Det skal vel sykles inne i år også?
Rulletour starter igjen - med "same procedure as every year, James" slik at vi kan konkurrere med gamle tider.
Det er et par gjengangspørsmål, som er forsøkt besvart i FAQ, men sikkert ikke godt nok:
1) I din profil er det et felt som heter "Ditt navn i Fortius SW". Med dette menes altså at når du bruker Fortius-programmet, så har brukeren ditt et navn der. Dette navnet skal altså gjengis eksakt likt i nevnte felt på Rulletour.no slik at brukeren kan matches.
Hvis noen klarer å forklare dette enda tydeligere, så er det fint

2) Jeg har rulle XXXXXXXXXXXX. Funker den på Rulletour.no? Mitt svar, siden jeg ikke jobber i sykkelbransjen, og altså ikke for Tacx eller importøren er : Jeg aner ikke.. Den beste kunnskapen om dette finnes på Terrengsykkel.no forumet. Men det som er helt klart er at det bare er den rulla som faktisk heter "Fortius" (eller "Fortius Multiplayer") som skal gjøres i touren med samme navn. De andre går i "Diverse-touren" for I-magic, Bushido osv.
Siste nye er I-Genius. Er det noen som har funnet ut om den kan brukes med den gamle Fortius softwaren?
Jeg får også endel spørsmål om Bushido. Jeg vet dessverre ingenting om denne heller. Dersom noen her kan utveksle erfaring, så er det fint.