Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 16 av 27 1 2 14 15 16 17 18 26 27

Quiz: Gjett bilen

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1555635 08/02/2013 15:00
Registrert: Mar 2012
Innlegg: 577
Henning H Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Mar 2012
Innlegg: 577
Ser det står vw i filnavnet, men håper det kun viser til rett land; Mercedes A-ettellerabbet 195x modell? Baklykt og støtfangerhorn som sådan..?


MVH
Henning
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1555667 08/02/2013 16:21
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Ikke Mercedes ....

edit:
Vi skal ikke til Tyskland.

Redigert av Tex; 08/02/2013 20:03.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1555778 08/02/2013 22:15
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Skal vi kanskje reise østover?(for de som evt. husker Kontrapunkt)


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1555790 08/02/2013 22:44
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Just precis!

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1555792 08/02/2013 22:52
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Sitat: Tex
Just precis!


Herre, jeg er skikkelig, skikkelig dårlig på sånt, men det er vel kanskje Russland dette dreier seg om? Jeg flesker til med Pobeda ICON_SMILE


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1555795 08/02/2013 23:02
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Ikke sååå langt øst ....

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1555799 08/02/2013 23:10
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Sitat: Tex
Ikke sååå langt øst ....



Hmmmmm, er det så enkelt som Duett, eller er det tidligere?


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1555817 09/02/2013 06:28
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Aha! Fremre blinklyset på en SAAB 99!

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Dan] #1555893 09/02/2013 10:36
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Imponerende, Dan!
71-mod Saab 99 er korrekt.


Jeg får ikke lagt ut bilde her jeg er nå, men drt er hentet fra en annonse på Finn:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37122250

Barndomsminner .... Ble nesten fristet til å kjøpe denne.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1555897 09/02/2013 10:42
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Jeg hadde en to-dørs 75 modell som min første bil ICON_SMILE Fantastisk god! Min hadde da fått de litt mindre pene sorte store "selvreparerende" støtfangerene. Jeg mener at jeg betalte 25 000 for min den gang i 1986.

Den på finn så fin ut, men litt motorsvak kanskje? ICON_SMILE


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1555931 09/02/2013 12:28
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Sitat: Tex
Imponerende, Dan!

Takk, takk! Jeg må innrømme at når hintet om øst men ikke så langt øst kom så var det bare én bil jeg fikk til å stemme. ICON_SMILE

Neste bil. Tar et stort nok utsnitt til at de som tar den på refleks kan briljere, men ikke så stort bilde at hvem som helst kan google seg riktig vei. ICON_SMILE


Vedlegg
Skjermbilde 2013-02-09 kl. 13.24.25.png (185.97 KB, 562 nedlastinger)
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Dan] #1555933 09/02/2013 12:38
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Lancia Delta av en eller annen sort


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1555934 09/02/2013 12:41
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Fiat 128 SL Sport Coupé



Mener jeg hadde en slik som matchbox lekebil i hvit med breie hjul osv.




Da husket jeg feil. Var en Fiat 131 abarth jeg hadde som lekebil for over 30 år siden..

Redigert av sindrer; 09/02/2013 13:02. Rediger grunn: hrmf

Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: sindrer] #1555936 09/02/2013 12:57
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Sitat: sindrer
Fiat 128 sport coupe

Riktig!


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1555938 09/02/2013 13:07
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Litt dårlig tid her, men prøver med denne. Burde være enkel.

Neste:



Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: sindrer] #1555939 09/02/2013 13:10
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Sitat: sindrer
Litt dårlig tid her, men prøver med denne. Burde være enkel.

Neste:



Jeg hadde tenkt å tippe noe Aston basert på lyktene, men tror jeg bytter til Alfa Romeo 2600 Sprint ICON_SMILE


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1555955 09/02/2013 14:11
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Korrekt. Må legge ut noe vanskeligere neste gang..


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: sindrer] #1555964 09/02/2013 14:46
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Sitat: sindrer
Korrekt. Må legge ut noe vanskeligere neste gang..


Det var vel mer filnavnet på bildet som gjorde det littegrann vel enkelt ICON_SMILE


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: gare] #1555994 09/02/2013 16:47
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Sitat: gare
Jeg hadde tenkt å tippe noe Aston basert på lyktene, men tror jeg bytter til Alfa Romeo 2600 Sprint ICON_SMILE

Alle har hørt om GT og DeLuxe og slikt, men dette var faktisk en ekte 2600 Sprint JPG. ICON_SMILE

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1556016 09/02/2013 17:47
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Får holde meg unna mobilen når jeg poster bilder til quizz.

Men flott bil var det ihvertfall ICON_SMILE

(lastet inn med ipad denne gangen, håper det bli ok og ikke altfor schwært)


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1556310 10/02/2013 18:14
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Landrover Defender?

Eller en AMX/3 "Sciabola" (sverd)?

Redigert av sindrer; 10/02/2013 18:34.

Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1556354 10/02/2013 20:14
Registrert: Dec 2002
Innlegg: 1,431
Niels Offline
Veteran
Offline
Veteran
Registrert: Dec 2002
Innlegg: 1,431
Ligner litt på baklyktene på en SAAB 96 stasjonsvogn(?)


2013.5 Specialized Enduro Expert Carbon 29SE
Moulton TSR9
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1556356 10/02/2013 20:16
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 1,299
RaymondJ Offline
Veteran
Offline
Veteran
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 1,299
Der rakk du jaggu akkurat foran meg gitt Niels... Skulle ikke være så feil det vel.


Jeg lukker et øye og ser halvt, jeg lukker begge og ser alt!
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1556590 11/02/2013 13:18
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703


Og jeg som har vært på SAAB i Trollhättan opptil flere ganger...


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1556621 11/02/2013 14:10
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Jeg har campet i en SAAB 95 i Jotunheimen en gang. Med rompa (bilens) mot vinden om natten så hylte det bra i "ostehøvelen" lengst bak på taket.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1556654 11/02/2013 15:01
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Men nok om det.

Vi vil ha en oppgave til!

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1556665 11/02/2013 15:30
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 3,812
DesmoSkier Online
Besatt
Online
Besatt
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 3,812
Her er en oppgave ICON_SMILE

Redigert av DesmoSkier; 11/02/2013 15:30.

Helge
Strava
Kjøper: XG-1199-kassett, send PM ICON_SMILE
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: DesmoSkier] #1556670 11/02/2013 15:49
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Hmmmm, får litt 70-talls-japan-vibber


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: DesmoSkier] #1556706 11/02/2013 17:23
Registrert: May 2004
Innlegg: 4,190
skibum Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: May 2004
Innlegg: 4,190
Kan det være en tidlig versjon av Skyline?

(Med straight pipes kanskje ICON_TONGUE )


Espen

NOTS!
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1556715 11/02/2013 17:47
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 3,812
DesmoSkier Online
Besatt
Online
Besatt
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 3,812
Dere er på riktig tiår, men feil verdensdel.


Helge
Strava
Kjøper: XG-1199-kassett, send PM ICON_SMILE
Side 16 av 27 1 2 14 15 16 17 18 26 27

Moderator  support