Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 15 av 27 1 2 13 14 15 16 17 26 27

Quiz: Gjett bilen

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: gare] #1554719 06/02/2013 16:56
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 3,812
DesmoSkier Online
Besatt
Online
Besatt
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 3,812
Sitat: gare
Sitat: DesmoSkier
Jeg tenkte faktisk på NSU TTS før alle hintene kom, men da stemte ikke baklyktene. Det er jo forsåvidt naturlig siden vi snakker om en NSU RO80.


Hehe, hjalp hintene mine??
Kan jeg få ta min som jeg har til gode nå?
Kjør på ICON_SMILE


Helge
Strava
Kjøper: XG-1199-kassett, send PM ICON_SMILE
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: gare] #1554720 06/02/2013 16:57
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
En av de tøffeste bilene i verden!

Vedlegg
tysk bil kanskje.png (83.83 KB, 711 nedlastinger)
Redigert av gare; 06/02/2013 16:57.

Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: DesmoSkier] #1554732 06/02/2013 17:40
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Sitat: gare
Sitat: gare
Sitat: gare
Hmmm, behøvde man to av motorbytte-grunner?

Fra den nest-tøffeste produsenten som endte opp i triste Audi?

Som lagde noen fantastiske motorsykler før de ble bilfabrikanter?

Sitat: DesmoSkier
Jeg tenkte faktisk på NSU TTS før alle hintene kom, men da stemte ikke baklyktene. Det er jo forsåvidt naturlig siden vi snakker om en NSU RO80.

Ro80 er helt riktig. Selv om gare er godt i gang med neste bil så må jeg bare få legge ut et bilde så alle ser hvor fin den er.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: gare] #1554770 06/02/2013 19:30
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Sitat: gare
En av de tøffeste bilene i verden!


Lancia Abarth starten på 80 tallet?


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: sindrer] #1554775 06/02/2013 19:58
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Rett merke, gal modell, riktig tidsepoke.


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554780 06/02/2013 20:05
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Tange Offline
Flittig Bie
Offline
Flittig Bie
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406


037

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tange] #1554794 06/02/2013 20:13
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Du kjører helgardering Tange? Det er ikke både Stratos og 037 vet du.


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554796 06/02/2013 20:14
Registrert: May 2003
Innlegg: 2,483
jaknudsen Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: May 2003
Innlegg: 2,483
037! Fytterakkern for en slede.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554798 06/02/2013 20:16
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Tange Offline
Flittig Bie
Offline
Flittig Bie
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Vet det, men jeg kunne ikke la være stratosen. Regner med at du er fornøyd med underskriften 037.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: jaknudsen] #1554801 06/02/2013 20:19
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Gir den vel strengt tatt til Tange. Lancia 037 Stradale(også kalt Rally), bygd i 200 ex. og den eneste bakhjulsdrevne bilen som kunne matche Audi Quattro(eneste Audien jeg kunne hatt), sykt lekker, om ikke like fin som Stratos.


Også et bilde til med den fantastiske spoileren! Ikke mye sikt bakover ICON_SMILE



(ok, det er strengt tatt ikke et bilde, men det er fortsatt akkurat sånn den så ut)


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: gare] #1554803 06/02/2013 20:23
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
OK, det er et drøyt kvarter, men det er testing av Pirellis nye dekk for klassisk racing, det er de aller, aller tøffeste bilene i verden og ikoner som kjører. Legg merke til at det er i en bil Chris faktisk ser redd ut.



Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554805 06/02/2013 20:24
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Tange Offline
Flittig Bie
Offline
Flittig Bie
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Barndomsminner..........vi hadde tre på rappen.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tange] #1554809 06/02/2013 20:29
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Vauxhall Viva?


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554827 06/02/2013 20:51
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Ford Taunus?

Redigert av sindrer; 06/02/2013 20:56. Rediger grunn: kremt

Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: gare] #1554834 06/02/2013 20:59
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Tange Offline
Flittig Bie
Offline
Flittig Bie
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Sitat: gare
Vauxhall Viva?


Filler'n altså! Kjapt.

Selv om vi hadde tre (HC, 1300 cc) fra 1972-1980(?) så husker jeg ikke bilen som særlig vanlig på norske veier.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tange] #1554875 06/02/2013 22:02
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Sitat: Tange
Sitat: gare
Vauxhall Viva?


Filler'n altså! Kjapt.

Selv om vi hadde tre (HC, 1300 cc) fra 1972-1980(?) så husker jeg ikke bilen som særlig vanlig på norske veier.


Hihi, mest Opel i Norge. Jeg fikk sånne GM-vibber på det panseret og må innrømme at jeg tenkte Opel først, men klarte ikke komme på noe som passet helt før det slo meg at det kanskje var Vauxhall.
Må prøve å planlegge neste litt bedre, det er for mange som er for gode her.


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: gare] #1555205 07/02/2013 17:24
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
OK, det er på tide med en ny bil, vet ikke helt om dette er for vanskelig eller akkurat midt i blinken.


Vedlegg
Tysk bil igjen kanskje.png (84.88 KB, 551 nedlastinger)
Redigert av gare; 07/02/2013 17:25.

Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: gare] #1555229 07/02/2013 18:39
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
I
imafreud Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
I
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
E-type?

Edit; brillepuss... Klassiske maglite hører vel ikke hjemme på en E...

Redigert av imafreud; 07/02/2013 18:43.

"I don't hate people...I just feel better when they're not around.”
CB, Barfly.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: imafreud] #1555240 07/02/2013 19:17
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Fiat 850 Bertone?


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: sindrer] #1555242 07/02/2013 19:22
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Nei, og nei, men Freud er inne på land ...


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1555255 07/02/2013 19:45
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
MG Midget?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1555257 07/02/2013 19:51
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
I
imafreud Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
I
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
Lotus Europa.


"I don't hate people...I just feel better when they're not around.”
CB, Barfly.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: imafreud] #1555259 07/02/2013 19:56
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Sitat: imafreud
Lotus Europa.


Jepp!


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: gare] #1555261 07/02/2013 19:59
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Tange Offline
Flittig Bie
Offline
Flittig Bie
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Sitat: gare
Sitat: Tange
Sitat: gare
Vauxhall Viva?


Filler'n altså! Kjapt.

Selv om vi hadde tre (HC, 1300 cc) fra 1972-1980(?) så husker jeg ikke bilen som særlig vanlig på norske veier.


Hihi, mest Opel i Norge. Jeg fikk sånne GM-vibber på det panseret og må innrømme at jeg tenkte Opel først, men klarte ikke komme på noe som passet helt før det slo meg at det kanskje var Vauxhall.
Må prøve å planlegge neste litt bedre, det er for mange som er for gode her.


Var nok mye Opel ja. De kom også med en styggdom som het Cavalier, kirsebær-front og Ascona-ræv; svogeren klarte å kapre en slik vakker sak.........

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: gare] #1555266 07/02/2013 20:06
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
I
imafreud Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
I
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
Dette blir kanskje litt for drøyt?


Vedlegg
Screen Shot 2013-02-07 at 9.00.20 PM.png (64.44 KB, 450 nedlastinger)
Redigert av imafreud; 07/02/2013 20:07.

"I don't hate people...I just feel better when they're not around.”
CB, Barfly.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1555284 07/02/2013 20:38
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Duesenberg Speedster?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1555289 07/02/2013 20:50
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
I
imafreud Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
I
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
Sitat: Tex
Duesenberg Speedster?
yes

Korrekt. Også kjent som model j.


"I don't hate people...I just feel better when they're not around.”
CB, Barfly.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1555320 07/02/2013 21:42
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Hah!
Da må jeg pønske ut noe mer vrient enn det jeg har kommet med til nå.

Stay tuned.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1555597 08/02/2013 13:53
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Enn denne da?

Edit: Kan noen hjelpe meg å få vist bildet?
Får det ikke til lenger ....

Vedlegg
vw.jpg (3.77 KB, 381 nedlastinger)
Redigert av Tex; 08/02/2013 13:54.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1555612 08/02/2013 14:22
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Sitat: Tex
Enn denne da?

Edit: Kan noen hjelpe meg å få vist bildet?
Får det ikke til lenger ....




Var da veldig lite bilde?


Sindre R.


Side 15 av 27 1 2 13 14 15 16 17 26 27

Moderator  support