Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 14 av 27 1 2 12 13 14 15 16 26 27

Quiz: Gjett bilen

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554112 05/02/2013 13:59
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Nei.


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: sindrer] #1554113 05/02/2013 14:03
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 3,583
T
Torshov-Simen Offline
Besatt
Offline
Besatt
T
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 3,583
Austin Healey


Everything you hear is an opinion, not a fact. Everything you see is a perspective, not the truth.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554114 05/02/2013 14:04
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Nope


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: sindrer] #1554175 05/02/2013 17:03
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Sitat: sindrer
Nope


Jensen?


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554180 05/02/2013 17:21
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 703
K
kirderf Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
K
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 703
Aston Martin DB4?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1554181 05/02/2013 17:22
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 719
Johnny Yuma Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 719
Sitat: Tex
Jeg overlater saken til Johnny Yuma.

ICON_LAUGH


Ojsann, ikke lett med så uklart bilde.

TR6?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554207 05/02/2013 18:32
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Nei til alle sammen.

Vanskelig dette :-)


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554212 05/02/2013 18:39
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Ny ledetråd: En variant av bilen var raskere enn Aston Martin Virage, Ferrari Testarossa, Lotus Esprit Turbo SE and Porsche Carrera 2


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554226 05/02/2013 18:56
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Johoo! Endelig en som er på riktig spor!


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554227 05/02/2013 18:58
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 719
Johnny Yuma Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 719
Jeg syntes da at jeg så en som skrev S2 for litt siden , men det ble borte, og det er jo litt synd for det er vel riktig.

V8S er vel det ledetråden peker til..

?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554229 05/02/2013 19:02
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
TVR S2 er riktig. Jeg har ikke sett at noen har nevnt TVR før nå nylig, hvis så har skjedd og jeg har oversett dette, så beklager jeg det.



Johnny sin tur!

Redigert av sindrer; 05/02/2013 19:03.

Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554233 05/02/2013 19:07
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 719
Johnny Yuma Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 719
Ledetråden gjorde det ganske greit, og da jeg kastet meg over tastaturet for å poste, var det en som akkurat hadde lagt inn. Men han slettet tydeligvis posten.

Vel , trekrider, som kom opp med tvr må vel sies å få godkjent?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554235 05/02/2013 19:10
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Johnny kaster ballen over til Trekrider. Ok for meg. Han var jo tross alt førstemann som var inne på riktig merke.


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554318 05/02/2013 21:31
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 1,299
RaymondJ Offline
Veteran
Offline
Veteran
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 1,299
Audi 50 noenogsytti?


Jeg lukker et øye og ser halvt, jeg lukker begge og ser alt!
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: ] #1554337 05/02/2013 22:01
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Det er rett og slett en Audi 80?


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: ] #1554373 06/02/2013 04:46
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Hmmmm, det var da sånn at jeg ble satt veldig på sporet når det ble skrevet at Audi 50 var i nærheten(samtidig som den listen på utsiden av lykten skrek Audi før det ble et tullemerke ICON_SMILE )
Jeg rekker ikke noe før tidligst i kveld, så om noen føler seg kallet i mellomtiden er det bare å kjøre på.


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: gare] #1554386 06/02/2013 06:58
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Sitat: gare
Jeg rekker ikke noe før tidligst i kveld, så om noen føler seg kallet i mellomtiden er det bare å kjøre på.

Kjører på:


Vedlegg
Skjermbilde 2013-02-06 kl. 07.57.18.png (27.97 KB, 438 nedlastinger)
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554513 06/02/2013 10:20
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Et skudd i mørket:

Lancia Fulvia?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1554521 06/02/2013 10:29
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Sitat: Tex
Et skudd i mørket:

Lancia Fulvia?

Nope. Feil land.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554538 06/02/2013 10:48
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 6,296
parob Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 6,296
Er det en Yugo?


Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: parob] #1554545 06/02/2013 10:58
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Sitat: parob
Er det en Yugo?

Niks. Dette er en bil som lager gromlyd ved 6000 rpm.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554555 06/02/2013 11:09
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 6,296
parob Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 6,296
Hmm.. det neste forslaget mitt skulle være en Austin Princess, men der er det lite gromlyd å spore.


Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: parob] #1554572 06/02/2013 11:29
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 3,583
T
Torshov-Simen Offline
Besatt
Offline
Besatt
T
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 3,583
Original stand selvfølgelig? Minner om en Triumph TR 7, men det passer ikke med lykta...


Everything you hear is an opinion, not a fact. Everything you see is a perspective, not the truth.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Torshov-Simen] #1554592 06/02/2013 11:54
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Helt original ja. Vakker fire-dørers sedan.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554698 06/02/2013 16:30
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Kom igjen da, fineste bilen i verden. Vi hadde to. Man trengte minst to. Samtidig. Årets bil da den kom.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Dan] #1554707 06/02/2013 16:37
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Sitat: Dan
Kom igjen da, fineste bilen i verden. Vi hadde to. Man trengte minst to. Samtidig. Årets bil da den kom.


Hmmm, behøvde man to av motorbytte-grunner?


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: gare] #1554710 06/02/2013 16:38
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Sitat: gare
Sitat: Dan
Kom igjen da, fineste bilen i verden. Vi hadde to. Man trengte minst to. Samtidig. Årets bil da den kom.


Hmmm, behøvde man to av motorbytte-grunner?


Fra den nest-tøffeste produsenten som endte opp i triste Audi?


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: gare] #1554711 06/02/2013 16:39
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Sitat: gare
Sitat: gare
Sitat: Dan
Kom igjen da, fineste bilen i verden. Vi hadde to. Man trengte minst to. Samtidig. Årets bil da den kom.


Hmmm, behøvde man to av motorbytte-grunner?


Fra den nest-tøffeste produsenten som endte opp i triste Audi?


Som lagde noen fantastiske motorsykler før de ble bilfabrikanter?


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554715 06/02/2013 16:52
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 3,812
DesmoSkier Online
Besatt
Online
Besatt
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 3,812
Jeg tenkte faktisk på NSU TTS før alle hintene kom, men da stemte ikke baklyktene. Det er jo forsåvidt naturlig siden vi snakker om en NSU RO80.


Helge
Strava
Kjøper: XG-1199-kassett, send PM ICON_SMILE
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: DesmoSkier] #1554717 06/02/2013 16:54
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
gare Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,685
Sitat: DesmoSkier
Jeg tenkte faktisk på NSU TTS før alle hintene kom, men da stemte ikke baklyktene. Det er jo forsåvidt naturlig siden vi snakker om en NSU RO80.


Hehe, hjalp hintene mine??
Kan jeg få ta min som jeg har til gode nå?


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Side 14 av 27 1 2 12 13 14 15 16 26 27

Moderator  support