|
|
Quiz: Gjett bilen
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553015
02/02/2013 23:22
|
Registrert: Jul 2011
Innlegg: 1,398
BikeTorjus
Veteran
|
Veteran
Registrert: Jul 2011
Innlegg: 1,398 |
Orbea Occam H20 LT 2022 Diamant AR Sora
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553026
03/02/2013 07:40
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
|
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703 |
Sindre R.
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553035
03/02/2013 08:10
|
Registrert: Oct 2006
Innlegg: 462
oevk
Entusiast
|
Entusiast
Registrert: Oct 2006
Innlegg: 462 |
En fransk retro-356 faktisk. PGO Speedster II er korrekt!
Øyvind
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553045
03/02/2013 08:31
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
|
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703 |
Neste ut: 
Sindre R.
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553052
03/02/2013 08:52
|
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex
Besatt
|
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788 |
En fiskebil med karma?
Så en i Oslo for et par uker siden. Fisker Karma, altså.
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Tex]
#1553057
03/02/2013 09:06
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
|
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703 |
En fiskebil med karma?
Så en i Oslo for et par uker siden. Fisker Karma, altså. Veldig bra! Helt riktig. Ligger 3 stk på finn.no, har ingen motforestillinger mot å bli sett med en slik :-)
Redigert av sindrer; 03/02/2013 09:07.
Sindre R.
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: sindrer]
#1553388
04/02/2013 08:54
|
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex
Besatt
|
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788 |
Enn denne, da? 
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553411
04/02/2013 09:38
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
|
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703 |
Sindre R.
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553412
04/02/2013 09:42
|
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex
Besatt
|
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788 |
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553497
04/02/2013 11:48
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
|
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703 |
Hvilket kontinent snakker vi om at den kommer fra?
Sindre R.
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Tex]
#1553519
04/02/2013 12:28
|
Registrert: May 2008
Innlegg: 2,408
kjasmas
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: May 2008
Innlegg: 2,408 |
Jeg får skikkelig kinakopi av BMW x5 feelingen av det bildet. Er jeg på blindspor?
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553524
04/02/2013 12:43
|
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex
Besatt
|
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788 |
Vi er i Europa. Nei , dette er ikke noen kopi av x5 eller noe annet. Nærmeste samtidige bil av samme type var kanskje Range Rover.
Har sett to stk i Norge ...
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553525
04/02/2013 12:43
|
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
jørgm
Ringrev
|
Ringrev
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918 |
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553526
04/02/2013 12:44
|
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex
Besatt
|
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788 |
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Tex]
#1553531
04/02/2013 12:52
|
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex
Besatt
|
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788 |
Ok, her er hele bilen. Ingen småbil, dette. Men hva er det? 
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553535
04/02/2013 12:54
|
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918
jørgm
Ringrev
|
Ringrev
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 918 |
Oi, det var et merke jeg ikke hadde hørt om en gang gitt.
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553537
04/02/2013 12:58
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
|
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703 |
Rayton Fissore Magnum? Aldri hørt om før jeg heller.
Sindre R.
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: sindrer]
#1553541
04/02/2013 13:02
|
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex
Besatt
|
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788 |
Ærlig talt - har dere ikke hørt om Rayton Fissore?  Brukes som politibil i Italia. Ser ut som en Fiat Uno på steroider: Les mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/Laforza
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Tex]
#1553542
04/02/2013 13:04
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
|
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703 |
Haha, de har jeg jo sett. Italiensk design på sitt beste...
Sindre R.
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Tex]
#1553547
04/02/2013 13:12
|
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607
Dan
More than words
|
More than words
Registrert: Nov 2001
Innlegg: 20,607 |
Ser ut som en Fiat Uno på steroider: Det må man si. Jeg tenkte først at det der må være verdens minste politimann.
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Dan]
#1553560
04/02/2013 13:30
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
|
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703 |
Sindre R.
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553569
04/02/2013 13:37
|
Registrert: Nov 2002
Innlegg: 741
avdem
Avhengig
|
Avhengig
Registrert: Nov 2002
Innlegg: 741 |
Tøft, tenkte også Uno på første bildet men stemte jo ikkje med den ekstra bakruta...
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553604
04/02/2013 14:33
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
|
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703 |
 Ikke så vanlig på disse kanter, dessverre.
Sindre R.
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553633
04/02/2013 15:38
|
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 1,299
RaymondJ
Veteran
|
Veteran
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 1,299 |
Pokker, Fissore Magnumen tok jeg på det første bildet, du skulle ventet med å legge ut hele!
Jeg lukker et øye og ser halvt, jeg lukker begge og ser alt!
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: sindrer]
#1553660
04/02/2013 17:04
|
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex
Besatt
|
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788 |
Ikke så vanlig på disse kanter, dessverre. Du må gi et hint ... Skal vi til USA?
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553708
04/02/2013 19:09
|
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703
sindrer
Besatt
|
Besatt
Registrert: Jun 2006
Innlegg: 2,703 |
Sindre R.
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553724
04/02/2013 20:03
|
Registrert: Nov 2010
Innlegg: 779
Livestrong
Ringrev
|
Ringrev
Registrert: Nov 2010
Innlegg: 779 |
If you worried about falling off the bike, YOU`D NEVER GET ON.
- Lance Armstrong
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553830
05/02/2013 06:47
|
Registrert: Nov 2012
Innlegg: 14
Didrik.P
Fersking
|
Fersking
Registrert: Nov 2012
Innlegg: 14 |
toyota land cruiser? ( usikker! )
|
|
|
Re: Quiz: Gjett bilen
[Re: Anders A-R]
#1553832
05/02/2013 07:03
|
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex
Besatt
|
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788 |
Mneeiii Si det det ....
Er det noe så eksotisk som en Mazda stasjonsvogn?
|
|
|
|
|