelt å være menneske som folk tror
Har bygget opp to Cannondaler i vinter. Kom over ei nesten ubrukt 07 Systemsix ramme, som har fått campaoverhaling. Har enda ikke vært racerføre her, så et kjellerbilde får duge
Det ble jammen ny cyclocross i vinter også. 2010 Cannondale Cx9 med Sram rival. Skal på en Cannondale BB30 krank, så ferdig.
Vi importerer merket, så da følte jeg et visst press å bestille en custombygget ramme . Var veldig spent på om den skulle leve opp til forventningene, og det gjorde den så absolutt. Kanskje litt kjedelig design, men ville ha noe litt konservativt.
Liker at du har klart å fargematche sykkelen med stua!
Takk for det! sykkelen er jo fast innventar på stua, så det bør helst matche. Pusset opp og innredet stua etter jeg kjøpte sykkelen faktisk, muligens litt drøyt men!
Du mener med andre ord at du fargematchet stua etter sykkelen? Det skal du i så tilfelle ha all verdens respekt for, samtidig som jeg er spent på hvordan du solgte det inn på hjemmebane.
Du mener med andre ord at du fargematchet stua etter sykkelen? Det skal du i så tilfelle ha all verdens respekt for, samtidig som jeg er spent på hvordan du solgte det inn på hjemmebane.
Da stua skulle pusses opp og sykkelen hadde stått å skilt seg ut i en krok fram til da, kunne jeg like så godt bruke disse fargene på stua fant jeg ut. Veggene skulle uansett være hvite da selvfølgelig, å da passet det jo bra med litt svarte detaljer og knall grønne puter, talglys og planter. Det skal sies at jeg bor nok alene ja, men håper med dette at jeg får beholde sykkelen på stua den dagen det kommer dame i hus.
Liker at du har klart å fargematche sykkelen med stua!
Takk for det! sykkelen er jo fast innventar på stua, så det bør helst matche. Pusset opp og innredet stua etter jeg kjøpte sykkelen faktisk, muligens litt drøyt men!
Tillater meg et aldri så lite interiørspørsmål i tråden. Hvor har du kjøpt skapet/sjenken/møblet sykkelen står opp etter? Er ute etter noe slikt selv. Må matche stua bedre til sykkelen...