Det var ikke behov for å legge ut det bildet, fagerli.
Ødla jeg tråden helt for deg når eller? ;-)
BTW du får se meg mye i det antrekket. Det blir Enduro antrekket mitt. ;-)
Ja. Fra fin sykkelnerding til obskøne bilder av en tynn kar i bunnydrakt. Heldigvis blir du liggende bak med og se på mine fine nye blåe klær.
Tar deg igjen på transport strekene så da skal jeg ligge foran deg hele veien til toppen. Nå har du noe å trene mot i vinter. unngå at jeg skal hente deg igjen på transport strekene.
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
Siden noen av dere er mer opptatt pubertale fantasier rundt dama enn hennes erfaring om XX1-gruppa kan dere vel forsette denne diskusjonen på et annet forum? At også redaktøren deltar i denne diskrimineringen av kvinnelige terrengsyklister er skuffende, men han kan rette opp saken ved å flytte innlegg #1531112 og alt fra og med sitt eget innlegg #1531143 og utover til mer egnede steder (søppelbøtta?).
Nei da, Øyvind, det er ikke flaut å synes at Emily Baty er søt, men det flaut å bare fokusere på hennes utseende og dra opp en debatt som bare har handler om hennes ikke-sportslige egenskaper og annet ræl.
Mindre viktig, men interessant for andre lesere og fra et redaktør-ståsted er jo at dette er en gigantisk avsporing av en tråd om et teknisk tema som kan innebære et like stort paradigmeskifte innen terrengsykkelteknologi som gjennombruddet for 29ere.
Redigert av egbl; 08/12/201220:50.
Re: 1x11 XX1 gruppe fra SRAM!
[Re: egbl]
#153154408/12/201212:38
Siden noen av dere er mer opptatt pubertale fantasier rundt dama enn hennes erfaring om XX1-gruppa kan dere vel forsette denne diskusjonen til et annet forum? At også redaktøren deltar i denne diskrimineringen av kvinnelige terrengsyklister er skuffende, men han kan rette opp saken ved å flytte innlegg #1531112 og alt fra og med sitt eget innlegg #1531143 og utover til mer regne steder (søppelbøtta?).
Nei da, Øyvind, det er ikke flaut å synes at Emily Baty er søt, men det flaut å bare fokusere på hennes utseende og dra opp en debatt som bare har handler om hennes ikke-sportslige egenskaper og annet ræl.
Mindre viktig, men interessant for andre lesere og fra et redaktør-ståsted er jo at dette er en gigantisk avsporing av en tråd om et teknisk tema som kan innebære et like stort paradigmeskifte innen terrengsykkelteknologi som gjennombruddet for 29ere.
Du har ikke vært på terrengsykkel.no så lenge du? ;-)
Hvorfor er det flaut å diskutere/være enig om at hun er flott. Det er jo en del av hennes image som utøver. Hun sykler ikke rundt med store perlekjeder fordi hun ikke vil at det skal snakkes om.
:-D
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
Fikk testet ut mer i variert terreng idag. Ble sykling i rundbane løypa i Drøbak, og sti/grus nordover derfra. Har til vanlig kjørt med 11-36 og 25/38 Rotor drev, så var spent på å se hvordan det fungerte med 32 i front og 10-42 bak. I dette terrenget var 32 i front helt supert. Mer enn nok range, og blir nok et setup jeg kommer til å bruke mye. På gruspartiene føltes tyngste gir tungt nok, men skulle jeg syklet Birken/Grenserittet etc, hadde jeg satt på 34t. Kjører med høy frekvens og 29" så ser ut til at jeg klarer meg fint med 32/34 kombo. Drivverket er nesten helt lydløst, og giringen er super presist!
Var helt knall forhold idag, og kjørte piggfritt med Ardent 2,25!
BB30 i et BSA-krankhus? Når man har skrudd inn en kopp i et BSA-hus er det jo bare maks et par mm klaring til en 30mm aksling. Hvordan får man lagre inn mellom der? Er det et lager med gjenger og verktøyspor i ytterbanen? Eller er gjengene i krankhuset fjernet? (da er det jo ikke BSA lengre...)