Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Specialized Expert Roubaix selges

Specialized Expert Roubaix selges #1564393 02/03/2013 13:26
xscream Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Tenkte jeg skulle høre om noen er interessert i denne sykkelen.

Av den originale Specialized Roubaix Expert sykkelen jeg kjøpte i 2008 er det vel bare ramma og setepinnen som er igjen.

Jeg har bygd denne sykkelen med tanke på å bruke solide, anerkjente, slitesterke deler som ikke veier for mye eller for lite, og har endt opp med en sykkel som veier ca 7,2 responsive kilo.

Størrelsen er M - 54

Det er full Shimano DuraAce 7800 gruppe, og Mavic Ksyrium SL hjul.

Ritchey carbonstyre og et lett FSA OS99 stem i cockpit.

Specialized Toupe TI sadel 143mm står på sykkelen nå, men du kan godt få med en sort eller hvit Selle Italia SLR sadel i stedet (den hvite er kosmetisk slitt)

Du får også med den originale 53/39 DuraAce kranken (172,5mm) og selvsagt Rotor Agilis kompakt-kranken med ikke ovale KCNC klinger. (172,5mm)

Jeg sender med, eller vikler ny hvit styretape for deg. Du kan også velge mellom forskjellige lett brukte kassetter - tror jeg har fra 25t til 27t i ultegrakvalitet.

Sykkelen leveres med Ultegra landeveispedaler og to specialized flaskeholdere (maken den som står på på bildet)

Sykkelen har fått mye stell og vask. Kjede og slitedeler er skiftet jevnlig og alt er i utmerket stand med mange problemfrie mil foran seg.

Sykkelen har aldri veltet.

Roubaix er jo Comfortgeometri, og derfor har den et noe høyere styrerør enn Tarmac modellen. Dette gir deg mindre aggressiv sittestilling og er supert hvis du skal langt eller er plaget med ryggen. Jeg har slitt litt med sistnevnte tidligere og derfor har jeg heller ikke kappet styrerøret på gaffelen så her er det mulighet for full spacing.

Hvis det er noe du lurer på så spør ivei.....

Jeg kjenner at grensa mi for å beholde den selv går på 10.000.- så prisen må bli HBO over den summen. Frakt er ikke inklusiv, og sykkelen befinner seg i Molde.

[img:center][/img]

Redigert av xscream; 02/03/2013 14:39.
Re: Specialized Expert Roubaix selges [Re: xscream] #1569106 12/03/2013 20:21
xscream Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Tirsdagsbump....

Re: Specialized Expert Roubaix selges - SOLGT! [Re: xscream] #1573574 21/03/2013 22:08
xscream Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Solgt....

Moderator  support