Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 12 av 27 1 2 10 11 12 13 14 26 27

Quiz: Gjett bilen

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553015 02/02/2013 23:22
Registrert: Jul 2011
Innlegg: 1,398
BikeTorjus Offline
Veteran
Offline
Veteran
Registrert: Jul 2011
Innlegg: 1,398
pgo hemera ?


Orbea Occam H20 LT 2022
Diamant AR Sora
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553026 03/02/2013 07:40
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
PGO Speedster II?


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553035 03/02/2013 08:10
Registrert: Oct 2006
Innlegg: 462
oevk Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Oct 2006
Innlegg: 462
En fransk retro-356 faktisk.
PGO Speedster II er korrekt!


Øyvind
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553045 03/02/2013 08:31
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703

Neste ut:



Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553052 03/02/2013 08:52
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
En fiskebil med karma?

Så en i Oslo for et par uker siden.
Fisker Karma, altså.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1553057 03/02/2013 09:06
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Sitat: Tex
En fiskebil med karma?

Så en i Oslo for et par uker siden.
Fisker Karma, altså.


Veldig bra! Helt riktig.

Ligger 3 stk på finn.no, har ingen motforestillinger mot å bli sett med en slik :-)


Redigert av sindrer; 03/02/2013 09:07.

Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: sindrer] #1553388 04/02/2013 08:54
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Enn denne, da?


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553411 04/02/2013 09:38
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
SsangYong Musso?


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553412 04/02/2013 09:42
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Nope ...

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553497 04/02/2013 11:48
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Hvilket kontinent snakker vi om at den kommer fra?


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1553519 04/02/2013 12:28
Registrert: May 2008
Innlegg: 2,408
kjasmas Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: May 2008
Innlegg: 2,408
Jeg får skikkelig kinakopi av BMW x5 feelingen av det bildet. Er jeg på blindspor?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553524 04/02/2013 12:43
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Vi er i Europa.
Nei , dette er ikke noen kopi av x5 eller noe annet.
Nærmeste samtidige bil av samme type var kanskje Range Rover.

Har sett to stk i Norge ...


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553525 04/02/2013 12:43
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
J
jørgm Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
J
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
Britisk?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553526 04/02/2013 12:44
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Ikke britisk.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1553531 04/02/2013 12:52
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Ok, her er hele bilen.
Ingen småbil, dette.
Men hva er det?



Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553535 04/02/2013 12:54
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
J
jørgm Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
J
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
Oi, det var et merke jeg ikke hadde hørt om en gang gitt.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553537 04/02/2013 12:58
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Rayton Fissore Magnum? Aldri hørt om før jeg heller.


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: sindrer] #1553541 04/02/2013 13:02
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Ærlig talt -
har dere ikke hørt om Rayton Fissore? ICON_LAUGH

Brukes som politibil i Italia.
Ser ut som en Fiat Uno på steroider:



Les mer her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Laforza

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1553542 04/02/2013 13:04
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Haha, de har jeg jo sett. Italiensk design på sitt beste...


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Tex] #1553547 04/02/2013 13:12
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Sitat: Tex
Ser ut som en Fiat Uno på steroider:

Det må man si. Jeg tenkte først at det der må være verdens minste politimann.

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Dan] #1553560 04/02/2013 13:30
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Hahaha


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553569 04/02/2013 13:37
Registrert: Nov 2002
Innlegg: 741
avdem Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Nov 2002
Innlegg: 741
Tøft, tenkte også Uno på første bildet men stemte jo ikkje med den ekstra bakruta...


Stisykling i Nordfjord: www.stinordfjord.blogspot.no
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553604 04/02/2013 14:33
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Ikke så vanlig på disse kanter, dessverre.


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553633 04/02/2013 15:38
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 1,299
RaymondJ Offline
Veteran
Offline
Veteran
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 1,299
Pokker, Fissore Magnumen tok jeg på det første bildet, du skulle ventet med å legge ut hele!


Jeg lukker et øye og ser halvt, jeg lukker begge og ser alt!
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: sindrer] #1553660 04/02/2013 17:04
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Sitat: sindrer
Ikke så vanlig på disse kanter, dessverre.


Du må gi et hint ...
Skal vi til USA?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553667 04/02/2013 17:17
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 719
Johnny Yuma Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Oct 2009
Innlegg: 719
Japan?

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553708 04/02/2013 19:09
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
Hint: Japansk bilmerke


Sindre R.


Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553724 04/02/2013 20:03
Registrert: Nov 2010
Innlegg: 779
Livestrong Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
Registrert: Nov 2010
Innlegg: 779
SsangYong?????


If you worried about falling off the bike,
YOU`D NEVER GET ON.

- Lance Armstrong
Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553830 05/02/2013 06:47
Registrert: Nov 2012
Innlegg: 14
D
Didrik.P Offline
Fersking
Offline
Fersking
D
Registrert: Nov 2012
Innlegg: 14
toyota land cruiser? ( usikker! )

Re: Quiz: Gjett bilen [Re: Anders A-R] #1553832 05/02/2013 07:03
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Mneeiii
Si det det ....


Er det noe så eksotisk som en Mazda stasjonsvogn?

Side 12 av 27 1 2 10 11 12 13 14 26 27

Moderator  support