13.9 som den står nå satt opp med 1x10, Silentguide og AMP-pedaler. Med slangeløst, nytt styre, nye holker og kapping av kronerør blir den sikkert littegrann lettere, men jeg synes igrunn den er veldig innafor allerede. Det er ikke av slankehensyn det blir byttet uansett. 140mm bak, 160mm Talas foran.
Da er min klar til dyst, fikser bilde imårra. I mellomtiden kan dere prøve å gjette hva i all verden dette er: Head Angle - 67º Top Tube - 670mm Wheel Base - 1225mm
Ser jeg er litt sent ute men utifra disse målene ville jeg gjette på leddbuss
Ja, stealth ble kult Jeg er bare nødt til å ha nok drikke :-) Selv om det ikke ser helt heftig utså ser det ikke galt ut når man ser hele sykkelen som på bilder her
Takk for det. Jeg gleder meg også:) Det blir stilbrudd med blått styre, men jeg er usikker på sittestillingen, og kjøpte et Raceface styre på tilbud (det var bare blingfarger igjen), så får vi se om det funker
Re: Vis oss din 2013 stisykkel!
[Re: JTE]
#154972224/01/201321:13
Blir stort sett samme sykkel som siden høsten 2009 - bortsett fra at ramma er skifta, i tillegg til styre og stem.
Intense Tracer 2 i den letteste fargen (raw), har ikke veid den men har en optimistisk tro på at den ligger på drøyt 13,5 kg som den er satt opp nå. Kanskje gidder jeg en gang å finne ut hvor feil jeg tar, den funker uansett som fy, og gleder seg til årets toppturer.
Den observante leser har nok sett bygget før, da jeg lurte inn noen i en nav-spørsmålstråd. Men syns den er såpass fin at den fortjener å være med her også.
Redigert av btm; 24/01/201321:16. Rediger grunn: Inn med bildet!
btm
[Re: btm]
#154974324/01/201321:59
Veldig stilig assa!! Grattis igjen! Blir spennende å prøve den også, se hvor forskjellige våre er
Jepp, blir spennende å se hvordan Carbinen føles. 1 kg lettere ramme bør vel merkes, kanskje også litt mindre vandring. Tipper din er ganske lik min gamle, bare en del stivere.
btm
[Re: btm]
#155293102/02/201320:02
Jeg hadde ikke tenkt å legge ut bilde før jeg var ferdig, men tryna i skiløypa i går, så det blir ikke noe bygging på noen uker. Uansett bare montering av bakbrems og setepinne, samt litt plastring av strategiske punkter på ramma som gjenstår. Her er et underveisbilde.
Redigert av JTE; 02/02/201320:03.
[Re: JTE]
#155462706/02/201313:43
Gratulerer med flott sykkel. Minion dekket kan du få mye glede av. Jeg brukte dette gjennom store deler av høsten. Til alt annet enn transport funker det veldig bra.