Jeg har en Book Book til min iPhone 4S og har ikke hatt problemer verken med kulde eller kondens. Tipper skinnet funker som avfukter i tillegg til at det isolerer nok til å få temperaturskiftene til å gå litt langsommere. Telefonen ligger ellers i ytterlomma på ryggsekken, i en pose hvis det er fare for nedbør eller bakdekksprut.
telefonen lå da i brystlomme på skalljakke hele dagen.
De jeg kjenner som har problemer sier at de oppstår når de tar ut telefonen for å bruke den...
Jeg har min iPhone 4 beskyttet i en slik. Har stadig telefonen oppe underveis på tur - for å sjekke meldinger, ta bilder eller annet. Har ikke opplevd problemer med at telefonen slår seg av ved bruk i kulde (Eksempelvis på en 2,5t skitur i minus 15 grader).
If it's not broken, fix it until it is
Re: Hvordan holde mobiltlf. varm på skitur?
[Re: Lektoren]
#154850422/01/201317:25
En røff ekstratelefon til friluftsbruk kan være en løsning. Min har i alle fall ingen problemer med 20 blå.
Noe for ensomme terrengsyklister; "Man Down"- funksjonen: "Man Down Sensor Detects falls, impacts, extended lack of movement or loss of vertical position, and raises the red alarm even if the worker can’t press any buttons." ;-)
Middels klok bør en mann være, ikke altfor klok fagreste livet lever den som vet måtelig mye
Jeg kjenner flere som sliter med å få Iphone til å fungere i kulda. [...] Løsning: Kvitt deg med eple-produktet og kjøp noe annet.
Her er beviset på at iPhone 4S funker fint som kamera i kulde selv når den blir oppbevart i sekken. Riktignok bare seks kilometer inn i dagens sykkeltur, men den funket fint tatt rett ut av sekken etter en snau time også.
Og Edge 800 funker forresten også fint som dere ser.
En røff ekstratelefon til friluftsbruk kan være en løsning. Min har i alle fall ingen problemer med 20 blå.
Noe for ensomme terrengsyklister; "Man Down"- funksjonen: "Man Down Sensor Detects falls, impacts, extended lack of movement or loss of vertical position, and raises the red alarm even if the worker can’t press any buttons." ;-)
Forever alone.
Re: Hvordan holde mobiltlf. varm på skitur?
[Re: Kjesk]
#154909523/01/201316:06