DBS Kilimanjaro jentesykkel gis bort mot henting på Titlestad/ Fana kirke
Rammestr 40 cm, 24" hjul, 3x7 drivverk
Noe skjevt bakgir, og dårlige bremseklosser bak, ellers antatt i ok stand. Har ikke sett så mye på bakgiret, tipper det er greit å bøye det til. Satt på ny wire og strømpe før jeg så det var skjevt
Redigert av Cerberus; 20/06/201313:48.
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: Anders]
#163003621/06/201307:30
Pent brukt badekar. ca 160cm langt og halv dusjvegg gis bort mot henting. Står ute, så de trenger en vask før bruk.. Badekaret er for innbygging og er hvitt.
Pent brukt Stompa køyeseng med sofa under og hyller gis bort nesten gratis. Hvit med turkise puter. Sofaen kan gjøres om til gjesteseng. Delvis demontert. Jentungen ønsker seg et par flasker neglelakk i bytte..
Snuffeldyret lever ikke lengre..
#163004121/06/201307:34
Gir også bort en ramme: Fikk den av en annen hyggelig terrensykkel bruker tidligere. Med tanke om å flytte alle komponentene over til denne, men skjedde aldri.
Og tilslutt noen DH dekk, som er litt slitt, men de er gratis Alle er 2.5"
#164307815/07/201312:44
Jeg gir bort et par Target veggstativer for høyttalere. Stativene kommer med spikes. De må hentes, jeg sender ikke. Hvis du synes de er verdt en poløl tar du med det. Hvis ikke får du ingen sure miner fra meg.
Stativet er 31 cm høyt, 15, cm bredt, og bygger 30 cm ut fra veggen. Spikene står med 13,5 cm avstand i bredden og valgfritt 14,5 eller 19,5 cm i dybden.
Ta kontakt på PM.
[Re: Arne_And]
#164363816/07/201311:09
Är det någon som har något schyst sykkel töy som de har lyst till og gi bort i Oslo området ? Storlek Large eller X-Large Typ genser, bukser, short osv osv..
Jeg har en seksjon med tykk-TV (Grundig 32" med godt bilde og god lyd) som skal ut av stua ifbm. visning. Gis bort samlet eller hver for seg.
Havner på dynga tirsdag kveld dersom ingen vil ha.
Obs! Til de som bor i rimelig avstand (maks 30 minutter kjøretid fra Langhus/Ski) og som har problemer med å skaffe transport på egen hånd, tilbyr jeg meg å frakte herligheten helt til dørstokken.
[Re: HCO]
#166889427/08/201307:31
Asus "WL-300g" trådløs ruter gis bort. Virker som den skal, har fungert med alle de device'ene jeg har forsøkt å koble til
Støtter opp til 802.11g. Bare trådløs, det er ikke innebygd switch (..dvs at den bare har en nettverksport, og den må du bruke for å koble til ADSL/kabel-modemet)
Må hentes på Kjelsås i Oslo. Send PM for mer info
#168674321/09/201320:51
SunLinq Mini USB solcellelader gis bort. Fiks liten solcellelader som kan foldes sammes, USB utgang. Ubrukt, bare testet hjemme på balkongen. Veier inn på hendige 122g
Har som sagt bare testet den, og det ser forsåvidt ut som om den gjør det den er spesifiert til å gjøre. Problemet er at den er spesifisert til å levere 5V / 400mA (dvs 2 Watt). Det ser ut til å være for lite til å lade noen av de tingene jeg har behov for å lade. I tillegg ser denne ut til å være basert på den typen tynnfilmteknologi som trenger noen timer i sola før de yter maks.
Men hvis du er tålmodig og trenger lite strøm, så er det en fiks liten lader
Må hentes på Kjelsås i Oslo. Send PM for detaljer
#168674521/09/201321:02
"Slimline" dvd-brenner-drev gis bort. Plukket ut fra en laptop fra ca 2007, er nok PATA og ikke SATA Det står både LG og Hitachi på den, modellen ser ut til å være GSA-4083N
Fungerte da den ble tatt ut av laptop'en, og har levd et veldig stille liv etter det, så den burde fungere
Må hentes på Kjelsås i Oslo. PM for detaljer Blir kastet (dvs resirkulert) ganske kjapt hvis ingen vil ha den
#168796624/09/201308:14
Den reagerer på fjernkontrollen men nekter å fyre opp. Kan etter det jeg skjønner fikses av en med greie på sånt ved å bytte noen condensatorer eller noe.
Ringte elektronisk service som sier 500kr for å se på den, så 1500-2000 (eller mer) for å fikse HVIS det kan fikses..
Siden vi uansett var litt klare for en som er litt større kjøpte vi ny.
Følger med fjernkontroll og stativ (veggfestet passet på den nye).
#169391004/10/201316:37