Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 14 av 14 1 2 12 13 14

"bare være venner"

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1399659 16/05/2012 09:01
silverwrx Offline
Besatt
Besatt
Sitat: brandonman:)
Sitat: Tor Arne
Hva skjedde med "Vær deg selv"?

jeg tror ikke den funker på damer....

Jo, det gjelder å være seg selv. Gjør det du har lyst til, ha det morsomt, gjør ting du liker, lev bra. Slikt vil gi trygghet og dermed utstråling som vil gjenspeile at du er lykkelig. Og er man lykkelig er det mye lettere å fremstå som den rette for andre hunkjønn. Har man det bra har man det mye bedre med seg selv og.

Bruke tid på å gå å være forelsket i noen du ikke får er waste of time. Enten er DERE forelsket sammen. Hvis ikke det er gjensidig, så drit i det. Vi gir jo noen hint på hvordan man kommer "top of mind" på jenta. Men dette klarer du ikke å lett å til om du er "hopless in love". Da skinner det gjennom.

Svart hvitt: Begge forelsket eller glem det. Hvis ikke blir man "bare være venner" da.. HEY det er jo det dere er. Men bare venner er ikke et mellomstadie til å være forelsket. Skill mellom det, da er det nok lettere å være venn.

Har du fokus på ei dame du savner og lengter etter ei du ikke kan få, eller ikke får no napp hverken hos henne eller hos andre jenter. Jenter liker litt kompliserte menn, de grubler like mye som oss(om ikke mer), som vi gjør over "kompliserte" jenter ICON_WINK

Så vær deg selv. Også.

Redigert av silverwrx; 16/05/2012 09:03.
Re: "bare være venner" [Re: silverwrx] #1399661 16/05/2012 09:05
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Sitat: silverwrx
Så vær deg selv. Også.
Hvis du ikke er deg selv, kommer det til å bite deg selv i rævva før du vet ordet av det.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: "bare være venner" [Re: ] #1399718 16/05/2012 10:03
gare Offline
More than words
More than words
Sitat: pedaIglipp
Sitat: baronKanon
Hvis du ikke er deg selv, kommer det til å bite deg selv i rævva før du vet ordet av det.

Det kommer nok helt an på hvem man er og hvem man kan framstå som man er.

Det er jo ikke lett å finne noen å være sammen med hvis man har en utpreget Betamax-personlighet.

Kan jo hende at man passer sammen med en med laserdisc-personlighet?

Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: "bare være venner" [Re: ] #1399747 16/05/2012 10:33
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler

Det kommer nok helt an på hvem man er og hvem man kan framstå som man er.
Våger meg på å si Bullshit! Man kan ikke fremstå som en annen hvis man vil ha et forhold. Etter hvert må man faktisk være seg selv, og da er det ikke sikkert dama er så interessert igjen.

Vær deg selv, Brandon

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: "bare være venner" [Re: baronKanon] #1399973 16/05/2012 14:16
B
brandonman:) Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
[quote=pedaIglipp][quote=baronKanon]

Vær deg selv, Brandon

Jeg er meg selv! Jeg skrev "neida" bak komentaren min, og det betyr at det jeg skrev var kødd, men dere tar vist alt ,for serriøst.

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1400055 16/05/2012 16:55
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Sitter jo dameløs allerede?og jeg har tatt denne tråden veldig,veldig serriøst.men det er vel lov å komme med litt humor av og til!

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1400098 16/05/2012 17:58
Freakout Offline
Veteran
Veteran
Skal vel kanskje være ett "ikke" mellom kanskje og sittet? Sånn at det ble sånn: "..så hadde du kanskje IKKE sittet dameløs foran tastaturet nå heller" ICON_WINK

Tryner du aldri, prøver du ikke hardt nok!
Re: "bare være venner" [Re: ] #1400675 17/05/2012 17:26
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Jeg er meg selv! Jeg skrev "neida" bak komentaren min, og det betyr at det jeg skrev var kødd, men dere tar vist alt ,for serriøst.

Hadde du tatt det som ble skrevet her litt mer seriøst, så hadde du kanskje ikke sittet dameløs foran tastaturet nå heller.

unskyld meg men dette må jeg bare ta opp igjen, hvordan kan du utalle deg om noe du absolutt ikke vet noe om? Jeg mener, jeg har satt veldig stor pris på denne tråden og hjelpen dere har gitt meg, og tatt alle innlegene serriøst. Så du kan ikke komme her og si at jeg ikke har tatt denne tråden serriøst. kanskje jeg ikke hadde sittet dameløst foran tastaturet nå? Kanskje det eller kanskje ikke, jeg gjorde mitt beste men klarte forsatt å ikke få dame, so what? Finnes millioner av damer der ute. Funket ikke det denne gangen så får det vel gjøre det neste, jeg prøver.

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1400750 17/05/2012 18:58
Freakout Offline
Veteran
Veteran

Hadde du tatt det som ble skrevet her litt mer seriøst, så hadde du kanskje ikke sittet dameløs foran tastaturet nå heller.

unskyld meg men dette må jeg bare ta opp igjen, hvordan kan du utalle deg om noe du absolutt ikke vet noe om? Jeg mener, jeg har satt veldig stor pris på denne tråden og hjelpen dere har gitt meg, og tatt alle innlegene serriøst. Så du kan ikke komme her og si at jeg ikke har tatt denne tråden serriøst. kanskje jeg ikke hadde sittet dameløst foran tastaturet nå? Kanskje det eller kanskje ikke, jeg gjorde mitt beste men klarte forsatt å ikke få dame, so what? Finnes millioner av damer der ute. Funket ikke det denne gangen så får det vel gjøre det neste, jeg prøver.

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1400955 17/05/2012 22:56
FHanserud Offline
Avhengig
Avhengig
Jeg foreslår at noen lagrer denne tråden på et eller annet vis, og sender hele greia til Brandon på attenårsdagen hans.

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1400958 17/05/2012 23:04
Freakout Offline
Veteran
Veteran
bruke alle triksene i russetiden din!

Re: "bare være venner" [Re: FHanserud] #1401222 18/05/2012 09:54
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Sitat: FHanserud
Jeg foreslår at noen lagrer denne tråden på et eller annet vis, og sender hele greia til Brandon på attenårsdagen hans.

en minnepinne kommer for kort. ICON_LAUGH

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1401851 18/05/2012 22:52
sl500 Offline
Ringrev
Ringrev
Det er være hvis den andre pinnen er for kort :-)

Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1401890 19/05/2012 06:45
A4-Biorobot Offline
Entusiast
Entusiast
Skulle det allikevel ikke gå helt etter planen, kan du alltids fange opp noen tips her: http://www.nattogdag.no/uteliv/artikler/3531/oslovolden-2-intervju-med-en-voldtektsmann

Byttet profil, ny er "Bioroboten"
Re: "bare være venner" [Re: A4-Biorobot] #1401920 19/05/2012 08:23
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Sitat: A4-Biorobot
Skulle det allikevel ikke gå helt etter planen, kan du alltids fange opp noen tips her: http://www.nattogdag.no/uteliv/artikler/3531/oslovolden-2-intervju-med-en-voldtektsmann

hva i h@lvete!? ICON_LAUGH

Redigert av brandonman:); 19/05/2012 08:23.
Re: "bare være venner" [Re: sl500] #1401936 19/05/2012 08:58
SimonS Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: sl500
Det er være hvis den andre pinnen er for kort

Litt GeirK modus på/] Kan du forklare dette er du snill?

Vintage mtb,ikke noe annet
Spotify link:Trance and more..
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1401945 19/05/2012 09:08
B
Ringrev
OP Offline
Ringrev
B
Jeg tror han mener 3 minnepinner holder? ICON_WINK

Re: "bare være venner" [Re: ] #1448022 22/07/2012 23:54
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!

Men hvis du velger "det finnes millioner av damer der ut"-retningen, vil du få mye mer ut av supernalles råd enn tøffelrådene.

Joda,
men jeg vil også påstå at hvis du utvikler deg mer på dameområdet og får mer interesse fra dem og stor erfaring med damer, så vil du:
1. Bli mer raffinret i hvordan du ønsker at dama skal være.
2. Ha en større mulighet til å faktisk treffe en drømmedame.

Jeg vil heller ikke si at jeg egentlig beskriver en metode. Min erfaringer er at damer er konterintuitive. Du må derfor prøve det motsatte av hva du har blitt fortalt og tror du skal gjøre ovenfor damer. Du vil til tider bli sjokkert over hva som skjer. Det er i grunnen mitt sterkeste råd. Det gjør det hele også veldig morsomt.

Det har også vært en diskusjon her om å være deg selv. Vel, å være seg selv er en sannhet med visse modifikasjoner. Jeg kan skrive mye her, men nøyer meg med å si at du må være troverdig (misser du her er det game over). Tror du ikke at majoriteten av de såkalte "badboysene" faker?
Det er ikke slik at det er en satt måte å være på. Du har valgfriheter (ofte innenfor din personlighetstype), men du kan ikke velge hva som helst. Det viktige er uansett å tenke igjennom det, og ikke være slik omgivelsene prøver å pålegge deg å være, men å søke hva som er best for deg selv.

Forrøvrig er A4-Biorobot sin analyse spot on, etter mine begreper, selv om jeg ville ordlagt meg litt anderledes.

Jeg vil også kommentere min eget utsagn: Men husk samtidig at du hele tiden må være høflig og at hun ikke "kan ta deg på å være arrogant". Dette kan misforstås. Det er viktig å legge vekt på "kan ta deg". Det betyr bare at hun ikke har noe på deg der hun til stadighet kan referere til en spesiell negativ handling som du angivelig skulle ha gjort. Gjør hun det allikevel så er det metoder å takle det på. Å være arrogant i seg selv har attraksjonsverdi (en av grunnene til at badboy fungerer så godt). Men du kan ikke bare være arrogant. Du må bygge på med andre ting også.

Forøvrig, tøffelhelter får kun damer som har gitt opp å få drømmemannen.... det er ingen dame som kan si med et "straight face" at de ønsker en tøffelhelt av en mann.

En av kritikkene jeg hadde til deg var at du fortalte henne hva du følte for henne. Men en annen ting du bør unngå er å sjekke damer i klassen/på arbeidsplassen. Det kan gå bra å finne dame på jobben/skole, men å jobbe et sted med en person du har hatt et stygt brudd med, er ikke å foretrekke (det har jeg sett på nært hold flere ganger). Her gjelder regelen: Se, men ikke røre. Behandle dem som det du er satt til å gjøre, nemlig som arbeidskollegaer. Vær derfor ikke taktisk i forhold til attraksjon, men heller karrieremessig. Det kan være to forskjellige ting.

Har brandonman noen oppdatering så hadde det vært fint.

Every man is guilty of all the good he did not do.

- Voltaire
Re: "bare være venner" [Re: supernalle] #1448236 23/07/2012 11:46
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
.... og som Jokke sier:

La alltid en jente sjekke deg. Det er mye enklere spør du meg

Lykke til videre...........

Every man is guilty of all the good he did not do.

- Voltaire
Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)] #1530462 05/12/2012 22:31
PålGnål Offline
Veteran
Veteran
På tide med en oppsummering Brandonsman?

På tide å begynne å trene igjen...
Side 14 av 14 1 2 12 13 14

Moderator  support