Quiz: Gjett bilen
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: gare ]
#1554719
06/02/2013 16:56
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 3,812
DesmoSkier
Besatt
Besatt
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 3,812
Jeg tenkte faktisk på NSU TTS før alle hintene kom, men da stemte ikke baklyktene. Det er jo forsåvidt naturlig siden vi snakker om en NSU RO80.
Hehe, hjalp hintene mine??
Kan jeg få ta min som jeg har til gode nå?
Kjør på
Helge
Strava Kjøper: XG-1199-kassett, send PM
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: gare ]
#1554720
06/02/2013 16:57
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare
More than words
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
En av de tøffeste bilene i verden!
Vedlegg
Redigert av gare; 06/02/2013 16:57 .
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: DesmoSkier ]
#1554732
06/02/2013 17:40
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan
More than words
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Hmmm, behøvde man to av motorbytte-grunner?
Fra den nest-tøffeste produsenten som endte opp i triste Audi?
Som lagde noen fantastiske motorsykler før de ble bilfabrikanter?
Jeg tenkte faktisk på NSU TTS før alle hintene kom, men da stemte ikke baklyktene. Det er jo forsåvidt naturlig siden vi snakker om en NSU RO80.
Ro80 er helt riktig. Selv om gare er godt i gang med neste bil så må jeg bare få legge ut et bilde så alle ser hvor fin den er.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: gare ]
#1554770
06/02/2013 19:30
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
En av de tøffeste bilene i verden!
Lancia Abarth starten på 80 tallet?
Sindre R.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: sindrer ]
#1554775
06/02/2013 19:58
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare
More than words
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Rett merke, gal modell, riktig tidsepoke.
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R ]
#1554780
06/02/2013 20:05
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Tange
Flittig Bie
Flittig Bie
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
037
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Tange ]
#1554794
06/02/2013 20:13
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare
More than words
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Du kjører helgardering Tange? Det er ikke både Stratos og 037 vet du.
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R ]
#1554796
06/02/2013 20:14
Registrert: May 2003
Innlegg: 2,483
jaknudsen
Ivrig
Ivrig
Registrert: May 2003
Innlegg: 2,483
037! Fytterakkern for en slede.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R ]
#1554798
06/02/2013 20:16
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Tange
Flittig Bie
Flittig Bie
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Vet det, men jeg kunne ikke la være stratosen. Regner med at du er fornøyd med underskriften 037.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: jaknudsen ]
#1554801
06/02/2013 20:19
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare
More than words
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Gir den vel strengt tatt til Tange. Lancia 037 Stradale(også kalt Rally), bygd i 200 ex. og den eneste bakhjulsdrevne bilen som kunne matche Audi Quattro(eneste Audien jeg kunne hatt), sykt lekker, om ikke like fin som Stratos.
Også et bilde til med den fantastiske spoileren! Ikke mye sikt bakover
(ok, det er strengt tatt ikke et bilde, men det er fortsatt akkurat sånn den så ut)
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: gare ]
#1554803
06/02/2013 20:23
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare
More than words
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
OK, det er et drøyt kvarter, men det er testing av Pirellis nye dekk for klassisk racing, det er de aller, aller tøffeste bilene i verden og ikoner som kjører. Legg merke til at det er i en bil Chris faktisk ser redd ut.
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R ]
#1554805
06/02/2013 20:24
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Tange
Flittig Bie
Flittig Bie
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Barndomsminner..........vi hadde tre på rappen.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Tange ]
#1554809
06/02/2013 20:29
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare
More than words
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R ]
#1554827
06/02/2013 20:51
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Ford Taunus?
Redigert av sindrer; 06/02/2013 20:56 . Rediger grunn: kremt
Sindre R.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: gare ]
#1554834
06/02/2013 20:59
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Tange
Flittig Bie
Flittig Bie
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Filler'n altså! Kjapt.
Selv om vi hadde tre (HC, 1300 cc) fra 1972-1980(?) så husker jeg ikke bilen som særlig vanlig på norske veier.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Tange ]
#1554875
06/02/2013 22:02
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare
More than words
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Filler'n altså! Kjapt.
Selv om vi hadde tre (HC, 1300 cc) fra 1972-1980(?) så husker jeg ikke bilen som særlig vanlig på norske veier.
Hihi, mest Opel i Norge. Jeg fikk sånne GM-vibber på det panseret og må innrømme at jeg tenkte Opel først, men klarte ikke komme på noe som passet helt før det slo meg at det kanskje var Vauxhall.
Må prøve å planlegge neste litt bedre, det er for mange som er for gode her.
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: gare ]
#1555205
07/02/2013 17:24
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare
More than words
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
OK, det er på tide med en ny bil, vet ikke helt om dette er for vanskelig eller akkurat midt i blinken.
Vedlegg
Redigert av gare; 07/02/2013 17:25 .
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: gare ]
#1555229
07/02/2013 18:39
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
imafreud
Entusiast
Entusiast
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
E-type? Edit; brillepuss... Klassiske maglite hører vel ikke hjemme på en E...
Redigert av imafreud; 07/02/2013 18:43 .
"I don't hate people...I just feel better when they're not around.” CB, Barfly.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: imafreud ]
#1555240
07/02/2013 19:17
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Sindre R.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: sindrer ]
#1555242
07/02/2013 19:22
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare
More than words
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Nei, og nei, men Freud er inne på land ...
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R ]
#1555255
07/02/2013 19:45
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex
Besatt
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R ]
#1555257
07/02/2013 19:51
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
imafreud
Entusiast
Entusiast
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
"I don't hate people...I just feel better when they're not around.” CB, Barfly.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: imafreud ]
#1555259
07/02/2013 19:56
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare
More than words
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: gare ]
#1555261
07/02/2013 19:59
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Tange
Flittig Bie
Flittig Bie
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 13,406
Filler'n altså! Kjapt.
Selv om vi hadde tre (HC, 1300 cc) fra 1972-1980(?) så husker jeg ikke bilen som særlig vanlig på norske veier.
Hihi, mest Opel i Norge. Jeg fikk sånne GM-vibber på det panseret og må innrømme at jeg tenkte Opel først, men klarte ikke komme på noe som passet helt før det slo meg at det kanskje var Vauxhall.
Må prøve å planlegge neste litt bedre, det er for mange som er for gode her.
Var nok mye Opel ja. De kom også med en styggdom som het Cavalier, kirsebær-front og Ascona-ræv; svogeren klarte å kapre en slik vakker sak.........
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: gare ]
#1555266
07/02/2013 20:06
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
imafreud
Entusiast
Entusiast
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
Dette blir kanskje litt for drøyt?
Vedlegg
Redigert av imafreud; 07/02/2013 20:07 .
"I don't hate people...I just feel better when they're not around.” CB, Barfly.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R ]
#1555284
07/02/2013 20:38
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex
Besatt
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Tex ]
#1555289
07/02/2013 20:50
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
imafreud
Entusiast
Entusiast
Registrert: Jun 2004
Innlegg: 241
Korrekt. Også kjent som model j.
"I don't hate people...I just feel better when they're not around.” CB, Barfly.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R ]
#1555320
07/02/2013 21:42
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex
Besatt
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Hah! Da må jeg pønske ut noe mer vrient enn det jeg har kommet med til nå. Stay tuned.
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Tex ]
#1555597
08/02/2013 13:53
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex
Besatt
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Enn denne da? Edit: Kan noen hjelpe meg å få vist bildet? Får det ikke til lenger ....
Vedlegg
vw.jpg (3.77 KB, 381 nedlastinger)
Redigert av Tex; 08/02/2013 13:54 .
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Tex ]
#1555612
08/02/2013 14:22
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Enn denne da? Edit: Kan noen hjelpe meg å få vist bildet? Får det ikke til lenger ....
Var da veldig lite bilde?
Sindre R.