Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 13 av 27 1 2 11 12 13 14 15 26 27

Quiz: Gjett bilen

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553845 05/02/2013 07:38
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Nei, ingen rett foreløpig.

Nytt tips: 4 hjulstrekk, 7 seter, finnes kun et par stk i Norge. Relativt lavt forbruk.

Redigert av sindrer; 05/02/2013 07:43.

Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553847 05/02/2013 07:50
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 6,296
parob Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 6,296
Kan det være en Subaru Tribeca?


Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: parob] #1553866 05/02/2013 08:29
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Sitat: parob
Subaru Tribeca?

Det tror jeg er det motsatte av lavt forbruk ....

Er det noen slags plug-in hybrid SUV?
Mitsubishi?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553868 05/02/2013 08:32
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Ikke Mitsubishi.


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553869 05/02/2013 08:32
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Ikke Subaru.


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1553874 05/02/2013 08:36
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 6,296
parob Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 6,296
Sitat: Tex
Sitat: parob
Subaru Tribeca?

Det tror jeg er det motsatte av lavt forbruk ....


Hehe, kommer vel an på hva man er vant med fra før... ;-)


Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553920 05/02/2013 09:54
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 719
Johnny Yuma Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 719
Bilen på bildet har høyreratt, så jeg gjetter på at bildet er tatt i Japan og bilen da heter Toyota Kluger, eller en Highlander som de sikkert heter hvis de er hentet til Norge...

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Johnny Yuma] #1553925 05/02/2013 10:00
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Sitat: Johnny Yuma
Bilen på bildet har høyreratt, så jeg gjetter på at bildet er tatt i Japan og bilen da heter Toyota Kluger, eller en Highlander som de sikkert heter hvis de er hentet til Norge...


Helt riktig!

Når jeg så på de sist kostet de ca 200.000kr NY i USA og måtte da legge på ca millionen i avgifter for å få Hybridbilen med lavt forbruk, 7 seter og firehjulstrekk til Norge... Hurra...


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553932 05/02/2013 10:10
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
En slags soft-roader versjon av Landcruiseren, dette?
Ja, ja.

Kom med noe litt mer eksotisk, da!

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1553958 05/02/2013 10:43
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 719
Johnny Yuma Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 719
Nei, dette er en Suvifisert Camry. Jeg synes kanskje det var litt villedende da det sto innledningsvis at det ikke er så vanlig bil i Norge "dessverre". I motsetning til LC er ikke denne bilen spesielt cool...

Da oppfordrer jeg Tex til å komme med noe eksotisk :-)

Redigert av Johnny Yuma; 05/02/2013 10:44.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Johnny Yuma] #1553999 05/02/2013 11:30
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Eksotisk og eksotisk ...
Her er vi i hvert fall ikke i Camry-land:


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554001 05/02/2013 11:31
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Jaguar?


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554003 05/02/2013 11:32
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Nix

Hah! Lurte deg der (med filnavnet).
Nå har jeg lært!

Redigert av Tex; 05/02/2013 11:33.
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554005 05/02/2013 11:36
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Hehe. Tenkte det var en Bentley, men så stusset jeg over filnavn :-)


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554010 05/02/2013 11:37
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Verken Bentley eller Jaguar ...

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554037 05/02/2013 12:14
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Bristol Blenheim



Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554045 05/02/2013 12:21
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Blenheim er riktig.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554048 05/02/2013 12:28
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Neste ut.



Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554052 05/02/2013 12:35
Registrert: Jun 2010
Innlegg: 367
alltid_motvind Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Jun 2010
Innlegg: 367
Triump Spitfire?


Bedre med tøff sykkel enn syk tøffel!
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554054 05/02/2013 12:36
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
AC Cobra?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554055 05/02/2013 12:36
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Nope.


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554072 05/02/2013 13:00
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Hint: Ikke amerikansk.


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554074 05/02/2013 13:03
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Er det rett og slett en 911?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554078 05/02/2013 13:08
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Nei.


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554081 05/02/2013 13:18
Registrert: Jun 2010
Innlegg: 367
alltid_motvind Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Jun 2010
Innlegg: 367
MGB?


Bedre med tøff sykkel enn syk tøffel!
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554082 05/02/2013 13:20
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tenkte på MGB, men lykten stemmer ikke ...

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554084 05/02/2013 13:24
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Ikke MG.


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554099 05/02/2013 13:45
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Jeg overlater saken til Johnny Yuma.

ICON_LAUGH

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554102 05/02/2013 13:48
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Nytt hint: Bilen er britisk.


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1554107 05/02/2013 13:52
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Ok ... Gammel Lotus av noe slag?

Lotus Elite?

Side 13 av 27 1 2 11 12 13 14 15 26 27

Moderator  support